Kauanko jaksaa jatkaa suhdetta??Oltu yhdessä yli vuoden ja miehellä seksi suhde entisen vaimon kanssa (jatkunut ainakin yli puoli vuotta)Asiasta olen sanonut->mies kieltää kaiken pokalla naamalla!Asia todella loukkaa!!!
Mies pettää ex-vaimon kanssa
6
324
Vastaukset
- KEN LEIKKIIN RYHTYY.
mIKSI KUVITTELET MIEHEN MUUTTUNEEN. oN AIKOINAAN PETTÄNYT VAIMOAAN SINUN KANSSASI JA NYT ON VAIN KELKKA KÄÄNTYNYT TOISINPÄIN. TOSIN ITSE OLEN SEN VERRAN FIKSUMPI, ETTEN SEN JÄLKEEN KUN ERON OLEN LAITTANUT VIREILLE ENÄÄ MIEHEENI KOSKE. mEITÄ ON MONEEN JUNAAN, MUTTA SITÄ SAA MITÄ TILAA. MIES EI MUUTU, JOS SITÄ ODOTAT.
- EMILIA E
Vaimoaan ei ole minun kanssa pettänyt olivat eronneet jo reilu puoli vuotta aiemmin kun MINÄ tulin kuvioon!!!!
- päätä särkee
Älä huuda
- uhygjdhgkhzke
Oletko "ken leikkiin ryhtyy" hoksannut, että ehkäpä tämä "emilia e" ei ole ollut toinen nainen,vaan mies pettää vain entisen vaimon kanssa? Törkeää tulla tuomitsemaan noin ihmisiä...
- sinun vuoros loukka
Itse olet jalkas sopaan sotkenut. Vanha suola alkaa taas janottamaan ja routa porsaan kotiin ajaan.
Jäänet soittelemaan yksin lehdelläs. On se ollut loukkaus aviovaimolle. Nyt on sinun vuoros olla se loukattu! - ikävää on
Sama se kai, kenen kanssa pettää. Ei se sitä vähennä tai muuta muuksi. Inhottavaa, otan osaa. Tämän takia kannattaa ottaa sellainen mies/nainen joka on oikeasti työstänyt eronsa, eikä haikaile koko ajan johonkin muualle.
Ei kannata sietää yhtään kauempaa, mitä sinä itse jaksat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760