Koska voidaan puhua

nettituttavat

nettituttavista, kun on netissä tutustuttu ja tavattu? Vai kun tutustutaan netissä vielä tapaamatta? Koska?

24

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä olen kutsunut ihmsiä joihin olen netin kautta tutustunut, juurikin nettituttaviksi. Tunnen vain netin kautta eli oletusarvona jo automaattisesti, etten tiedä ihmisestä kaikkea mitä ehkä pitäisi tietää tai mitä vasta sitten tietää, kun tutustuu lisää livenä.

Live tuttavistakaan ei kaikkea kyllä tiedä.

• miks et enää

käytä hymiötä tuona hahmona?

jazuli kuin jazuli..

• miks et enää kirjoitti:

käytä hymiötä tuona hahmona?

jazuli kuin jazuli..

Hahmona? Mikä niissä hymiöissä viehättää?

:c)

• aargghhh!
        teevadit kirjoitti:

Hahmona? Mikä niissä hymiöissä viehättää?

nyt on sit toi :c)

Miksei :-) niinkuin aina ennenkin...

Sulla on vili-syndrooma.

• aargghhh! kirjoitti:

nyt on sit toi :c)

Miksei :-) niinkuin aina ennenkin...

Sulla on vili-syndrooma.

Millainen on vili-syndrooma? Miksi ei =o) kelpaisi? Pitääkö sitä aina olla niin tavoilleen uskollinen ja piintynyt vanhoihin tapoihin, ettei mitään uutta uskalla kokeilla?

• Olen aika
        teevadit kirjoitti:

Millainen on vili-syndrooma? Miksi ei =o) kelpaisi? Pitääkö sitä aina olla niin tavoilleen uskollinen ja piintynyt vanhoihin tapoihin, ettei mitään uutta uskalla kokeilla?

vanhoillinen noiden hymiöiden kanssa. Kauhistuttaa uudet.

Niin, vilillä on tapana eri hahmoissaan (MMies, sykiatrii-dazzuu jne x 30) käyttää eri loppufraasejaan, ja se hermostuttaa.

Nyt sinä olet sairastunut samaan tautiin.

• Olen aika kirjoitti:

vanhoillinen noiden hymiöiden kanssa. Kauhistuttaa uudet.

Niin, vilillä on tapana eri hahmoissaan (MMies, sykiatrii-dazzuu jne x 30) käyttää eri loppufraasejaan, ja se hermostuttaa.

Nyt sinä olet sairastunut samaan tautiin.

Mikä on mun fraasi?

• Tuossa roolissa se
        teevadit kirjoitti:

Mikä on mun fraasi?

• Tuossa roolissa se kirjoitti:

Missä roolissa? Huomaatko ei ole hymiöitä, juurihan niiden perään kyselit. Kun ei ole hymiöitä, ei ole fraasejakaan.

• Ei saa muuttaa
        teevadit kirjoitti:

Missä roolissa? Huomaatko ei ole hymiöitä, juurihan niiden perään kyselit. Kun ei ole hymiöitä, ei ole fraasejakaan.

tapojaan vaikka on uusi nikki. Vai yritätkö olla jotain muuta mitä olit ennen? Sellainen ei käy. Jos olet ratikka, pitää sanoa he-hee tai jos olet murri, pitää murista loppuun. Missään ei kai ole näin kirjoitettu, mutta sanoohan sen jo järkikin.

• Ei saa muuttaa kirjoitti:

tapojaan vaikka on uusi nikki. Vai yritätkö olla jotain muuta mitä olit ennen? Sellainen ei käy. Jos olet ratikka, pitää sanoa he-hee tai jos olet murri, pitää murista loppuun. Missään ei kai ole näin kirjoitettu, mutta sanoohan sen jo järkikin.

Mahtoiko mieleen tulla, että mä olen kaikkea sitä mitä roolina pidetään? Mikään ei varsinaisesti olekaan rooli, vaan osa minuutta.

http://www.youtube.com/watch?v=cdACCPtGmeY&feature=related

Vains of Jenna..

• utsija..
        teevadit kirjoitti:

Mahtoiko mieleen tulla, että mä olen kaikkea sitä mitä roolina pidetään? Mikään ei varsinaisesti olekaan rooli, vaan osa minuutta.

Vains of Jenna..

Onko omasta mielestäsi sun todellisuuden taju himmentynyt?

• Olet nettiriippuvain
        teevadit kirjoitti:

Vains of Jenna..

en ja ihmettelen miten voit seurustella edelleen, minä en katselisi kauan naista joka roikkuu netissä päiväkaudet. Miten susta tuli sellainen, mikä oikeassa maailmassa pelottaa tai mikä siinä ei kelpaa sulle??

• utsija.. kirjoitti:

Onko omasta mielestäsi sun todellisuuden taju himmentynyt?

Niin kun missä suhteessa ja mihin?

• Olet nettiriippuvain kirjoitti:

en ja ihmettelen miten voit seurustella edelleen, minä en katselisi kauan naista joka roikkuu netissä päiväkaudet. Miten susta tuli sellainen, mikä oikeassa maailmassa pelottaa tai mikä siinä ei kelpaa sulle??

Miten mä päivät roikun netissä, kun koulussa olen? Nyt on yö ja minä en nuku, vaikka toinen nukkuu. Onko se rikos?

• Olet nettiriippuvain kirjoitti:

Miten susta tuli sellainen, mikä oikeassa maailmassa pelottaa tai mikä siinä ei kelpaa sulle??

Millainen? Oikeassa maailmassa ei pelota mikään, se ei vaan ole aina kovin mielenkiintoinen. maailmassa on paljon asioita joista minä en tykkää yhtään, mutta mä selviydyn koska mä sopeudun. Pyrin elämään omaa elämää mahdollisimman pitkälle, olematta muista riippuvainen. Niin kun itse haluan elää ja olla. En niin kun maailma haluaa.

• Ei.
        teevadit kirjoitti:

Miten mä päivät roikun netissä, kun koulussa olen? Nyt on yö ja minä en nuku, vaikka toinen nukkuu. Onko se rikos?

Kunhan avaudun. En ole tosissani nyt missään kohtaa :D

teppo ja matti

http://www.youtube.com/watch?v=OEZ2wQLx7RQ

• .,

Sitten kun olen tavannut kerran, voin kutsua jo tutuksi. Mutta en TOD ennenkuin olen tavannut.

• Samoin, nettituttava on nettituttava ja tuttava on tuttava myös livessä. Tietysti nettituttavasta voi tulla tuttava. On tullutkin.

• Silloin,

kun tuttavuus rajoittuu pelkästään nettiin.

• :::

Sama. Lasken puhelimenkin tähän. Mutta siis ei olla oikeasti tavattu.

• Niin,
        ::: kirjoitti:

Sama. Lasken puhelimenkin tähän. Mutta siis ei olla oikeasti tavattu.

eihän ne silloin ole enää nettituttavia kun on IRL tutustunut.

• käääääk....

Voi puhua, mutta ei voi sanoa että ollaan oltu jo sen kanssa yhdessä 3 kk, vaikkei vielä olla kyllä tavattu. Ei sitten olla oltu, voi perkele!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe