Väitän - modellin on metroseksuaali.
Vastaväitä, ole hyvä.
Väite/vastaväite
11
67
Vastaukset
- Vaikea tuossa
asiassa on vastaan väittää.
- """""
Punkkualkoholisti puppelipoika modelli on
- ~cissi~
modelli on breezer-queen.
Miten puska kastroidaan? Potkaistaan sen siskon leuat yhteen. Modelli on hetsku! Modelli ei sekaannu sukulaisiin niin kuin eräät puskat, modelli käyttää stringejä ja juo kaikkea kallista...... mikä maksaa.
- nainen oksentaa
Kukaan heteromies ei käytä stringejä! Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:CCCCCCCCCCCCCCCC
No ei voi olla. Meikkaamisesta ja itsensäkoristamisesta vieraantunut länsimainen mies on uhka kosmetiikkateollisuuden vuotuiselle kasvulle - toisin kuin Maorit tai Ludvig XIV hovi. Koska vain länsi voi jotain keksiä (ja palkka on ansaittava), täytyi markkinagurujen luoda nimi - ja mikä myisi paremmin kuin seksi (onhan David ihan komee).
Ei oo ku metroseksuaalisuutta ei ole edes olemassa.
Nim. GoretexseksuaalinenJos metroseksuaalin määritelmänä käytetään sitä, että on harrastanut vastakkaisen sukupuolen kanssa seksiä metrossa ....niin kai mä sit oon.
- Uskon.
Tosin sukupuoli ei tainnut olla vastakkainen kuitenkaan ;D
Uskon. kirjoitti:
Tosin sukupuoli ei tainnut olla vastakkainen kuitenkaan ;D
Minä en unelmoi samaa sukupuolta deustavasta ihmisestä, niin kuin eräät;D
- niin, et
modelli kirjoitti:
Minä en unelmoi samaa sukupuolta deustavasta ihmisestä, niin kuin eräät;D
unelmoi - vaan toimit!
- Ratikkalisko
Olet harrastanut seksi myös miehen kanssa ratikassa, kuskin kanssa!!!111!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925961
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262800Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764