maksetaanko tän kuun palkka perjantaina vai maanantaina (vappuaatto...)? Eli onko vappuaatto vielä siis ihan normi arkipiävä?
Vastaukset 3
- sdffsdgrsg
Käsittääkseni maanantai on normaali arkipäivä.
- PALKANMAKSUPÄIVÄNÄ
Palkka maksetaan PALKANMAKSUPÄIVÄNÄ!
Joillakin PALKANMAKSUPÄIVÄ voi olla vaikka 15. päivä ja joillakin vaikka 5. päivä.
Joillakin PALKANMAKSUPÄIVÄ on kerran viikossa tai kahdesti kuussa. - ggfdgdgdfgdgdg
Ilmeisesti aloittajalla on kuukauden viimeinen päivä palkanmaksupäivä, jos näin, niin silloin se maksetaan vappuaattona. Mutta palkkapäivä ei tosiaan ole kaikilla sama, vaan se voi olla mikä tahansa päivä, tietyt ehdot toki on. Yleisimmät kk-palkan maksupäivät ovat 15., 20., 25. ja kuukauden viimeinen arkipäivä. Palkkapäivä on se päivä, milloin palkan pitää olla työntekijän käytettävissä. Vappuaatto on tavallinen arkipäivä, millon pankit on auki ja se on myös työpäivä, ellei muuta ole sovittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496