Eli minulla on luonnostaan vähän vaaleammat kuin maantienväriset hiukset. Värjäsin aiemmin hiukseni mahonginruskeiksi ja muutama kuukausi vaalensin ne koska halusin takaisin oman hiusvärini (luonnollisen). Tällä hetkellä minulla on jo juurista n. 5 cm omaa hiusväriäni vaikka kyllä muualtakin on jo hieman vaalentunut, mutta vielä on eri sävyisiä vaaleita mun hiuksissa. Olen siis ruvennut pesemään hiuksiani normaalilla shamppoolla, ollut auringossa ja välillä leikannut hiusten latvoista jotta kuluminen nopeutuisi. Minulla on olkapäihin ulottuvat hiukset ja 5 cm on jo näkyvillä omaa hiusväriäni, tietääkö joku kuinka kauan suunnilleen voi mennä vielä aikaa ennenkuin näissä on pelkästään mun omaa väriä? Ja mikä voisi edistää tota kulumista ilman että se värjäisi hiuksiani uudelleen? Kiitän kaikkia jotka voivat vasta tähän.
Hiusvärin poisto?
joyoa
2
524
Vastaukset
- ,td,dty
Oon kuullut et jos käy uimahallissa uimassa se saattaa auttaa kun siinähän on sitä klooria...
- blondeeeeeee
hiusväri ei taida kulu kokonaan pois muutakun kasvattamalla ja leikkaamalla sitten pois :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466