Minulla on seuraavanlainen ongelma: Olemme olleet miehen kanssa yhdessä nyt noin viisi vuotta, parisuhteeseen on kuulunut normaaliarkeen kuuluvaa riitelyäkin, mutta ei mistään vakavista aiheista. Pääosin mieheni on lempeä, rakastava ja uskollinen, ja rakastan häntä vielä enemmän, kuin suhteemme alussa.
MUTTA. Meidän ongelmanamme on selkeästi vuorovaikutus. Mieheni on melko usein kärttyinen, tiuskiva, eikä aina oikein ajattele mitä sanoo. Hänen mukaansa tämä ei merkitse mitään, koska "hän on ollut sellainen aina". Hänen on hyvin vaikea ymmärtää, miksi pahoitan toisinaan mieleni, koska eihän hänen tiuskimisensa tarkoita mitään, eikä hän minulle ole suuttunut. Ja lopulta minä sitten hermostun. Alan pikkuhiljaa huomata väsyväni siihen, että oma hyvä tuuleni katoaa jo heti aamutuimaan, jos erehdyn kysymään mieheltä jotain väärällä hetkellä.
Toinen ongelmamme on tietokone. Tietokone, jolla mieheni viettää toiseksi eniten aikaa töiden jälkeen. Tietokone ja pelaaminen menee monen muun asian edelle, ja kotityöt jäävät suurimmalta osalti minun harteilleni tämän vuoksi. Mieheni on pian 30-vuotias ja olemme kummatkin työssäkäyviä ihmisiä.
Muutoin suhteemme on hyvä, rakkaus ja seksi eivät ole kadonneet suhteesta minnekkään, ja koen mieheni olevan minun paras ystäväni. Mutta arjessa kaipaisin joskus enemmän hänen tukeaan. Onko täällä muita saman ongelman kanssa painivia, kuinka saitte miehenne tulemaan puolitiehen vastaan?
Neuvoja väsyneelle?
tuntematon..
1
102
Vastaukset
- 18 + 16
En paini noiden ongelmien kanssa, enkä "vanhana ja viisaana" hyväksyisi kumppanilta kumpaakaan mainitsemistasi paheista. Elämän tulee olla nautittavaa, ja nimenomaan sinulle, hänellehän se jo on. En pitäisi vuorovaikutusongelmana ilmiöitä, jotka kuvastavat miehesi perimmäistä ITSEKKYYTTÄ. Toki hyötyisitte pariterapiasta tai parisuhdeleiristä. Arvaanko oikein, että miehesi mielestä ei ole mitään muuta ongelmaa kuin sinun jäkätyksesi : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466