Tässä esimerkki sekä esimerkkivastaukset, jos kysyy housujen sopivuudesta:
http://lifestyle.fi.msn.com/mies/kulttuuri/vastaukset-parisuhteen-vaikeisin-kysymyksiin
Muista, ei koskaan mitään vihjaustakaan lihavuudesta! Vaan ilmaus tyytyväisyydestä ja pitämisestä, siis ulkonäön hyväksynnästä sellaisenaan!
Lihavalle naiselle ei saa sanoa, että on lihava
20
541
Vastaukset
- 16+8
Saako pienikulliselle miehelle sanoa että sillä on pieni?
- Voi koira
Niin koska lihavuus ja pienimunaisuus ovat sama asia ja niihin kumpaakin voi itse vaikuttaa.
- käytöstapoja
Minkä takia yleensä sanoa toiselle että tämä on pienimunainen/lihava? Onko hyvät käytöstavat niin unohtuneet vai eikö niitä ole koskaan opittukkaan että sanoisi ainoastaan että kemiat eivät taida kohdata ja toivottaa onnea etsimiseen.
Onko se toisen mielen pahoittaminen tärkeintä?- sano suoraan vaan
Lihavalle voi sanoa suoraan: olet läski, tai ainakin paheksua jotenkin muuten.
Läski voi saada ympäristön hiostuksesta kimmokkeen muuttaa syömistään terveellisempään suuntaan. - käytöstapoja
sano suoraan vaan kirjoitti:
Läski voi saada ympäristön hiostuksesta kimmokkeen muuttaa syömistään terveellisempään suuntaan.Vain kypsymättömät tai moukkamaiset ihmiset luulevat että heillä on oikeus arvostella toisten ulkonäköä.
- Huhpelottaa
sano suoraan vaan kirjoitti:
Läski voi saada ympäristön hiostuksesta kimmokkeen muuttaa syömistään terveellisempään suuntaan.Minkäköhän on sinun kotikasvatuksessa mennyt pieleen?
- kysyn vaan....
Saako tyhmälle sanoa, että hän on tyhmä?
Useinhan tyhmä on itse vielä liian tyhmä tajutakseen, että on tyhmä, vaan päinvastoin pitää itseään jopa muita fiksumpina.
Saako miehelle sanoa, että hänen seksitaitonsa ovat surkeita ja kestävyys heikkoa? Saako lakata näyttelemästä orgasmia?
Saako miehelle sanoa, että hän on liian huono suhteeseen, koska hänen sosiaaliset taidot ovat kehittymättömiä?
Miesten ulkonäköä on turha vaivautua ääneen rehellisesti kommentoimaan, koska suurimmankin kaljamahan omistaja uskoo silti olevansa adonisten adonis. Vai mistä syystä kesäisin niitä paidattomia kuvotuksia näkee julkisilla paikoilla? - 2202
Miksi toisen ulkonäköön täytyy ylipäätään sanoa ikäviä kommentteja? Eiköhän hintelä mies tiedä olevansa hintelä ja leveälanteinen nainen tietää kyllä lantionsa koon tarkkaan itsekin? Lihava ihminen tietää olevansa lihava, ilman huomautteluakin. Ihminen, jolla on vinot ja keltaiset hampaat tietää sen varmasti... Kyllä pääasiassa ihmiset tietävät omat vikansa paremmin kuin ulkopuolinen; kiitos tämän ulkonäkökeskeisen yhteiskuntamme... Miksi lisätä pahaa mieltä?
Se, ettet itse pidä jonkun ulkonäöstä tai et jopa hyväksy sitä, on täysin oma ongelmasi. Pidä siis mölyt mahassasi ja keskity kehittymään myös sisäisesti: ulkoisesti taidatkin olla täydellinen...- 17+10
Kävinpä tässä treffeillä erään naisen kanssa. Profiilissaan hänellä oli että "normaalivartaloinen", ja kuvassa hän näytti myös siltä. Livenä kun hänet näin, oli hän reilusti ylipainoinen, tajusin heti, että hänen profiilikuva oli useita vuosia vanha. Kiitin treffeistä ja toivotin niiden päätyttyä hyvät jatkot. Hän sitten halusi tietää miksi ei ollut kiinnostava, sanoin että olet liian lihava minun makuuni. Hän haistatti vitut ja haukkui säälittäväksi siaksi ja lähti tiuskien kävelemään pois. Teinkö jotain väärin? Halusin vain olla rehellinen kun kysyttiin.
- hallÅ
17+10 kirjoitti:
Kävinpä tässä treffeillä erään naisen kanssa. Profiilissaan hänellä oli että "normaalivartaloinen", ja kuvassa hän näytti myös siltä. Livenä kun hänet näin, oli hän reilusti ylipainoinen, tajusin heti, että hänen profiilikuva oli useita vuosia vanha. Kiitin treffeistä ja toivotin niiden päätyttyä hyvät jatkot. Hän sitten halusi tietää miksi ei ollut kiinnostava, sanoin että olet liian lihava minun makuuni. Hän haistatti vitut ja haukkui säälittäväksi siaksi ja lähti tiuskien kävelemään pois. Teinkö jotain väärin? Halusin vain olla rehellinen kun kysyttiin.
"Teinkö jotain väärin? Halusin vain olla rehellinen kun kysyttiin."
Mitä tuota täällä kyselet? Lopputuloshan oli se mitä halusit: ko nainen ei ole elämässäsi. Jos haluat, että sinulla on oikeus ilmaista rehellisesti mitä ajattelet, yhtä paljon sun pitää sallia se sama muille.
Kun sanoit rehellisesti naiselle mielipiteesi, hänellä oli sama oikeus. Ilmeisesti mielestäsi ei kuitenkaan ollut, vai miksi muuten olisit jäänyt tapausta miettimään ja täällä kyselemään... Jos TASAVERTAINEN rehellisyys ja suoraanpuhuminen olisi sulle ok, olisit tapauksen jälkeen todennut, että tilanne meni hyvin (sinä sait sanoa rehellisesti naisen olevan lihava ja nainen sai rehellisesti sanoa sinun olevan säälittävä sika) ja jatkanut matkaasi sen kummemmin sitä pohtimatta. - oikein.
17+10 kirjoitti:
Nainen kysyi miksi ja sinä vastasit rehellisesti, huonompihan se olisi ollut jos nainen ei olisi saanut oikeata syytä kiinnostuksen puutteeseen, nyt tietää laihduttaa ja miehiä alkaa kiinnostamaan enemmän.
- 17+10
hallÅ kirjoitti:
"Teinkö jotain väärin? Halusin vain olla rehellinen kun kysyttiin."
Mitä tuota täällä kyselet? Lopputuloshan oli se mitä halusit: ko nainen ei ole elämässäsi. Jos haluat, että sinulla on oikeus ilmaista rehellisesti mitä ajattelet, yhtä paljon sun pitää sallia se sama muille.
Kun sanoit rehellisesti naiselle mielipiteesi, hänellä oli sama oikeus. Ilmeisesti mielestäsi ei kuitenkaan ollut, vai miksi muuten olisit jäänyt tapausta miettimään ja täällä kyselemään... Jos TASAVERTAINEN rehellisyys ja suoraanpuhuminen olisi sulle ok, olisit tapauksen jälkeen todennut, että tilanne meni hyvin (sinä sait sanoa rehellisesti naisen olevan lihava ja nainen sai rehellisesti sanoa sinun olevan säälittävä sika) ja jatkanut matkaasi sen kummemmin sitä pohtimatta.Erikoinen käsitys sinulla tuosta rehellisyyden tasavertaisuudesta. Silläkö ei sitten ole merkitystä kun nainen huijasi vanhalla kuvalla ja väittämällä olevansa normaalivartaloinen? Pointtini on siinä, että ei ole varmaan varaa haistatella, jos ensin itse huijaa. En minä loukkaantunut hänen sanomisistaan, tuli vain mieleen kun täällä keskusteltiin siitä, ettei lihaville ihmisille saa sanoa että on lihava, SIKSI kysyin.
- 2202
17+10 kirjoitti:
Erikoinen käsitys sinulla tuosta rehellisyyden tasavertaisuudesta. Silläkö ei sitten ole merkitystä kun nainen huijasi vanhalla kuvalla ja väittämällä olevansa normaalivartaloinen? Pointtini on siinä, että ei ole varmaan varaa haistatella, jos ensin itse huijaa. En minä loukkaantunut hänen sanomisistaan, tuli vain mieleen kun täällä keskusteltiin siitä, ettei lihaville ihmisille saa sanoa että on lihava, SIKSI kysyin.
