Kuten otsikko jo kertookin, mummopyörästäni hajosi jarrut. Eli käytännössä tuo polkee tyhjää taaksepäin jarruttelun sijasta.
Kysymykset siis kuuluukin: Osaanko korjata tuon itse? Kuinka?
Mikäli ei mahdollista, tuleeko huolto kalliiksi? Onko ylipäätään mahdollinen?
Mummopyörästä jarrut rikki, apuja?
6
3624
Vastaukset
- huoltooon
Ihmiset niitä tekee. Korjaaminen on siis mahdollista.
Se on kuitenkin niitä juttuja, joita en suosittele aloittelijalle. Vie korjaamolle. Korjaus on aika nopea ammattilaisen tekemänä ja hintakin on kohtuullinen. - ap
Kuinkahan paljon arvelet hinnan olevan? Suurinpiirtein? Mietin, olisiko vain fiksumpi ostaa uusi pyörä, jossa on takuu..
- huoltoon
Soita pyörähuoltoon ja kysy. Tuo vika on ns. tyypillinen. Heillä on varmaan heittää suoraan kokonaishinta. Ja aikataulu, kevätkesä on vähän ruuhkaista siellä.
Veikkaus: 15-30 €
Kuitenkin selvästi vähemmän kuin uuteen pyörään pitää sijoittaa.
- Pyörällä ja autolla
Ilmeisesti on siis vaihteeton pyörä ja 28 " renkailla kun puhutaan mummonpyörästä.
Jos näin on niin melkein kannattaa tuossa vaiheessa mennä vaikka Bilteemaan tai jonnekkin muualle jos ei bilteman tuotteet kelpaa ja ostaa kokonaan uusi vanne napoineen.
http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Polkupyorat/Varaosat/Vanteet/Takapyora-28-622-mm-270026/
Takapyörä, 28" (622 mm) Hinta 29,90 €
Jalkajarrulla varustettu takapyörä. Kaksiseinäinen vanne ja ruostumattomat puolat. Mukana pyörän mutterit ja asennustarvikkeet. - ap
Oi, hienoa. Kiitos paljon infosta teille! :)
- Anonyymi
Jarrunapa vaatii huollon ja luultavasti uudet jarrupalat .. n. 40-50€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661