Eli facebookissa juttelemme lähes päivittäin ja tekstaamme myös jonkin verran. Joskus tyttökin tekee aloitteen puhumalla facebookissa ensimmäisenä. Miten voisin tietää onko tyttö kiinnostunut? En haluaisi suoraan kysyä onko kiinnostunut vaan jotenkin epäsuorasti millä sen sais selville.
Onko tyttö kiinnostunut?
3
300
Vastaukset
- Exujo
Ikää on varmaa aikas vähän? veikkaan 13-15?
Joo ei sinun vielä mitään tarvitse tietää että onko silleen kiinostunu eikä tarvitse ottaa selvää.
Viettäkää aikaa yhdessa vaikka kahvilla,leffassa tai mitä vain ja useasti. Jos olet kiinostunut hänestä niin etene mielummin hitaasti ja varmemmin.Tarkoittan sitä että monet saattavat tulkita väärin jonkun ns signaalin ja alkaa suutelemaan/käpälöimaan niin silloin se on aika taputeltu juttu jos tyttöä ei hirveesti kiinosta... Tarkemmin voisit kertoa niin pystyisi helpommin kirjoittamaan tekstiä.. - ap
17 itsellä. Muija 16.
- Santeri 95
Tänään kuitenkin kuin soitin, tuntui kun tyttö olisi jotenkin vaivaantunut. Kyselin kuulumisia jne niin tyttö sanoi "niiiin?" Aivankuin hän olisi odottanut että minulla on jotain tärkeää asiaa.
Yksi asia vielä, emme ole vielä nähneet kertaakaan. Olen muutaman kerran ehdottanut jos voitaisiin nähnä illalla tai vaikka huomenna. Tytöllä on kuitenkin ollut jotain menoa. Kuten näkemässä kaveriaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564