Juoksumatolla laihaksi ?

kesäkuntoon

Oon 25v nainen ja haluaisin laihtua todella paljon. Mun pitäisi saada tiputettua kesäksi ainakin 5 kaloria jollei ylikin ? kesään on jäljellä enään vähän yli kuukausi joten kertokaas vinkkejä miten pääsisin tavoitteeseeni ?Kotona minulla on juoksumatto jolle painoittuisi treenailuni joten kuinka paljon pitäisi liikkua sillä viikossa/ päivässä että saisin pudotettua painoa ? Kertokaas omat vinkkinne ja miten te olette saaneet laihdutettua :)

1

2008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuulenhenki88

Tarkoitit kai 5 kiloa, eikä kaloria? ;) Mutta siis juoksumatolla saat hyvin sykkeen nousemaan ja sehän meinaa hikeä pintaan ja läskin palamista. Olisipa itsellänikin, tuonne ulos on niin iso kynnys lähteä hölkkäämään. :/

Minähän en ole mikään expertti näissä asioissa, mutta minullakin siis tavoitteena pudottaa aika paljon painoa ja nyt ihan parissa viikossa näyttäisi lähteneen yli kaksi kiloa. Kaikki lähtee ruuasta. Syö säännöllisesti, terveellisesti ja hillittyjä annoksia. Etenkin oikean annoskoon oppiminen on minulle haaste, helposti tulee ahdettua itsensä ihan täyteen. Seuraava iso juttu on veden juonti. Vesi on kuin elimistön öljy, muista juoda siis 2-3 litraa päivässä. Sitten se liikunta. Itse pyrin liikkumaan puoli tuntia päivässä edes jossain muodossa. Pääasiassa lenkkeilen koirien kanssa ja pidän itsekseni 30min-1h kestävän jumppatuokion. Jumpassa keskityn etenkin keskivartaloa rasittaviin liikkeisiin, koska sen tunnen olevan ongelma-alueeni ja siihen haluan muutosta nopeasti. Hikiliikuntaa tulee nyt viikossa 2-3 kertaa, riippuen työvuoroista ja jaksamisesta, olen enemmän aamujumppari, illalla en enää töitten jälkeen saa itseäni kunnolla käyntiin, mutta heti aamusta on helppoa hikoilla. Pääsee sitten suihkuun ja voi syödä reilun aamiaisen.

Itse olenkin painottanut aamusyömiseen. Siihen ei ole ollut helppoa oppia, mutta varsinkin jumpan tai kunnon lenkin jälkeen on jo nälkäkin ja aamupala maistuu. Iltasyömistä taas pitää hillitä, vaikka juuri iltaisin olisi mukava katsoa telkkaria ja syödä jotain. Pidättäydyn siitä nyt kuitenkin, kunnes pääsen tavoitemittoihin. Avuksi alkuun otin Method Draine Detox- valmisteen, joka on veteen sekoitettavaa tiivistettä. Sen pitäisi auttaa kuona-aineita puhdistumaan kehosta. Kuuri kestää 20 päivää ja tiedä sitten olisiko tätä vauhtia lähtenyt paino tippumaan ilman tuota, mutta ainakin se on antanut ponnetta onnistua. Pelkästään tuota juomalla ei varmasti olisi tapahtunut juuri mitään, kyllä ruokavaliota pitää vähän muuttaa ja liikkumista, tuo on vain tueksi, että nesteet ja kuonat lähtee liukenemaan pois. :)

Eli ei ole oikotietä onneen. Sen olen itsekin todennut. Vaatii työtä ihan mahdottomasti, mutta 5 kiloa kuukaudessa ei ole mahdoton tavoite, jos on valmis tekemään TODELLA kovasti töitä sen eteen. Läskit vaan palamaan ja ruokapuoli remonttiin. :)

Niin ja minä olen siis 24-vuotias nainen, haaveena päästä jonnekin 60 kiloon, lähtöpaino oli 75kg. Painoa aivan liikaa pituuteeni nähden, olen vain antanut itseni levitä käsiin. Nyt pakko laittaa liha liikkeelle, ennen kuin luku nousee 85 kiloon. Tsemppiä sullekin, sitä varmasti tarvitaan! Mielellään kerron lisää vielä omasta laihdustusprojektista, jos tahdot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2130
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1893
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1310
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1150
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      942
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      899
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe