1. Käyttekö koskaan yksin leffassa?
2. Onko mielestänne säälittävää?
3. Jos meet yksin, niin minne ostat paikan? (hyvälle paikalle ihmisten viereen vai tyhjään reunaan)
4. Onko koskaan käynyt niin että olet ostanut n. 15 min ennen näytöksen alkua lipun reunapaikalle ei-kenenkään viereen, ja salissa jossa on kourallinen katsojia ja kokonaan tyhjiä rivejä, joku tulee viereesi istumaan? Mitä ajattelet tämmöisestä?
Yksin leffaan?
36
3490
Vastaukset
- .............
1. Kyllä.
2. No joo.
3. Reunaan
4. Ajattelen että voi helvetti.
En ole kahteen vuoteen käynyt leffassa. Pimeässä elokuvateatterissa kehtaa kyllä mennä ilman seuraa, mutta samaa ei voi sanoa urheilutapahtumista tai konserteista. - ,,,,,,,,,,,,,,,,,
1. Aina yksin.
2. Ei. Omituisempaa olisi pyytää jotain kaveria istumaan hiljaa viereen pimeään saliin.
3. Tyhjään reunaan, mutta yleensä on tilaa ja voi istua mihin haluaa lipusta huolimatta.
4. On käynyt ja vaihdan heti paikkaa väjemmille vesille.- ........
En tajua että mikä näitä viereen änkijöitä vaivaa?? Siis ostaako ne tarkotuksella lipun yksin istuvan vierestä vai valitseeko paikkansa vasta salissa? Yhtä ärsyttävää ja outoa reviirille tunkemista kuin tyhjässä bussissa joku tulisi istumaan viereiselle penkille.
- jännittäjät siinä
........ kirjoitti:
En tajua että mikä näitä viereen änkijöitä vaivaa?? Siis ostaako ne tarkotuksella lipun yksin istuvan vierestä vai valitseeko paikkansa vasta salissa? Yhtä ärsyttävää ja outoa reviirille tunkemista kuin tyhjässä bussissa joku tulisi istumaan viereiselle penkille.
ehkä toteuttavat itsehoitoa?
- voi lonelya
........ kirjoitti:
Viereen änkijät on ostaneet paikkaliput mahdollisimman hyvältä paikalta ja luulee, että sali täyttyy. Todennäköisesti näin.
Toinen vaihtoehto on että ne haluaa kiusata sua ja naureskella säälittävää olemustasi. - ...........
voi lonelya kirjoitti:
Viereen änkijät on ostaneet paikkaliput mahdollisimman hyvältä paikalta ja luulee, että sali täyttyy. Todennäköisesti näin.
Toinen vaihtoehto on että ne haluaa kiusata sua ja naureskella säälittävää olemustasi.Reuna= mahdollisimman hyvä? Kyllä nää viereen änkijät (yksin liikkuvia miehiä) on joko ostaneet paikkansa minun jälkeeni (reaaliaikainen varaustilanne näkyy lipputiskillä) tai eivät istu omalla paikallaan. Tai jos ovatkin jonkun kännylipun tms hankkineet tai muu sekaannus niin MIKÄ V1TTU LAITTAA ISTUMAAN JUURI SILLE PAIKALLE KUN SALI ON LÄHES TYHJÄ??? Itse ainakin istuisin johonkin muualle jos nyt näin olis käynyt.
- who cares
........... kirjoitti:
Reuna= mahdollisimman hyvä? Kyllä nää viereen änkijät (yksin liikkuvia miehiä) on joko ostaneet paikkansa minun jälkeeni (reaaliaikainen varaustilanne näkyy lipputiskillä) tai eivät istu omalla paikallaan. Tai jos ovatkin jonkun kännylipun tms hankkineet tai muu sekaannus niin MIKÄ V1TTU LAITTAA ISTUMAAN JUURI SILLE PAIKALLE KUN SALI ON LÄHES TYHJÄ??? Itse ainakin istuisin johonkin muualle jos nyt näin olis käynyt.
Jaapajaa, ehkä ne ei huomaa sua?
Sorry nyt mutta maailma ei pyöri napasi ympärillä.
En ole ikinä tollaseen tilanteeseen törmännyt tai kiinnittänyt huomiota. - hahahah
........... kirjoitti:
Reuna= mahdollisimman hyvä? Kyllä nää viereen änkijät (yksin liikkuvia miehiä) on joko ostaneet paikkansa minun jälkeeni (reaaliaikainen varaustilanne näkyy lipputiskillä) tai eivät istu omalla paikallaan. Tai jos ovatkin jonkun kännylipun tms hankkineet tai muu sekaannus niin MIKÄ V1TTU LAITTAA ISTUMAAN JUURI SILLE PAIKALLE KUN SALI ON LÄHES TYHJÄ??? Itse ainakin istuisin johonkin muualle jos nyt näin olis käynyt.
Olet kyllä NIIIIN ATM!
- ..............
who cares kirjoitti:
Jaapajaa, ehkä ne ei huomaa sua?
Sorry nyt mutta maailma ei pyöri napasi ympärillä.
En ole ikinä tollaseen tilanteeseen törmännyt tai kiinnittänyt huomiota.Joo, itsekin olen monesti vahingossa istunut vieraan syliin leffassa ja bussissa. Ovat vaan niin huomaamattomia etten edes tiedosta läsnäoloaan.
- ............
hahahah kirjoitti:
Olet kyllä NIIIIN ATM!
Hahah "vajukki", olen kyllä nainen.
- who cares
.............. kirjoitti:
Joo, itsekin olen monesti vahingossa istunut vieraan syliin leffassa ja bussissa. Ovat vaan niin huomaamattomia etten edes tiedosta läsnäoloaan.
vieraan syliin? Hieman eri asia mennä vieraan syliin kuin lähettyville. Taitaa olla pieni elämä kun tuollainen ärsyttää? Ja pieni paikkakunta, koska aika harvoin tollasta tapahtuu täällä, että sali olis puolityhjä.
- hahahha
............ kirjoitti:
Hahah "vajukki", olen kyllä nainen.
No ATN sitten. Taidat olla se pöpi turku-huutelija.
- auts
mitä säälittävää siinä on. siksihän elokuvia on että on tekemistä yksinkin. en osaa katsoa niitä seurassa.
- ...
1. Kyllä, useinkin
2. Ei, miksi olisi? Onko leffassa käynti vain pariskuntien yksinoikeus? Miksi sinne pitäisi mennä kaverin kanssa? Ei se ole mikään sosiaalinen tapahtuma ja elokuvaan pystyy paremmin keskittymään yksin, eikä tarvitse heti sen päätyttyä puida sitä kaverin kanssa
3. Annan koneen arpoa, mahd. hyvälle paikalle
4. Ei ole käynyt. Vain nainen voi ihmetellä, käykö joku yksin elokuvissa. Itsellänikin se on sääntö, seuralainen/seuralaiset on poikkeus. En pidä sitä säälittävänä - miksi ihmeessä niin tekisin? - mutta ymmärrän että jotkut, joiden mielestä elokuvissa voi käydä vain treffeillä tai kaveriporukalla kikattamassa ja ihailemassa jotain kiiltokuvapoikaa, pitävät.
Suosin reunapaikkoja, joissa yleensä saa olla rauhassa. Takaa, reunalta. Kukaan ei ole koskaan tullut puolityhjässä salissa viereen. Vaikka joku olisi ottanut vierestä paikan, kaikki aina menevät vähän etäämmäksi, varsinkin naiset. He tosin tulevatkin poikaystäviensä kanssa, ja poikaystävät haluavat ymmärrettävästi mahdollisimman kauas muista miehistä.- ..---
"ja poikaystävät haluavat ymmärrettävästi mahdollisimman kauas muista miehistä."
Mikä tämä ymmärrettävä syy on? Alatko aina kähmiä niitä tyttöystäviä vai? - Aika outoa
Itse ne elokuvissa kiinnitä mitään huomiota vieressä istuviin ihmisiin. jos he eivät käyttäydy häitsevästi. Olen tullut katsomaan elokuvaa en ihmisiä. Häiritsijöitä mulkoilen vihaisen näköisenä
..--- kirjoitti:
"ja poikaystävät haluavat ymmärrettävästi mahdollisimman kauas muista miehistä."
Mikä tämä ymmärrettävä syy on? Alatko aina kähmiä niitä tyttöystäviä vai?Ilmaisin itseni nyt vähän huonosti. En oikein tiedä, mistä tarkalleenottaen kyse - ei varmastikaan mustasukkaisuudesta - mutta olen ollut huomaavinani, että tämän maailman poikaystävät mieluummin istuvat muiden miesten ja tyttöystäviensä välissä kuin antavat tyttöystäviensä istua muiden miesten vieressä. Tai ainakin minulle käy aina niin, että jos leffasali on täynnä ja jollain pariskunnalla on paikkaliput minun vierestäni, niin pariskunnan naispuoli ei tule koskaan istumaan minun ja miehensä väliin (myöskään silloin, kun pariskunnan toisellakin puolella istuu joku mies).
- mustispeppers
1. AIna yksin
2. Ei ole, voin hyvinkin olla yksin
3. Takarivi, keskellä.
4. Ei ole tuollaista tilannetta tapahtunut, tää paikallinen teatteri on aika hiljainen. Kerran on ollut takarivissa populaa mun kanssa, mutta yleensä meitä on leffaa katsomassa 1-10 henkeä. Toisaalta harmi, kun hommaavat sinne ensi-iltaleffatkin. Olen jonku leffan katsonut yksinkin, ihan yksin :)- jiimenmmm
Vai ihan yksin :) no sä vaihtelit paikkaa kesken elokuvan, kokeilit eri kuvakulmia hehheh.
- Minä vaan.
1. Lähes aina. Käyn tosi paljon elokuvissa ja lähes aina yksin. Ei siellä mitään kädestä pitäjää tarvita. Elokuvissa katsotaan elokuvia.
2- No ei todellakaan
3. Parhaalle saatavilla olevalle paikalle. Menen katsomaan leffaa, en muita
ihmisiä. Ainoa asia mikä ärsyttää on, jos vieressä on joku idiootti joka selostaa elokuvan tapahtumia vielä tyhmemmälle kaverilleen/puolisolleen
4. No eipä ole näin käynyt. - Välillä yksinkin
1. Käyn
2. Ei missään nimessä ole säälittävää. Pitää osata tehdä asioita yksinkin, jopa käydä elokuvissa.
3. Aina hyvälle paikalle toisten ihmisten viereen.
4. Ei minua häiritse, jos joku viereen tulee. Voihan siinä vaikka muutaman sanan vaihtaa. - Naisasialooseri.
1, Kyllä olen joskus käynyt, mutta yleensä käyemme porukalla ATM kavereideni kanssa. Dippainssi ATM kaverini, sekä eräs asperger-tyyppinen nörttikaverini ja minä.
2. Kyllähän se on äärimmäisen säälittävää, varsinkin jos samassa näytöksessä istuu paljon pariskuntia.
3. Tyhjään reunaan
4. Ei ole tullut kukaan viereen istumaan.
Kerran elokuvissa YT-pariskunta puhui keskenään ATM kaverini vieressä ja hän sanoi äkäisenä, että meinasitteko höpöttää koko elokuvan ajan. Pariskunta hiljeni.- Olis pitänyt arvata.
Sama homma sitten jatkuu täällä palstalla, sinä ja mies1985 ja mies86 pidätte yksinpuhelua ja terrorisoitte muita... kivaa- ihan koulukiusaaja meinikiä. Mahtaa olla voittaja fiilis kun kärvistelette keskenänne.
Kuka täysissä järjissään oleva nainen toillasille imbesilleille viittii ees puhua. Kateellisina ja katkerina joudutte junaa keskenänne leikkimään..
1. Eipä oo tullut käytyä vois tietysti käydä, mutta kattelen yleensä netistä
2. Ei leffaa, sinne mennään kattomaan
3. Jos menisin, niin parhaille paikoille yritän aina saada
4. Joo, kerran vaihdettiin yhden tutun kanssa paikkoja, että päästiin kaverin kanssa vierekkäin sen tutun viereen tuli ihan tolkuttoman hyvän näköinen nainen arvaa tuulettiko tuttu. :(- 3+3
1. Käyn m katsomassa melko paljon leffoja, joskus yksin, joskus kaverin/kavereiden kanssa.
2. Se kuinka säälittävältä se yksin käyminen tuntuu riippuu täysin siitä leffasta ja millaista porukkaa siellä on sitä katsomassa. Jonkin vanhan taideleffan näytöksessä 80% katsojista saattaa olla liikenteessä yksin, kun taas jossain Finnkinon teinileffassa ei kovin montaa yksinäistä katsojaa näy.
3. Menen aina keskelle, joskus siinä on jo muita ihmisiä lähellä istumassa, joskus olen ensimmäinen, mutta harvoin tuossa kohtaa tarvitsee ihan yksin istua. Ei ne muut katsojat siinä lähellä minua haittaa, elleivät sitten ole muuten häiriöksi.
4. En ole koskaan ostanut lippua reunapaikalle. Muutaman kerran salissa on ollut todella vähän väkeä ja silloin olen kyllä ihmetellyt että miksi joku tulee istumaan ihan siihen viereiseen penkkiin, kun koko sali on tyhjänä, mutta onneksi lähes aina ne osaa jättää edes sen yhden penkin väliä. - realismus
Käyn yksin leffassa, en tosin usein, koska televisiossa näkee elokuvat omassa rauhassa vailla pelkoa erilaisista mekastavista idiooteista; ei, se ei ole säälittävää, mutta tietysti olisi kivaa keskustella elokuvan jälkeen siitä jonkun kanssa; tietysti valitsen hyvän paikan, olin sitten yksin tai seurassa; enpä muista niin käyneen.
- elokuvaa katsomaan
1. Kyllä. Lähes aina vaihtoehtona on joko mennä sinne yksin tai olla kokonaan menemättä.
2. En tiedä mitä muut siitä ajattelee, mutta ihan sama minulle. Elokuvaa sinne mennään katsomaan, eikä sosiaalista kanssakäymistä harrastamaan.
3. Parhaalle katselupaikalle teatterin keskelle.
3. Sillä ei ole merkitystä, olenko kenenkään vieressä vai enkö ole. Pitää olla paras mahdollinen paikka elokuvan katsomisen kannalta, ja silloin hyvin todennäköisesti viereen tulee ihmisiä, sillä muutkin haluavat parhaille paikoille. - nöösi_poika
1. Käyttekö koskaan yksin leffassa? - Kyllä, aina.
2. Onko mielestänne säälittävää? - Ei ole.
3. Jos meet yksin, niin minne ostat paikan? - Melko takariviin keskelle.
4. Onko koskaan käynyt niin että olet ostanut n. 15 min ennen näytöksen alkua lipun reunapaikalle ei-kenenkään viereen, ja salissa jossa on kourallinen katsojia ja kokonaan tyhjiä rivejä, joku tulee viereesi istumaan? Mitä ajattelet tämmöisestä? - Haluan aina rivin keskelle, että näen kuvan kohtisuoraan edestä. En maksaisi euroakaan rivin päätypaikasta. - Kessua tutuille
Aloittaja kyselytutkimuksineen taitaa olla vähän yksinkertaista sorttia.
Ihan vain tiedoksi, että elokuvissa käymiseen ei tarvita naisen lupaa, eikä pääsyvaatimuksiin kuulu parisuhteessa eläminen. Elokuviin mennään katsomaan elokuvaa, ei syömään eikä kuolaamaan. - Yksäitylisinkula
Mulla on leffalippuja,lahjaksi saatu. Ajattelin mennä yksin,kun lapsi on mummolassa ja työpäivän päätteeksi kaipaa jotain nollaistayksinkertaista.
- Kuikelo
1. Käyn. 2. Ei ole. 3. Siihen mistä tykkään katsoa. 4. Ei ole.
En ole käynyt vuosiin elokuvateattereissa yksin enkä yhdessä toisten kanssa (ei edes ole ollut ketään kenen kanssa käydä), koska olisi todella haastavaa nousta ylös niin matalilta tuoleilta omin voimin. En oikeastaan häpeä sitä, mutta paljon helpompaa on katsoa elokuvia kotona kuin mennä teatteriin tekemään tarpeetonta numeroa. Samalla säästyy rahaa. Eli tavallaan on ollu mulle eräänlainen win-win-tilanne katsella leffat himassa.
Aikaisemmin olen käynyt monestikin leffassa täysin yksin, enkä ole hävennyt sitä ikinä tai muutenkaan pitänyt säälittävä tekona, vaikka toisinaan istuin keskellä suurta ihmismassaa. Mieluumin kuitenkin istun teatterissa rauhallisemmalla alueella, koska silloin on helpompaa keskittyä itse elokuvaan - ei ole jatkuvaa elehtimistä ja pikkuääniä joka puolella.
Voisin kyllä jatkossa lähteä jossain sellaisessa seurassa, jonka kanssa olis kehitetty jokin sujuva tekniikka saada mut suorille jaloille elokuvan lopuksi.- muutamankerran
Olen käynyt yksin elokuvissa muutama vuosi sitten. Ei se mielestäni ole mitenkään kummallista.
- yksineiyksinäinen
Olen käynyt monesti, ei se ole säälittävää, miksi olisi. Otan paikan keskeltä, jos on, en toivo ketään viereen tyhjässä salissa, en ainakaan jotain tuntematonta miestä. Ainoa huono puoli yksin käymisessä on se, että olisi kiva jutella leffasta jälkikäteen vaikka kahvilla.
- NainenRuudunTakaa
1. Käyttekö koskaan yksin leffassa?
Käyn noin muutaman kerran vuodessa yksin leffassa.
2. Onko mielestänne säälittävää?
Ei ole. On rentouttavaa ja kivaa. Enkä seuraa muiden leffassa käyntiä.
3. Jos meet yksin, niin minne ostat paikan? (hyvälle paikalle ihmisten viereen vai tyhjään reunaan)
Ostan paikan keskelle jos on. Jos on vaan reunapaikkoja, niin saatan ostaa sitten ihan reunastakin.
4. Onko koskaan käynyt niin että olet ostanut n. 15 min ennen näytöksen alkua lipun reunapaikalle ei-kenenkään viereen, ja salissa jossa on kourallinen katsojia ja kokonaan tyhjiä rivejä, joku tulee viereesi istumaan? Mitä ajattelet tämmöisestä?
Ei oo käynyt näin. Outoa se olis, kun suomessa kunnoitetaan erillistä tilaa. Mutta toisaalta jos tyyppi ei häiriköisi, niin mitä sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453046- 502482
- 1072461
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382141Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2421731- 1001688
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4491644Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141532R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201349