Liian hyvät profiilit ! ! !

jhgjfgj

Itse en vastaa profiileihin joissa nainen poseeraa täydessä meikissä ja ilmoittaa matkustelevansa paljon ja työ projektit ammattikorkeakoulusta ja yliopistosta alla ja kavereiden kanssa bailaamaa ja haluaa uusia tuttavuuksia verkostoonsa.

Jos nyt ajattelee että etsii puolitosissaan seuraa, niin mites muut miehet. Etsittekö sitä täydellistä naista vai sellaista normaalia "perusnaista" joka etsii nallekarhua?

Entäs naiset? Etsittekö naapurinpoikaa vai Sitä maailmanmatkaajaa ja rikasta yrittäjä sosiaalista patryanimaalia jolla taloprojekti kesken ja säbää kerran viikossa kamujen kanssa?

8

487

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme nainen

Ainakaan en etsi mitään nallekarhua. Ei miehen kuulu olla pullasta tehty pehmo.

Maailmanmatkaajan matkaan ei ole varaa lähteä. Pitää siis ottaa se naapurinpoika jos se on hyvässä kunnossa.

• tytyertyery

Feministin mielipide on tallella.

Entäs normaalit naiset?

• Nettideittailua en ole hetkeen harrastanut, mutta olen samoilla linjoilla, en ole itsekään kiinnostunu näistä "supernaisista", joilla on kaikkea menossa kokoajan. Itse koen että tuollaisten profiilien takana olevat naiset ovat ehkä kylmiä tai muuten luonteeltaan huonoja (koska jos ovat niin täydellisiä, niin miksi heidän tarvitsee edes etsiä seuraa). Kova matkustus- ja elämysten halu kertoo siitä, että kyseinen ihminen tarvitsee kokoajan elämyksiä tunteakseen elävänsä, eikä sen luonteisen ihmisen kanssa tavallinen parisuhde onnistu, koska kokee sen ajan myötä tylsäksi. Siispä perusnaiset ovat ainakin itselle niitä täydellisiä.

• gadsy

Oho!
      Miehen logiikkaa? Eli jos haluan todellisen suhteen, täytyy antaa itsestään rajoittuneempi kuva kuin mitä on? Olen aktiivinen, positiivinen, viihdyn kotona ja maailmalla, pidän huolta itsestäni, ei ole lapsia, hyvä duuni jne. Olen aito, onnellinen ja En ole rajoittamaan pyrkivä kumppani suhteessa.

Miten mun tulisi paketoida tämä niin että olisin vakavasti otettava? Te ette haluaisi tutustua minuun?

• jaska jokunen

Jos kovasti painottaisit noita kaikkia edellämainittuja asioita, niin tuskin olisin kiinnostunut. Valitettavan usein kaikkien hyveiden takaa löytyy joko kovan luokan suorittaja tai sitten vaan hieman itserakas tyyppi. Voi tietty olla että ihmisellä on kaikki asiat kunnossa ja silti hän on onnistunut säilyttämään tietyn rentouden ja vaatimattomuuden, mutta se lienee harvinaista.

Kun nyt kerrankin miehen mielipidettä kysytään, niin sanoisin että kannattaa nimenomaan paketoida ne kaikki asiat niin että ei herätä kateutta toisissa. Esimerkiksi hyvä duuni on miesten mielestä täysin epäolennainen asia, joten miksi sitä kannattaa edes mainita?

Kirjoita niin että se onnellisuutesi paistaa sieltä tekstistä läpi - älä lyö sitä heti tiskiin.

• Missie_gads
        jaska jokunen kirjoitti:

Jos kovasti painottaisit noita kaikkia edellämainittuja asioita, niin tuskin olisin kiinnostunut. Valitettavan usein kaikkien hyveiden takaa löytyy joko kovan luokan suorittaja tai sitten vaan hieman itserakas tyyppi. Voi tietty olla että ihmisellä on kaikki asiat kunnossa ja silti hän on onnistunut säilyttämään tietyn rentouden ja vaatimattomuuden, mutta se lienee harvinaista.

Kun nyt kerrankin miehen mielipidettä kysytään, niin sanoisin että kannattaa nimenomaan paketoida ne kaikki asiat niin että ei herätä kateutta toisissa. Esimerkiksi hyvä duuni on miesten mielestä täysin epäolennainen asia, joten miksi sitä kannattaa edes mainita?

Kirjoita niin että se onnellisuutesi paistaa sieltä tekstistä läpi - älä lyö sitä heti tiskiin.

Ok, kiitos. Katsotaan "mitä jää haaviin" pelkistetyllä ilmolla... En rajannut tiukasti, en kertonut/ kehunut laveasti , ja kuva puuttuu... En usko että mitään / kukaan tarttuu tällä, mutta noh, kokeilen.

Kakkosvaihe on " sama kuvalla ". Kolmosessa lisätään tarinan osuutta ...

• > Eli jos haluan todellisen suhteen, täytyy antaa itsestään rajoittuneempi kuva kuin mitä on?

Sillä, mitä asioita itsessään painottaa, on merkitystä siihen, millaiset ihmistyypit kiinnostuvat. Tietenkään valehdella ei saa.

> Olen aktiivinen, positiivinen, viihdyn kotona ja maailmalla, pidän huolta itsestäni, ei ole lapsia, hyvä duuni jne. Olen aito, onnellinen ja En ole rajoittamaan pyrkivä kumppani suhteessa.

Hyvältä nuo ominaisuudet minun korvaan kuulostaa, mutta henkilökohtaisesti en vielä kiinnostu pelkästä kuvauksesta koskaan, vaan jonkunlainen vuorovaikutus (kirjoittelu, tapaaminen) tarvitaan aina, ennenkuin tietää millainen ihminen toisella puolen oikeasti on.

> Miten mun tulisi paketoida tämä niin että olisin vakavasti otettava?

Eiköhän sitä kannata olla oma itsensä tässäkin asiassa. Tuntuu että aktiiviset ja menevät ihmiset herkemmin vetoavat toisiinsa. Ja kaikilla tämä ominaisuus ei sitten sovi parisuhteeseen, koska se tuntuu liian rajoittavalta.

> Te ette haluaisi tutustua minuun?

Tuon kuvauksen perusteella ei olisi syytä olla tutustumatta.

• ihme nainen

Tuskinpa vastaisin sellaisiinkaan profiileihin joissa mies poseeraa täydessä meikissä. Rokkirätkyttäjät ovat kyllä himoittavia, mutta kyllä tavallisempi mies on toivotumpi kumppani. Siitä ei tarvitse tapella jokaisen vastaantulevan eukon kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      89
      4694
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      73
      2123
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1192
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1055
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe