Mitä mieltä ootte, ku löysin nettideitistä naisen, joka oli tarkoitus tässä eräänä päivänä tavata. Se halus suoraan ekoilla treffeillä leffaan, ku sen mielestä me ollaan viestitelty ja juteltu puhelimessa kuulemma niin paljon, eikä siis oikein tyytynyt istuskelemaan kahville tai kaljalle. Myönnyin kyllä ehdotukselle. Haluisin vaan kuulla muiden mielipiteitä siihen, onko leffassa käynti paras mahdollinen tapa tavata uusi tuttavuus.
Ekat treffit leffan parissa?
21
697
Vastaukset
- 5101
En haluis eka treffeille mitään leffaa tuijottamaan, vaan johonkin missä
voi olla kasvotusten, (ei kuitenkaan kaljalle).
Onko hän kenties hiukan ujo ?.- elämäkallis,dnahalpa
En tiedä nyt kaduttaako kun tosiaan myönnyin sen ehdotukselle, itteäni saan syyttää, jos treffit on totaalinen floppi. Leffassa käyntikään mitään ihan halpaa oo.
Käsittääkseni se ei oo kovin ujo, joskus saattaa omien sanojensa mukaan olla, mutta kyllä oon saanu sellasen kuvan, että se olis kaikkee muuta. Se on hirmu puhelias ainaki. - elämäkallis,dnahalpa
Niin, en viitsiny siis sanoo suoraan, että parempi ois tavata enemmän kasvotusten. Nyt on myöhäistä enää perua. Helvetti, mikä idiootti joskus oon...
- 5101
elämäkallis,dnahalpa kirjoitti:
Niin, en viitsiny siis sanoo suoraan, että parempi ois tavata enemmän kasvotusten. Nyt on myöhäistä enää perua. Helvetti, mikä idiootti joskus oon...
Eihän sitä tiedä etukäteen, että miten hauskaa teillä on, no riippuu tietysti
leffastakin. Puhelimessa onkin helppo olla vapautunut, mutta jos on ujo, ujohko,
niin jo pelkkä ensi tapaaminen jännittää, saati sitten olla kasvotusten.
Minä itse olen kova pulisemaan livenäkin ja ei tuota vaikeuksia jutella
nenätysten. Siinä saa jotenkin parenman käsityksen vastapuolesta (miehestä)
siis mun tapaksessa. Haluan nähdä ilmeet, eleet ja sensellaista.
Siitä vaan treffaamaan. - dna kallis
elämäkallis,dnahalpa kirjoitti:
No millaisissa paikoissa olet muita nettideittejä treffaillut?
Mielestäni leffa on ihan ok, sen jälkeen voi vaikka käydä pizzalla/kaljalla/kahvilla. Niin ja herrasmies maksaa! - Niin .,
dna kallis kirjoitti:
No millaisissa paikoissa olet muita nettideittejä treffaillut?
Mielestäni leffa on ihan ok, sen jälkeen voi vaikka käydä pizzalla/kaljalla/kahvilla. Niin ja herrasmies maksaa!Esimerkiksi minä, köyhä opiskelija, aivan mielelläni tuhlaan tyttöä varten viisikymppiä (leffaliput pizzat/kahvit/kaljat) silläkin uhalla, että tapaaminen on turha ja en pysty maksamaan seuraavaa vuokraa. En kylläkään tiedä, miten on aloittajan laita rahatilanteen suhteen, mutta itselläni tulee väkisinkin seinä vastaan.
- Joutavaa jorinaa
No ethän sä ehdi sitä kuitenkaan hurmata, kun teidän pitää keskittyä katsomaan sitä leffaa. Mitähän mielessäsi on oikein pyörinyt?
- CineChic
Ehkä tämä tulee yllätyksenä... Mutta sen leffan jälkeen on hyvä mennä yhdelle ja keskustella, vaik sitä leffa sivuten mistä vaan. En ehkä menisi pitämään kädestä tai yrittämään suudelmia, jos tosiaan on eka tapaaminen.
Leffadeitti on ehkä vähiten stressaava tapa tavata, eli chillaa nyt jo.... Joskus aikoinaan tuli tuotakin kokeiltua. Onneksi oli ihan ok deittikumppani, siisti ja hyväntuoksuinen ja hallitsi käytöstavat. Enää en kuitenkaan suostuisi.
- dolce vita mia
Leffa on ihan jees vaihtoehto mielestäni. Jos leffa on hyvä ja deittiseura on huono ts ei-kiinnostava, voi jälkeenpäin olla tyytyväinen, että näki sen hyvän leffan.
Deittailusta tulee melko helposti kahvilla istumista illasta toiseen, ja jos ei edes tapaa mielenkiintoisia tyyppejä, se käy raskaaksi. Jos ei halua, että deittailusta tulee "työtä", kannattaa nähdä hieman vaivaa sen oheistoiminnan suhteen.
Ymmärrän, että tyypeille, jotka käyvät ehkä kerran kuukaudessa -tai harvemmin- treffeillä, tuntuu mielekkäältä käydä juomassa se kuppi kahvia. Jos deittailee enemmän, tekee kaikkensa joutumasta siihen kahveilta-toisille-kiertämiseen. Deitit on myös tapa viettää aikaa, eikä vaan "tsekata" deittikumppani.
Itse olen tehnyt jopa matkoja ideana mennä treffeille nettitutun kanssa. Sopimuksena on nimenomaan ollut se, että jos ei synkkaa keskenään, on kuitenkin kiva reissu nautittavana.
Deittailu voi olla hauskaa, ei niin ryppyotsaista "pakko-löytää-joku"-metsästystä. Rentoutuessaan ihmiset on helposti lähestyttäviä. - imcomingsoon
jos kyseessä on seksileffa,mieluummin hardcore-meininkiä niin on ok,muuten ei.
- TyytyväinDNA-asiakas
Upeeta! Ai sielläkö leffassa voi vähän hinkata toisen housunpunttia ja huokailla makeesti? Entä saako baarin vessassa harrastaa yhdyntää vessanpytyllä niin, että nainen ratsastaa tissit meikään päin?
- mnbvcxzmnbvc
TyytyväinDNA-asiakas kirjoitti:
Upeeta! Ai sielläkö leffassa voi vähän hinkata toisen housunpunttia ja huokailla makeesti? Entä saako baarin vessassa harrastaa yhdyntää vessanpytyllä niin, että nainen ratsastaa tissit meikään päin?
Tuossa se on varmin tapa saada turpaansa, mikäli alkaa heti hullunkiilto
silmissä nyhräämään seksin toivossa.
- ihan hyvä juttu
Minä menin joskus yhden miehen kanssa. Se oli tosi kivaa. Tavattiin pari kertaa mutta ei alettu seurustelemaan.
- hjfhjfjfghfjh
Toihan tarkottaa siis sitä, että tyttö on niin kiinnostunu susta, että haluu vaa maksattaa sulla kaiken ja nauttii ku sun lompsa hupenee kohti tyhjyyttä.
- Nakki on varma!
Leffassa käynti on aliarvostettua ensimmäisille treffeille. Hoida homma siten, että leffan jälkeen menetty baariin yksille lähellä kämppääsi. Leffasta saa hyvää jutun aihetta. Lisäksi ajoita siten, että kello on aika paljon. Sitten hupsista se viimeinen bussi menee, tarjoat ritarillisesti yöpaikkaa ja kuinka ollakaan taas Suomi24:stä lohkeaa!
- hoh hoh
Sun housussas on "nakki".
Ensimmäiset treffini (n. 1½ kk sitten) olivat leffatreffit. Käytiin kyllä vielä parilla leffan jälkeen. Treffit menivät tosi hyvin jatkosta päätellen. Vaihdettiin vain muutama viesti ennen treffejä, mikä oli kohdallani hyvä juttu, kun en ole kummoinen kirjoittaja ja homma luistaa paljon paremmin livenä. Olen tosi ujo tutustumaan uusiin ihmisiin ja leffasta sai hieman jutun aihetta paikkaamaan hilkaisia hetkiä.
Tosin ollaan molemmat jonkin sortin leffafriikkeja.- t-puro
Ekat treffit leffaan, no ei hyvä idea, jos haluaa tutustua paremmin, kuin
istumalla hämärässä teatterissa puhumatta mitään. Mikäli lähtee sen jälkeen
kahville, tai olville, niin siinä hurahtaa koko ilta, eli varattava aikaa hitosti. - 13+9
Ensimmäisillä treffeillä on ihan hyvä tehdä mieluusti jotain muutakin kuin vain istua pöydän ääressä nenät vastakkain. Ihmisistä riippuen se pöydän ääressä istuskelu ei ole aina kaikkein rennoin tapahtuma kun siinä pitää istua täysin tuntemattoman ihmisen kanssa ja ollaan vielä treffeillä. Jos mitään erityisempää tekemistä ei ole keksinyt, niin useinmiten olen ehdottanut käymistä jossain näyttelyssä tai kävelyllä. Sen jälkeen voi sitten mennä istuskelemaan jonnekin kuppilaan kun on jo höpötetty sitä ennen yhtäsun toista ja meno on todennäköisemmin rennompaa. Siinä muun tekemisessä on myös helpompi keksiä puheenaiheita ympärillä olevista asioistakin kuin siellä pöydän ääressä.
Leffaan en kovin innostuneena lähtisi ensimmäisillä treffeillä. Juurikin siitä syystä, että treffit ovat nyt kuitenkin tapahtuma, jossa olisi tarkoitus tutustua toiseen. Myöhemmässä vaiheessa sen toisen kanssa toki voi mielellään istua hiljaa pimeässäkin. Vähintään sen leffan jälkeen pitäisi sitten mennä istumaan jonnekin tai muuten treffit ovat melko turhat :) Tosin olinpa tässä kerran uusintatreffeillä naisen kanssa leffassa naisen pyynnöstä. Ehdotin menemistä sitten vielä istumaan jonnekin, mutta naisella oli kiire tehdä vielä jotain muuta kotona :D Leffa oli kyllä ihan hyvä, mutta muuten uudelleen näkeminen oli melkoisen turha kun ei siinä juuri ehditty kummempia puhuakaan enkä oikein ymmärtänyt mikähän ajatus hänellä sitten oli siinä :) - hiljaiset treffit!
Leffassa joutuu olemaan hiljaa eikä voi jutella. Miten siinä muka tutustuaa jos ei voi puhua. Vie se vaikka syömään jonnekkin tai vuokraa leffa ja pyydä se kotiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373877
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2292566
- 402393
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912