Mietin, et jos sun pointti oli se, että nainen huijasi olevansa normaalivartaloinen niin miksi et sanonut suoraan, että sua otti päästä se, et nainen oli valehdellut ruumiinrakenteensa ja laittanut vanhan kuvan itsestään. Mun mielestä se olis ollut paljon parempi; olis ehkä tajunnut välttää tekemästä samaa mokaa uudestaan. Ja lopuksi olisit voinut sanoa, ettet ollut tunnistaa tyyppiä kun on lihonut kuvasta.
Tottakai sulla on oikeus sanoa ihmiselle näkemyksesi hänen ulkonäöstään, mutta ymmärrän hyvin, että vastapuoliloukkaantuu saatuaan pakit; oli ne mistä syystä tahansa. - hgjfkdslsl
17+10 kirjoitti:
Erikoinen käsitys sinulla tuosta rehellisyyden tasavertaisuudesta. Silläkö ei sitten ole merkitystä kun nainen huijasi vanhalla kuvalla ja väittämällä olevansa normaalivartaloinen? Pointtini on siinä, että ei ole varmaan varaa haistatella, jos ensin itse huijaa. En minä loukkaantunut hänen sanomisistaan, tuli vain mieleen kun täällä keskusteltiin siitä, ettei lihaville ihmisille saa sanoa että on lihava, SIKSI kysyin.
"Pointtini on siinä, että ei ole varmaan varaa haistatella, jos ensin itse huijaa. "
Ethän se edes avautunut sille epärehellisyydestä! Jos oisit avautunut siitä, ois vastapuolen reaktiokin ollut erilainen. Ehkä hänkin ois sanonut mikä sun profiilissa oli "huijaavaa".
Tuo reaktiosi sinun suoraanpuhumiseen on hyvin tyypillinen "suoraanpuhujien" keskuudessa. Te voitte aina mielestänne oikeutetusti puhua suoraan, mutta ette koskaan vastaanottaa muiden vastaavaa käytöstä, vaan se on aina mielestänne väärin. - analysointia.
oikein. kirjoitti:
Nainen kysyi miksi ja sinä vastasit rehellisesti, huonompihan se olisi ollut jos nainen ei olisi saanut oikeata syytä kiinnostuksen puutteeseen, nyt tietää laihduttaa ja miehiä alkaa kiinnostamaan enemmän.
Pitäisi riittää se, että sanoo, ettei enempää kiinnosta tavata. Miksi pitää udella syitä? Sanoit rehellisen syyn ja sillä selvä. Olkoot väärentämättä kuvia tai laiduttakoot. Varmasti tiesi itsekin, että vetää linssiin ja toivoi flaksin silti käyvän.
- CineChic
17+10 kirjoitti:
Ehkä parempi kertoa, että petyit vanhan profiilikuvan käytöstä. Nainen ei ehkä itse tajua miten suuri muutos 4v takaiseen lomakuvaan on... " olet muuttunut " .... Ehkä ei tartte sanoa et valehtelit, tai haukkua läskiksi.
Muutos.... Miettiköön itse.....
- ^^^^^^^^^^^
Miksi tukevalle pitäis kaunistella, että mikä on, kun ei kiinnosta. Oppivatpahan
päivittämään profiilinsa realiaikaan. Turha sinne on tunkea mitään
nuoruudenkuvaa siinä toivossa, että se ei treffeillä haittais, koska on niin
pitkälle jo päässyt.
Minä kyllä sanon suoraan, jos mua on kustu silmään. Ihan oma häpeä
näille tankeille. - luuviulun mollaama
Nimittely ei ole oikein kivaa. Lihavuus, tulevuus, pyöreys ei aina korreloi kunnon kanssa. On myös todella paljon huonokuntoisia hoikkia ihmisiä. Paino ja pituuskaan ei kerro kaikkea: painoi saattaa merkitä lihasmassaa. On selvä että deittailu kyllä loppuu nimittelyn myötä...
- ihansamajuttu
"Deittailu" loppuu myös asioiden sievistelyn = valehtelun vuoksi. Ei kiva
matkustaa pitkää matkaa, todetakseen tuon. - reaaliaikainen.
ihansamajuttu kirjoitti:
"Deittailu" loppuu myös asioiden sievistelyn = valehtelun vuoksi. Ei kiva
matkustaa pitkää matkaa, todetakseen tuon.Sitähän voi tiedustella ennen kuin treffaa, että pitääkö rehellisyyttä tärkeänä asiana. Jos pitää, niin sitten voi vaatia, että mitään kuvahuijaustakaan ei saa olla. Pitää olla suhteellisen tuore kuva, korkeintaan muutaman kuukauden vanha. Sellainen, mikä kuvaa nykyistä olemusta siltikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910