Hei!
Oikotie onneen houkuttaa... Oletteko kokeilleet Acai-marjoja? Onko niillä oikeasti niin paljon tehoa aineenvaihduntaan, kun kirjoitetaan. Täällä olisi tosi halpoja:
http://www.iherb.com/Natrol-AcaiBerry-Diet-Acai-Green-Tea-Super-Foods-60-Fast-Capsules/21475
Onko mitään järkeä?
Minulla on myös alennuskoodi QUL334, jolla saa 5 euroa alennusta ekasta tilauksesta. Eli ei postikulutkaan tuntuisi.
oletteko kokeilleet Acaita laihdutuksessa?
2
69
Vastaukset
- kokeiltu on
Söin jauheena ko.marjaa lusikallisen pv.en käynyt salilla enkä myöskään laihtunu
Mutta en sairastanu viime talvena ainuttakaan flunstikkia tai räkä tautia.Nyt pöhlöyt-
täni olen kokeillu nuvorynia eikä pure sekään ellei itse tee jotain elämän tapa muu-
toksia.Ja kaikilla meitä hyväuskoisia JUILATAAN,pidä pää kylmänä ja käytä knuppia
oikotietä ei näytä olevan. - veganism
En lähtisi tilaamaan iherbistä mitään, varsinkin kun suomesta saa ihan samaan hintaan tai jopa halvemmallakin,kun vaan osaa oikeasta kaupasta lähteä.
Muutenkin täälläkin nämä ihmiset mainostavat kyseistä paikkaa liikaa.
Mutta kuitenkin. Acai marja on siitä tunnettu, että siinä on todella paljon vitamiineja ja hivennäisaineita, siksi sitä kutsutaan niinsanotuksi Superfoodiksi. Superfood on siis jokin hedelmä,vihannes,ynnämuu mikä sisältää normaalia enemmän vitamiineja ja muita sen määrään nähden.
Acai ei laihduta, mutta Acai on hyvä lisä, jos tuntuu että jää puuttumaan ruokavaliosta jotain vitamiineja ynnämuita. Koska jos kehossa on puutostila vaikkapa vitamiini C:stä, se kostautuu sillä että on kipeä ja saattaa tulla eräänlaisia himotiloja joihinkin ruokiin, eikä välttämättä edes himo ole vaikka appelsiiniin, vaan johonkin sokeriseen ja makeaan.
Jos Acaita haluaa kokeilla, niitä voi tilata suomalaisista nettimyymälöistä. Myös todella monet myymälät, yleisemmin ekolosiet ja vegekaupat myyvät acai marjoja ihan punnitusmenetelmällä, eli voi käydä ostamassa itselleen pienen pussin ja käyttää.
Acaita ei kyllä kannata käyttää tabletteina eikä nesteenä, vaan ostaa ihan itse marjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780