Lenkkari-gallup

Nasdaq

Minkä väriset ja merkkiset lenkkarit sinulla on?

(Teen galluppia ostosmielessä)

36

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Nasdaq

Vihreät ois kivat. Miltähän noi tuntus jalassa (jaloissa).

Mjaa

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mjaa

Osaako myyjät nämä lenkkariasiat? Mulla on vähän skeptinen tuntuma nykymyyjiin, sillä joukoittain yritetään myydä ihan mitä tahansa fiktiosälää ja mangutaan provikoita.

• Nasdaq kirjoitti:

Mjaa

Mulla on samanlaiset, mut punaiset tässä vieressä ja hyvältä tuntuu jaloissa.

• Mä oon palajasjalkajuoksija - paitti matolla.

• Nasdaq

Sä oot näköjään stadista. Mitäs Auroran eteen kuuluu?

• Nasdaq kirjoitti:

Sä oot näköjään stadista. Mitäs Auroran eteen kuuluu?

Siis hesasta. No mitäs tänne - lumet sulaa (hitaasti).

• Nasdaq
        ttuplai kirjoitti:

Siis hesasta. No mitäs tänne - lumet sulaa (hitaasti).

Missä täällä on lunta?

Brakulla on vielä kinoksia ja Auroran edessä puolivalmis silta. Muusta en tiedä mitään.

• wr

Salomon tennarit ulkoiluun. Kiertojäykkä pohja, ei valmiiksi muoltoitua pohjallista vaan tasainen. Salomonin juoksukengästä ei ole kokemusta.

Juoksukengän ominaisuus: alusta jolla juokset, matkat, oman jalan ominaisuus jne.

Kilpailukengät kannattaa hankkia ja ajaa sisälle hyvissä ajoin.
      Huonoilla tennareilla saat itsesi kipeäksi aika äkkiä.
      Tennarit maksaa (ylihinnoiteltuja korean tennareita) ihan liikaa.
      Käy urheiluliikkeessä ja selvitä onko sun jaloissa pronaatiota.

Kysele hintoja, osaavat rahastaa.
      Jokaisen jalka ja askellus on erilainen.

• MBT- eli masai-lenkkarit ja ne on mustat. Niillä ei voi juosta eli ne on kävelylenkkarit. Suosittelen.Etenkin kaikille kaltaisilleni eli hölkkäämistä ja juoksemista inhoaville :P

• ?

Olet Kate Mossin näköinen?

• ? kirjoitti:

Olet Kate Mossin näköinen?

Mitä??? En lainkaan. Pituus voi olla sama, mutta olen ainakin 10 kg painavampi :D

Ja naamassa ei mitään samaa. Ehkä korkeat poskipäät , jos hakemalla hakee. Mistä tällainen mielikuva?

Kate Mossilla on kyllä kiva pukeutumistyyli, ei siinä mitään.

• Kas, kohtalotoverini. Meillä on molemmilla MBT:t. Vaikka mukavat ovatkin, niin saisivat kehittää kevyemmän pohjamateriaalin.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Kas, kohtalotoverini. Meillä on molemmilla MBT:t. Vaikka mukavat ovatkin, niin saisivat kehittää kevyemmän pohjamateriaalin.

Joo. Vähän mietin, että raskinko laittaa niin paljon rahaa lenkkareihin, mutta kun tunnen itseni ja tiedän, etten ole kuin äitini, joka haalii aina varastot täyteen dementia-hiihtokeppejä, jumppapalloja ja soutulaitteita, käyttää niitä viikon ja kun paikat tulee kipeäksi, toteaa, että "ei sopinutkaan mulle". Oon kohta kävellyt niillä vuoden n. 5krt viikossa, pois lukien jäisimmät talvikuukaudet. Et ei ollut turhaostos kumminkaan.. Tuli niistäkin vatsalihakset kipeäksi ensin, aika jännää oikeastaan..

• yybee kirjoitti:

Joo. Vähän mietin, että raskinko laittaa niin paljon rahaa lenkkareihin, mutta kun tunnen itseni ja tiedän, etten ole kuin äitini, joka haalii aina varastot täyteen dementia-hiihtokeppejä, jumppapalloja ja soutulaitteita, käyttää niitä viikon ja kun paikat tulee kipeäksi, toteaa, että "ei sopinutkaan mulle". Oon kohta kävellyt niillä vuoden n. 5krt viikossa, pois lukien jäisimmät talvikuukaudet. Et ei ollut turhaostos kumminkaan.. Tuli niistäkin vatsalihakset kipeäksi ensin, aika jännää oikeastaan..

Vatsalihakset? Rouva Ratikkakin vammautui ensin jostain ihan omituisesta paikasta. Minä kun sain vain jalkani niistä kipeäksi. Kesällä ne on mainiot, mutta talvella aivan syvältä ja poikittain.

Nim. Kävelimme tänään 15 kilometriä ympäri stadia.

Vatsalihakset? Rouva Ratikkakin vammautui ensin jostain ihan omituisesta paikasta. Minä kun sain vain jalkani niistä kipeäksi. Kesällä ne on mainiot, mutta talvella aivan syvältä ja poikittain.

Nim. Kävelimme tänään 15 kilometriä ympäri stadia.

Mulla on harvoin mahdollisuuksia tehdä noin pitkiä lenkkejä. Jotain viittä kilsaa päivässä yleensä. Talvella kun tulee liukasta, ei toimi :(

Vatsalihaksissa tuntui joo, ihan alussa. Sanotaanhan niiden parantavan ryhtiä, liittyiskö siihen. Kävelyasento rasittaa muitakin lihaksia kuin jalkojen..

• KoppavaHoro
        yybee kirjoitti:

Mulla on harvoin mahdollisuuksia tehdä noin pitkiä lenkkejä. Jotain viittä kilsaa päivässä yleensä. Talvella kun tulee liukasta, ei toimi :(

Vatsalihaksissa tuntui joo, ihan alussa. Sanotaanhan niiden parantavan ryhtiä, liittyiskö siihen. Kävelyasento rasittaa muitakin lihaksia kuin jalkojen..

Mullakin on keinupohjakengät. Me vaan kävellään poikien kanssa paljon metsässä, jossa eivät toimi. Mä en ole kipeytynyt mistään, mutta jaloissa tuntuu ihan erilaiselta lenkin jälkeen.

• oLET TROLLI

ET SINÄ LENKKEILE.

• Valkoiset ja mustat Adidaksen Super Starit. Paskakelille mustat ja paisteeseen valkoiset. Mutta sinulle suosittelen vihreitä tai oransseja retro-Karhuja.

• Super starit ei ole kyllä ihan lenkkarit, mut voi niillä töihin, tai baariin mennä. Retroilla(orginaaleilla) vois kai jopa juosta, tai ainakin ennen voitiin.

• dazu kirjoitti:

Super starit ei ole kyllä ihan lenkkarit, mut voi niillä töihin, tai baariin mennä. Retroilla(orginaaleilla) vois kai jopa juosta, tai ainakin ennen voitiin.

Hyvä pointti. Mutta niillä Karhuilla näyttää nälkäkurjet oikeasti vetävän ympäri Töölönlahtea ja Etelä-Satamaa.

Hyvä pointti. Mutta niillä Karhuilla näyttää nälkäkurjet oikeasti vetävän ympäri Töölönlahtea ja Etelä-Satamaa.

Vai olisko kyseessä tuontapaiset, kuin mulla tuolla galleriassa? Ne on tän vuosituhannen tuotantoa.

*pakko juosta kovaa*

• Nasdaq

No nyt mulla on lenkkarit. En mä tiennytkään miten hienolta ja kiiltävältä uudet lenkkarit näyttävätkään. Säälihän tällaisia on pilata juoksemalla ne puhki.

Katselimme trainerini kanssa speksejäni ja teimme hieman mittauksia. Mulla pitäisi olla ihanteellinen lähtötilanne. Eli jos homma menee puihin niin se on kenkien vika.

(Lenkkeilevää naurua)

• Nasdaq

Myös psyykkinen status pitäisi olla kohdillaan, sillä pitkillä yksinvaelluksilla on tullut nähtyä itsensä henkimaailman sisään. Juoksemisen ja vaeltamisen ero on siinä että vaelluksessa sun pään pitää toimia koko ajan. Maratoonia juoksevan ei tarvitse ajatella juuri mitään.

Jännää

• Nike Air Span 4 juoksukengät, valkoiset punaisilla kuvioilla.

Salille Asicsin sisäpelikengät, myös valkoiset.

• 4D tähti

Anima Sana In Corpore Sano

Mudan väriset kuraisilla raidoilla.

• Nasdaq

Joku ystävällismielinen taho esitti julkisesti epäilyksensä lenkkeilykokemuksistani ja harrasteeni syvyydestä aiemmin tällä palstalla.

Voin kertoa että hän oli tähän päivään mennessä oikeassa. Nyt hän on väärässä.

Juoksin Cooperin (12min) lukemiin 2900m. Kuvitteellisessa maalissa oksensin ja pääni sain mielettömän hedarin. Tila on nyt vakautunut ja minulla on oikein rattoista olla.

• T:T

Adidas. Valkoista, oranssia ja hopeaa.

Timanttia

• T:T

Ja sitten toiset adidakset mitkä ei oo juoksukengät. Hopeaa aniliininpunaisilla raidoilla.

• KoppavaHoro

Ne ainoat, jotka taitavat mennä oikeaan lenkkari-kategoriaan, ovat Haltin. Sellaiset vähän vaellustyyppiset, goretexillä varustetut. Olen oikein tyytyväinen. Ostin alesta joulun jälkeen 28 eurolla.

• Nasdaq

Yep

Eka viistoista takana. Ilma on jäätävän tuulinen ja kirkas. Kuula meinasi rannoilla hyytyä. Roskaa lentää ohi.

Ensimmäisen kilometrin jälkeen iski hedari. Siis se tuli ja jysähti ja pakotti kävelemään. Olin huolesta soikea. Tätäkö tämä nyt oli, ja tuli olemaan. Pikku patikointi taputteli fileerausveitset takaisin tuppiinsa ja olo koheni kummasti. No pistin siinä sitten juoksuksi.

On aivan ällistyttyvä ero puolentoista kilon saksalaisella varsisaappaalla ja tällaisella, ties millä kiinalaisella balettitossuparilla. Lenkkariparin hinnalla osti yhden vaelluskengän. Kenkä oli siinä mielessä hyvä, että sen olemassa oloa ei edes huomioinut millään tavalla. Ne niin kuin lakkasivat olemasta.

Pohdiskelin tätä ja katselin vieressä pursuilevia leskenlehtiä, valkovuokkoja ja haistelin auringossa porottavan pihkan tuoksua. En ollut koskaan älynnyt miten paljon lenkkeilijöitä oli. Kun minusta tulee vanhus, niin vasta sitten näen kaikki vastaantulijat ja ohitse kävelevät. Ennen sitä tämä mikään ei ole mahdollista.

Juoksu tekee minusta filosofisen.

Aika cuul.

• Harmaat ja niissä lukee West Coast Casual.

• Adidaksen lenkkarit, nauhat kuluneet melkein poikki ja väritkin ovat haalistuneet siten, että raidat näkyvät vain jos osaa katsoa oikeaan kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      603
      2410
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1925
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1750
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1448
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1386
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1301
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1184
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      950
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      938
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      853
    Aihe