Pandora- don`t let me
Olen yrittänyt löytää netistä sanat tähän biisiin, mutta ole löytänyt.
Biisi sen verran vanha kun 90-luvun alkupuoliskolta varmaan taitaa olla.
Albumilta tell the wold.. muistaakseni.
Onko kenelläkään tietoa biisin sanoista? jos on niin heittäkää netti osoitetta josta ne löytyy tai kopsatkaa mulle tänne?
Olisin tosi kiitollinen :)
Sanat hukassa tietääkö joku?
3
265
Vastaukset
- 13567
Kirjoitapa Googleen Pandora- don`t let me lyrics niin jo löytyy.
- ysäri girl-85
ei löydy. olen jo kokeillut. En niin blondi aivo sentään ole että en osais ensin googlea käyttää. Ajettelin että jos jollain olisi vanha kasetti tai cd- tel the wold albumista ja siel mukana olis tullu sanatkin. Tai sitten jotain 90-luvun poppi biisi laulukirjoja joista olisi tuo löytynyt. Kokeile itse ei google löydä.. Sieltä löytyy kyllä paljon pandoran biisejä ja dont let me biisin nimi vilahtelee kans usein mutta sanoituksia ei löydy. olen selannut läpi kaikki googlen antamat sivut ja youtuben videot myös toivoen että niistä löytyis mukana sanoitukset. Ei löydy.
- Nomnom
Hieno biisi. muistan osittain sanat. Osa puuttuu:
In a world...(?)
and the days.... (?)
...you´re the light shining through my life
and the one.... (?)
Things are changed for the both of us
And I hope we have been heard
Just the years since that tragic day
when you tried to leave this world
Don´t let me lose you again
now that I´ve found
reason to stay
I just need you around
No-one else means so much to me
You´re the one I treasure most
I´m so scared of your inner thoughts
but that´s the way it goes
you don´t miss what you ......... (?)
you have lost that all for good
....(?)
Pandora ääntää sanat osittain niin, ettei saa ihan täysin selvää.
Laulussa on todennäköisesti syvempi sanoma, ehkäpä sanoittajalla on kokemusta läheisen ihmisen itsemurhayrityksestä. Tämä tulee mieleen kun kuuntelee lyriikoita. Sanoittaja on PeterJohansson.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3077032Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541096Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992