niistä udmurtian laulavista mummoista muhun ne ei oikeen iske jotenkin musta tuntuu että se on nyt sellanen in juttu tykätä niistä näitähän aina tulee ja menee näitä juttuja mistä kaikkien on oltava haltioissaan ja sit kohta ei muisteta koko asiaa.
mitäs tykkäätte
11
54
Vastaukset
Silloin alussa katoin sen videon, oli musta hauska mutten ole enää huomannut koko mummoja missään.
Enkä ole kuullut missään niistä puhuttavankaan sen alun jälkeen.
Ei se silti mikään lemppari musa ole, oli vaan sellainen piristysruiske, sen yhden päivän.olikohan se eilen kun jossain ohjelmassa niitä oikeen haastateltiin telkussa mutta rupesin miettimään mahtavatkohan voittaa euroviisut jos musta olis kiinni niin ei mutta on niissä viisuissa ollu paljon sellasiakin voittajia mitkä ei oo mun mielestä ollu mistään kotosin täytyy sanoo etten määkään kyllä mummojen levyä ostas ja soittelis sitä kotona tai autossa mutta hitti siitä on kovaa vauhtia tulossa varmaan.
tiinaex kirjoitti:
olikohan se eilen kun jossain ohjelmassa niitä oikeen haastateltiin telkussa mutta rupesin miettimään mahtavatkohan voittaa euroviisut jos musta olis kiinni niin ei mutta on niissä viisuissa ollu paljon sellasiakin voittajia mitkä ei oo mun mielestä ollu mistään kotosin täytyy sanoo etten määkään kyllä mummojen levyä ostas ja soittelis sitä kotona tai autossa mutta hitti siitä on kovaa vauhtia tulossa varmaan.
Tottakai niitä haastatellaan kun kisaan ovat osallistumassa.
Luulin että olet kuullut ja nähnyt niitä paljonkin ja että tiedät monen niitä ihailevan tjs.
Mun silmiin ei ole osunut kertaakaan.
Enkä ole myöskään mitään in ilmiötä havainnut.tulisilla kirjoitti:
Tottakai niitä haastatellaan kun kisaan ovat osallistumassa.
Luulin että olet kuullut ja nähnyt niitä paljonkin ja että tiedät monen niitä ihailevan tjs.
Mun silmiin ei ole osunut kertaakaan.
Enkä ole myöskään mitään in ilmiötä havainnut.kyllä mää oon havainnu varsinkin tuolla naamakirjassa nostellaan niitä juttuja näkyville jostain luin että niiden musiikkia soitetaan maailmalla discoissa kyllä se jotain sanoo mun mielestä.
tiinaex kirjoitti:
kyllä mää oon havainnu varsinkin tuolla naamakirjassa nostellaan niitä juttuja näkyville jostain luin että niiden musiikkia soitetaan maailmalla discoissa kyllä se jotain sanoo mun mielestä.
No, naamakirja ei olekaan mun kirja.
Luen vaan sellaisia kirjoja joissa on käsin käännettävät sivut :)
Ja maailman discoissa soitellaan paljon sellaista mistä en tiedä sitäkään vähää kun Udmurtian mummoista.
"tiinaex"
SInäkö se oot? Niin monen...
vanhan aloituksen teet!!!
Tosiaanko?
Oletko hermostunut?
YH.Kyl meijän Ida-mummo lauloi ainakin yhtä hyvin, jopa paremmin.
Virsiä lähinnä, "mä että täältä erkanen, sen katson voitokseni".
:)En ole nähnyt yhtään heidän lauluaan, lukenut kyllä, joten en tiedä millanen virsi mahtaa olla kyseessä.
se on virrestä kaukana mutta kun mummot laulaa kimittävällä mommo äänellä niin siinähän se on valmis voittaja euroviisuihin mutta niinhän ne kehu että jos voitto tulee niin ne rakennuttaa kylään uuden kirkon.
tiinaex kirjoitti:
se on virrestä kaukana mutta kun mummot laulaa kimittävällä mommo äänellä niin siinähän se on valmis voittaja euroviisuihin mutta niinhän ne kehu että jos voitto tulee niin ne rakennuttaa kylään uuden kirkon.
No se virsi oli vaan heitto ja löysin mä sen niitten laulun juutupesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei153815Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261444- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3121236Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi601165Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721120- 441075
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253951- 86885
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48828