Nettilöytö kolahti, tapailtu pari viikkoa. Missä vaiheessa on tapana ottaa profiili pois ja sopia, että tapaillaan nyt vain toisiamme?
Milloin "seurustellaan"?
9
374
Vastaukset
- 18 + 13
Mitä fiksumpi ja tosissaanolevampi ihminen, sitä aiemmin.
Luihu tekee uuden profiilin tilalle.. - 35
Minusta on hassua, että joku yleensä kysyy tuollaista "on tapana". Hitto vie, ei asioita tehdä silloin, kun "on tapana" vaan silloin, kun siltä tuntuu.
- kUKIN TAVALLAAN
Riippuu vähän siitä mitä tuo sun tapailu tarkoittaa.
Täällä jotkut vedättäjät käyttää tuota tapailu sanaa silloin kun nostaa kättä vastaan tullessa.
Käytännön mies poistaa sitten profiilinsa kun pystytään viettämään yökin yhdessä saman peiton alla. - tosissaan
Ensimmäisen tapaamisen jälkeen otti kumpikin profiilin pois..nyt tapailua jo kohta vuosi takana..ja jatkuu..
- iiiissssiiiii
Ok, niin mäkin oisin halunnut... Mut toinen ei, enkä ole se, jota pidetään kunnes löytyy jotain muuta. Olisi tietysti pitänyt sopia asiasta heti kättelyssä.
- tosissaan edelleenki
iiiissssiiiii kirjoitti:
Ok, niin mäkin oisin halunnut... Mut toinen ei, enkä ole se, jota pidetään kunnes löytyy jotain muuta. Olisi tietysti pitänyt sopia asiasta heti kättelyssä.
Meillä mies ehdotti profiilien poistoa sen ekan tapaamisen jälkeen ja miksipäs en olisi sitä poistanut kun mies tuntui ja tuntuu vielkin siltä mitä etsin:D.
Kyllä se vaan tuntuu vähän kummalle jos siel vieläkin roikkuisi kun jo on mukavan miehen löytänyt. Aattelin kyllä alkuun että ei sieltä mitään hyvää voi löytää mutta tulipas nyt sekin sitten toisin todistettua.
- selvähomma
Se on seurustelua siinä vaiheessa kun on harrastettu yhdessä seksiä. Sen jälkeen ei muita katsella eikä profiileja pidetä.
Seurustelu alkaa silloin kun MOLEMMAT lupaa toisilleen että nyt ollaan vain sen toisen kanssa, hyvin yksinkertaista.
- ihmettelen vaan
Minulla kävi ihmeellinen juttu , tapasin ihan ok tuntuisen miehen netis, otti yhteyttä minuun palstalla. Olimme puhelinyhteydes välittömästi ja sovittiin et muita ei vikitellä ennenku ollaan nähty livenä. Tää välimatkan takia melkein 400 km.
No heppu lupasi tulla aika nopeaa tapaamiseen koska sanoin etten halua muodostaa hänestä mielikuvaa netin perusteella. No sitten alkoi tulla selityksiä, sukulainen kuoli, tyyppi sairaalassa, paha tilanne nyt, kiire, teen ruokaa yms kaikki mahdolliset kliseet. Kuitenkin lähetteli minulle viestejä kun kysyin että jos ei kiinnostusta minuun olekaan niin annetaan olla. No jossain vaihees sit ilmoitti ku meikäläisellä paloi hihat ja ilmoitin et alkaan katselemaan myös muita profiileja, että ei kiinnosta häntä enää. Minä sit poistin tyypin numeron...
Meni vko ja alkoi tulla viestejä; onnea uudelle suhteelle yms. paskaa.
Tyhjiä tekstiviestejä ym ihmeellisyyksiä. Olen kuulemma pimeä koska en ole ollut hänelle tyyliin uskollinen WTF????
Joten kehotan tapaamaan hyvin äkkiä. Koskaan ei voi tietää kuka on toisessa päässä. :( ja onko vedättäjä tai muuten vaan himmeä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099