Oletko käynyt Tampereen Ikeassa?

virrta nen

Minä olen kerran. Tykkäsin valtavasti, sen sanon suoraan. Ostin sen kantti kertaa kantti hyllyn, nimeä en heti muista. Hieno hylly, ja ei kallis.

22

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja tämäkin oli mainitsemisen arvoinen asia, voi veljet.

• mabu 6

mikä sua riivaa? mun mielestä kiva aihe.

• mammamamam
        mabu 6 kirjoitti:

Voihan tästä aiheesta kehittyä vaikka mitä.
        Isännälle pitäisi ostaa oikein mukava tietokonetuoli.

• mabu 6 kirjoitti:

Joo, kiva aihe jos puhutaan dementiasta.

• *´´-*
        Nittaminax kirjoitti:

Joo, kiva aihe jos puhutaan dementiasta.

Se ja sama mistä puhutaan, kunhan puhutaan häriöittä.

• *´´-* kirjoitti:

Se ja sama mistä puhutaan, kunhan puhutaan häriöittä.

No älä ota kantaa mun sanomisiin sitten.

• 29€

Olen käynyt ja ostin tyttärelle edullisen ja hyvän keittiön pöydän. Hintalaatusuhde erinomainen, kun vertailin ennen ostoa huonekaluliikkeiden vastaaviin pöytiin.

• Olen käynyt, ostin wc hyllyn. Aina sieltä jotain kivaa löytyy...

• mari.Leisku

I love Ikea

ei voi mitään
      :)

• meeriamanda

Olen käynyt muutaman kerran ja jotain heräteostoksia tehnyt.

• Hääpaikka
      • Epäkurantti

Heh, hyvä vinkki.
        Minusta taitaakin tulla vakioasiakas. Aina Ikeasssa käydessäni olenkin kiinnittänyt huomioni aivan muihin asioihin.

• O - O

En ole käynyt Tampereen Ikeassa, mutta pääkaupungin seudulla muutamia kertoja. Myyvät erityisesti pientavaroita sekä klassikkomuotoilluista tavaroista ja huonekaluista ihan käypäsiä halpaversioita. Laatuun kannattaa kiinnittää huomiota ja tarkistaa jokainen ostettava kappale erikseen. Ostin kerran keittiöön vaaleat vanerista taivutetut tuolit ja avasin ties kuinka monta pakettia, että sain samanlaiset.

Myyvät myös valikoituja herkkuja edullisesti ja tarjoavat halvan aamiaisen tai lounaan. Järjestävät, tai ainakin joskus järjestivät, Helsingin keskustasta myös ilmaisia bussikuljetuksia.

• Tase pappa

Kun on käynyt yhdessä Ikeassa, voi sanoa käyneensä kaikissa firman myymälöissä.
      Niin on sama kaava.

Jos haet tiettyä tuotetta, joudut kahlaamaan niitä opastemerkittyjä reittejä loputtomalta tuntuvan kauan.
      Todennäköisesti et löydä hakemaasi, mutta mukaasi on tarttunut kärryllinen muuta, tarpeetonta ja mihinkään tarkoitukseen sopimatonta roinaa.
      Ei tavaraa, vaan todellakin halvan näköistä roinaa, jonka olisi saanut muualta halvemmalla.

Kotiin päästyäsi, alat kasaamaan ostoksistasi jotakin, huomataksesi että halpa on myös heikkotasoista ja halvan näköistä.
      Täyttää ehkä jonkun lyhytaikaisen opiskelija-asumisen tarpeet, mutta kotiin - ei hittolainen.

Kaiketi joku voi tykätäkin kulkea jossakin hyllyvarasto-myymälän hallissa tölläämässä, mutta ei se ainakaan ole minun ostospaikkani.
      Mieluummin ilman, kun Ikeasta.

• Viva Ikea!

Moni koti olisi jäänyt sisustamatta ilman Ikeaa.

• äitemuori*

Tampereen Ikeas en ole käyny, mut Raision kaupas kävin kerran. Meni aikaa ja paljon,( rahaa vähän) että löysin sieltä ulos.
      No Tampereen myymälässä pitäs käydä pianki, kun tarvitaan siellä olevaan asuntoon jonkisorttinen hylly, jos olis ovia. Pojalla on paljon kirjoja ym. ja tila loppuu.
      Pari vaatekomeroo kans, en tiä kokooko ne jos pyytää.

Ihan kiva retki:)))

• Tementiako vaivaa;D

IIhan kiva paikka muuten mutta en meinannut osata pois sieltä osastolta jossa olin:))

• Taas mulla aukkoja sivistyksessä. Yhdessäkään Ikeassa en ole elämässäni käynyt.
      Ja Lidlissäkin vain kaksi kertaa, vaikkei siitä mitään kysyttykään.
      Mulla on seinänvierukset täynnään tavaroita nytkin.
      Ja kun seuraavan asunnon hommaan se on pienempi kuin tämä joten saan vielä luopua noistakin monista.

• k/k

No en oo käyny enkä aiokkaan,mut Raision ikeas olen ja siel oli semmonen väripolku jota pitkin pääs pois kaupast.

• pitää taas hakea

Ikeassa on parhaat tiskiharjat.

• kotivalo30

Hienoa tulisilla, kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      15
      3815
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1444
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1298
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      312
      1236
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      60
      1165
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1120
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      44
      1075
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      951
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      885
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      828
    Aihe