Seksi suhteen alussa

nyyhneedsex

Käykö niin, että suhteen seksisaldon näkee jo suhteen alussa. Eli sen miten paljon suhteessa on tiedossa seksiä jatkossakin? Onko se aina niin ettei seksin määrä ainakaan lisäänny alun hetkistä?

Olen nimittäin huolissani uunituoreen suhteen seksimäärästä. Itse haluaisin lähes koko ajan, mutta minusta tuntuu ettei tapamme haluta sovi yhteen. Mies säikähtää kiihkeyttäni ja minä taas en kiihotu laimeasta silittelystä :(

Voiko tällaista asiaa ratkoa mitenkään muuten kuin olemalla oma itsensä ja näkemällä miten asia asettuu?

Hieman tämä masentaa kun muuten olemme hyvä setti... Annanko liian suuren merkityksen seksille? Haluaisin kuitenkin nauttia seksistä aina!

14

3154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --

Tietysti on mahdollista ettet ole miehesi ainut nainen jos hän on laimea.

• ap

Voisko olla muita syitä? En haluais ajatella että on muita naisia.. :(

• go4it

Miten teette aloitteita? Oletko sinä ainoa joka tekee aloitteita?

Tarvitsen ehkä aktiivisemman miehen joka saa sinut syttymään.
      Muista toki tehdä myös itse aloitteita koska seksi ei saa olla vain toisen aloitteiden varassa. Se kaataa suhteen lopulta jos toinen ei kykene tekemään aloitteita. Ainakin siitä seuraa seksin väheneminen.
      Mutta miksi edes mietit tuollaista? Ei kai huonossa suhteessa kannata olla? Varsinkaan jos on itse avoimenseksuaalinenn ja toinen ei ole.
      Apua toki saa jos haluaa sitä hakea. Onhan noita seksiterapeutteja , kamasutraa ym. millä saattaa tulla vipinää vällyjen väliin.

• ex kani

Minkä ikäisiä olette? Parikymppisillä seksihalut lienevät huipussaan, mutta ei tuo ole mitenkään sääntö.

Minulla oli aikoinaan tyttöystävä, joka uuvutti minut jatkuvalla seksin naukumisella. Minulle olisi riittänyt hyvin kerran pari päivässä (huh mitä kirjoitan, oliskos nykysykli jotain muuta yksikköä).

Ei ole mitenkään pääteltävissä, että miehelläsi olisi toinen. Kaikki eivät tosiaan ole mitään kaneja... Toki hellyyttä voi osoittaa muillakin tavoilla ja jos hellyys puuttuu kokonaan, saattaa olla aihetta epäillä tunteiden viilentymistä...

• Ei se määrä kyllä yleensä ainakaan lisäänny, päinvastoin, alussa on kiihkeintä. Jos halut ja rytmi ja tyyli ovat kovin erilaisia niin kannattaa miettiä onko sellaiseen suhteeseen valmis sitoutumaan.

• Himot on hunajaa

juuri noin. Ei ne halut ainakaan lisäänny. Seksi on tärkeä osa suhdetta, joten jos jo alussa kummastelee, niin kannattaa pitää silmät avoinna sopivamman partnerin osalta.

• suosittelen keskuste

Valitettavasti mies laiskistuu ajan kuluessa, joten seksin määrä voi pysyä korkeana mutta laatu heikkenee vuosi vuodelta.

Jos teidän seksin tarve on alusta asit aivan erinlainen niin kannattaa miettiä kuinka merkittävä seksi juuri sinulle on. Nosta kissa pöydälle sillä ei se muuten selviä.

• miä444

Suhde on uunituore: oiskohan siinä se syy? Itellekin oli yllätys miten innokkaasti oma tyttöystävä oli valmis seksiin ja miten estottomasti tämä siitä puhuu. Itsestäni tuntuu vielä siltä että oon vasta menossa kohti sitä pistettä että se tuntuu sopivalta eikä liian aikaiselta, ja jotenkin oon vaan varovainen kun aika alussa ollaan. Oot vaan kärsivällinen ja rohkaiset miestäsi. Toki voi olla niinkin, ettei miehesi syty niin herkästi, mutta omaa tilannetta ajatellessani on vähän vaikea uskoa sitä ettei joku syttyisi tyttöystävästään. Ite sytyn tyttöystävästäni kyllä niin lujaa etten meinaa aina kestääkään :D Rauhallisesti etenette ja lisäätte sitä seksin määrää niin että se tuntuu miehestäkin luontevalta.

