City Deal / Tampere/ HUIJAUSTA!!

lady look

Näin se meni:
1. Ostin city-dealin lahjakortin ripsienpidennyksiin Amy Nails nimiseen yritykseen Tampereella (yritys lopettaa toimintansa huhtikuun lopussa)
2. Kortissa lukee selvästi: Lumoavat ripsienpidennykset tai näyttävät geelikynnet
lahjakortin arvo 65 e (maksoin siitä 30 e)
3 Tilasin ajan ko yritykseen ja sitten eilen menin laitattamaan lumoavat ripset
4. Minulle kerrottiin että tämä lahjakortti oikeuttaa vain geelikynsiin. No kun itse teen itselleni kynnet niin tarjouduin maksamaan erotuksen eli listahinnasta kun oikea hinta ripsienpidennyksiin on 80 e ja lahjakortin arvo on 65 niin Ojalan laskuopin mukaan erotus 15 e.
Myyjä kertoi myös että tämä on city dealin virhe.
5. Myyjä pyysi erotuksena 40 e (en kyllä tiedä mistä hatusta tämä summa vedettiin)
6. En tietenkään suostunut. Myyjä sanoi että ottaisin yhteyttä lahjakortin lähettäjään eli [email protected] ja saisin rahat takaisin. (Laitoin eilen viestiä sinne mutta en ole vielä saanut vastausta)
Summasummarum!
Vaikka kortissa selvällä suomenkielellä lukee että asiakas voi valita kumman palvelun käyttää - minulle kerrottiin että se ripsien lahjakortti olisi maksanut 40 e eikä 30 e kuten olin maksanut.
Missään vaiheessa minulla ei ollut diiliä tehdessäni mitään mahdollisuutta valita näistä kahdesta palvelusta vaan ne oli nivottu yhdeksi josta voi valita kumman edun käyttää.
Eli en saanut lumoavia ripsienpidennyksiä - eikä työntekijä halunnut että olisin maksanut erotuksen - eli eivät vain halunneet enää tehdä töitä.
Myös salaperäinen henkilö jolle asiakasneuvoja soitti kysyäkseen tästä kortista, kertoi nähdäkseni puhelimessa saman mitä myyjä minulle kertoi. Liekö ollut omistaja jolle soitettiin.
Nyt täytyykin miettiä tilatako jatkossa enää näitä ns. lahjakortteja joita ei mahdollisesti koskaan voi käyttää ja saanko edes rahojani takaisin.
Olkaapa siis varovaisia kun käytätte näitä huipputarjouksia hyödyksenne.

5

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puahrough

CityDealia en puolustele yhtään mutta Amy Nailsissa varmaan syynä oli omistajien saama ihmiskauppatuomio.

• Lady look

Huh huh - tuota en tiennytkään!!

• murmurenok

City Diilissä on aina joku ongelmia!!! Halpa ja laatu ei yhtään sopiva!!!

• whoot

Mikä Amy Nailsissä? Ihmiskauppa??? Nyt en ole kuullu lainkaan

• tftfufoy8

Amy nails sai tuomion, koska tätä yritystä pyörittänyt pariskunta oli tuonut ihmisiä laittomasti suomeen ja pakottanut töihin - lisäksi, ei kannata olla suruissaan jos kyseiseen paikkaan ei aikaa saanut..oli aika karsean näköiset mun ripset sen jälkeen pidemmän aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1703
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      138
      1696
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      270
      1250
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      962
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe