Pandora- don`t let me
Olen yrittänyt löytää netistä sanat tähän biisiin, mutta ole löytänyt.
Biisi sen verran vanha kun 90-luvun alkupuoliskolta varmaan taitaa olla.
Albumilta tell the wold.. muistaakseni.
Onko kenelläkään tietoa biisin sanoista? jos on niin heittäkää netti osoitetta josta ne löytyy tai kopsatkaa mulle tänne?
Olisin tosi kiitollinen :)
Sanat hukassa tietääkö joku?
3
294
Vastaukset
- 13567
Kirjoitapa Googleen Pandora- don`t let me lyrics niin jo löytyy.
- ysäri girl-85
ei löydy. olen jo kokeillut. En niin blondi aivo sentään ole että en osais ensin googlea käyttää. Ajettelin että jos jollain olisi vanha kasetti tai cd- tel the wold albumista ja siel mukana olis tullu sanatkin. Tai sitten jotain 90-luvun poppi biisi laulukirjoja joista olisi tuo löytynyt. Kokeile itse ei google löydä.. Sieltä löytyy kyllä paljon pandoran biisejä ja dont let me biisin nimi vilahtelee kans usein mutta sanoituksia ei löydy. olen selannut läpi kaikki googlen antamat sivut ja youtuben videot myös toivoen että niistä löytyis mukana sanoitukset. Ei löydy.
- Nomnom
Hieno biisi. muistan osittain sanat. Osa puuttuu:
In a world...(?)
and the days.... (?)
...you´re the light shining through my life
and the one.... (?)
Things are changed for the both of us
And I hope we have been heard
Just the years since that tragic day
when you tried to leave this world
Don´t let me lose you again
now that I´ve found
reason to stay
I just need you around
No-one else means so much to me
You´re the one I treasure most
I´m so scared of your inner thoughts
but that´s the way it goes
you don´t miss what you ......... (?)
you have lost that all for good
....(?)
Pandora ääntää sanat osittain niin, ettei saa ihan täysin selvää.
Laulussa on todennäköisesti syvempi sanoma, ehkäpä sanoittajalla on kokemusta läheisen ihmisen itsemurhayrityksestä. Tämä tulee mieleen kun kuuntelee lyriikoita. Sanoittaja on PeterJohansson.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.313972Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2451466Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1781222Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ811004Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1291000Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978- 62949
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56775