• ap

Kiitos miä444! Hienoa kuulla miehen vastaus, ja vielä näin rohkaiseva. Mieheni kyllä syttyy minusta eikä meinaa kestää millään. Mutta kiihkeyttäni hän on hieman, ei säikähtänyt, mutta ollut siitä yllättynyt. Samalla hän kuitenkin tykkää siitä että olen eläväinen ja innokas, rietaskin ;)

Kiitos sulle. Koitan edetä sun oppien mukaan!

• Hiljaa hyvä tulee

Aloittajalle:
      mies voi olla seksuaalipersoonallisuudeltaan vaan-miten sen sanoisi?- tasaisempi.
      Moni nainen, minä mukaan lukien, olisi iloinen, jos mies olisi jotenkin hurmaantuneempi, haltioituneempi ja sopivan kiihkeäkin :D

Mutta luultavasti moni mies on sellainen rauhallinen luonteeltaan muutenkin ja sellaisen miehen korkeinkin kiihkeystila voi naisesta vaikuttaa laimealta.
      Mutta seksi pitää ottaa sellaisena kuin se on ja antautua siihen tilanteeseen, mikä on käsillä ja jättää haavekuvat jonnekin taustailemaan, korkeintaan.
      Kyllä se hyvältä kuitenkin tuntuu.

Ja, omaa suhdetta takana 3 vuotta. Minä naisena ollut 99 % aloitteen tekijä. Hyvässä hengessä olemme puhuneet asiasta, mutta eipä se jurri ole suhteen dynamiikkaa muuttanut.

• Hiljaa hyvä tulee

Hahha: kirjoitusvirhe: viimeinen lause: EI jurri, vaan JUURI.

• Hiljaa hyvä tulee kirjoitti:

Hahha: kirjoitusvirhe: viimeinen lause: EI jurri, vaan JUURI.

"Hiljaa hyvä tulee", olet varmastikin lähellä totuutta, sillä miehet vaikuttavat monasti varmaankin tasaisemmalta, rauhallisemmalta ulkoisesti. Silti miesten mielikuvitus toimii jo todennäköisesti jopa ylikierroksilla, kun taas nainen haluaa, niinkuin kuvailitkin, monesti kiihkeätä, hurmaavaa ja haltioitunuttakin käytöstä. Kuten ap kirjoitti omasta kokemuksestaan, ei tästä erillaisuudesta huolimatta mies ole pahoillaan, tai vähemmän kiihkossa seksin edetessä.

• Onnekas-73

Ei minusta suhteen alusta voi välttämättä tehdä mitään kauhean pitkälle meneviä johtopäätöksiä jatkosta. Itse olen ollut suhteessa jossa alku oli valtavan kiihkeää mutta kaikki lopahti sitten todella nopeasti kun suhde vakiintui. Toisaalta nykyisessä avioliitossani alku ei ollut mitään valtavaa himoa vaan ehkä 3 kertaa viikossa. Nyt viidentoista avioliittovuoden jälkeen tahti on laskenut tuosta aika vähän eli pariin kertaan viikossa joka on kokemuksieni mukaan aika hyvin kahden lapsen ja vaativien töiden pitkässä parisuhteessa.
      AInakin minun mieheni on aina ollut sellainen tasainen ja rauhallinen tyyppi. Ei valtavaa himoa alussa mutta jatkuvaa ja hyvää seksiä siitä lähtien eikä mikään ole ainakaan huonompaan suuntaan mennyt, päinvastoin. Ensimmäinen mies muuten joka on todella osannut minut tyydyttää vaikka noita hirveän innokkaita oli aikaisemmin tullut koettua.

• Bekkamies

On epätodennäköistä että seksin määrä lisääntyy jos jo aluksi sitä on vähän. Se että mies säikähtää naisen kiihkeyttä on kyllä kummallista ja kertoo jotain miehestä. Hän voi olla kokematon tai vaikka hyvin epävarma itsestään. Vaihtoehtoja on vaikka kuinka. Yritä keskustella asiasta jos vaikka saisitte tämän asian hoidettua. Jos ette, niin onko tämä suhde sitten se oikea. Minun mielestäni suhteen on toimittava joka tasolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      213
      4716
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2626
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      128
      1163
    6. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1150
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe