TYÖPAIKKAKIUSAAMINEN OPETUSALALLA

vähättelyä, epäasial

Kiusatut, kertokaa kokemuksistanne. Miten olette selvinneet tai miten aiotte selvitä. Olen jonkin aikaa ollut koulumme narsistisen johdon ja sen "haaremin" kiusaamisen kohde. Viimeisimmässä tapauksessa todistajina on yksi opiskelijaryhmä. Kysyn nyt neuvoa, miten te toimisitte?

4

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAIKULLIA

Vappuloma (4 päivää) alkaa olla ohi, Huomenna aamulla on jälleen palattava tuohon mätäpesään. Vielä olisi kuukausi kestettävänä ennen kesälomaa, mutta en aio kestää, kun ei ole pakko. Menen pitkän harkinnan jälkeen hakemaan saikkua ja jään loppulukukaudeksi saikulle. Nautin ajatuksesta, että kaikki hommat kaatuvat pomon ja sen mielitiettyjen niskaan. Minun ei kuulu saikulta antaa toimintaohjeita. Elämä on ihanaa.

• Anonyymi

Hienoa. Teen todennäköisesti samoin. Saa rehtori hoitaa yhteishakuasiat ja rentoudun ...
        Sain kirjallisen varoituksen ja sitä ennen opettaja raivosi työhuoneessani, opettajahuoneessa ja rikkoi lojaliteetin oppilaiden kuullen. Vähän ottaa päästä. Olen töissä varsin haastavassa ja ahdasmielisessä paikassa. En paljasta paikkakuntaa, koska täällä on itäsaksalainen meininki. Täällä ei voi luottaa kehenkään.
        Jos pääsen muualle, menen kertomaan tarinani Tastulan ohjelmaan. Veikkaanpa, että vaikea on saada opettajia tänne, kun tulee nämä henkilöstösuhdeongelmat ilmi.

• OAJ hoida hommas

Kyllä asia on kuten kuvasit. Nauti täysin siemauksin lakimääräisestä sairauslomasta, jonka ilmeisesti tulet saamaan. Sen jälkeen sinulla on edessä ne opettajan "kolme hyvää syytä", vaikka JO elokuun puoleen väliin mennessä on palattava takaisin siihen mätäpesään, josta nyt olet lähdössä.

Et ole ongelmiesi kanssa yksin. Meitä kohtalotovereita (Wappu!) on paljon, vaikka näistä ei puhuta.

• odota-miksi karhuu j

...aamukammassa piikit vähenee. "Enää" 20 koulupäivää ja sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2617
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      115
      2301
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1638
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1139
    5. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1058
    6. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      49
      1043
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      971
    8. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      783
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      783
    10. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      737
    Aihe