Hipsterit ovat turn off

miehen mielipide

Hipsterit eivät sovi naiselliselle aikuiselle naiselle, ovat pikkutyttöjen alushousumalli. Ovat mielestäni myös erittäin rumat, jotenkin luonnottoman näköiset, eivät korosta naisen muotoja. Ja niistä kyllä näkyy sitten se rajakin kaikkein selvimmin kun ovat siinä pakaran päällä. Älkää uskoko mainoksia ja mainoskuvia, niin se vain on. Luulisi niiden olevan epämukavatkin kun eivät ole oikein missään, eivät pakaran päällä, eivätkä peppuvaossakaan.

26

1985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20v.Nainen

      Mitä sinä mies siinä olet naisten alusvaatteita haukkumaan? Aivan sama peittääkö hipsterit pakaraa vai ovatko lähes olemattomat, pääasia on että ne ovat mukavat. Sitä paitsi itse en stringejä halua joka päivä käyttää enkä todellakaan ala käyttämään mitään mummoalkkareita. Toimistotyössä ollessani sain tuntea, että stringit olivat epämukavat paikallaan istuessa. Ne jotenkin painoivat tai jotain. Mummoalkkareista tiedän sen verran että ne ovat hirveän näköiset ja painavat vatsaa. Hipsterit olivat juuri täydelliset. En tietenkään niitä ala missään baarissa käyttämään, mutta muuten ne ovat hyvä vaihtoehto. Pidä vain suusi kiinni asioissa mistä et tiedä mitään!!

      • ???

        Milläs oikeudella sitten naiset mm. Lenita Airisto ovat haukkuneet miesten pukeutumista vuosia. Tasa-arvoa tähänkin.


      • tosi on

        Ehdoton EI hipstereille. Leventävät takamusta.


      • hipsterit jalkaan
        tosi on kirjoitti:

        Ehdoton EI hipstereille. Leventävät takamusta.

        Eivät levennä, takamusta ei levennä alushousut vaan läskit.


      • aikuinen ihminen

        Mistä siellä baarissa tietää mitkä housut on alla? Minä käytän hipstersejä myös baarissa. Voihan olla että jotkut miehet tarkkailee alushousun rajoja mutta ei tuo haittaa. Pääasia että itse on tyytyväinen.


    • -hipsterityttö-

      Aloittaja ei taida tietää mitä hipsteri-sana tarkoittaa.

      HIP tarkoittaa lannetta, joten hipstereitä on erilaisia ja niitä yhdistää se, etteivät nouse ns. mummohousijen tavoin vyötärölle asti vaan alkavat lanteesta. Usein ne ovat kuitenkin shortsimalliset alushousut, joten nimenoman ne ainoa jotka EIVÄT mene helposti vakoon ja joiden reuna ei näy pakaran päällä. Joissakin on jopa hieman lahjetta. Toisissa lahkeet ovat takaa hieman korkeammin leikatut, jota pakaran alaosa näkyy, mutta jos materiaali on ohutta, ei se näy housun läpi tässäkään mallissa.

      Eivät korosta naisen muotoja? Riippuu tietysti naisen muodoista ja hipsterien leikkauksesta, mutta jos nainen on lanteikas, nimenomaan hipsterit korostavat lanteen kaarta aivan eri tavalla kuin esim. tai-malli. Joidenkin hipsterien leikkaus auttaa myös poikamaisilla lanteilla varustettua naista näyttämään halutessaan kurvikkaammalta.

      Esim. miten linkissä olevat hipsterihousut muka ei olisi naisellisia?

      http://www.dessus-dessous.fr/briefs-c-1206.html?nbre=40

      • ellumellu78

        Lanteikkaan ei pidäkään käyttää hipstereitä ja muita laatikkohousuja.


      • -hipsterityttö-
        ellumellu78 kirjoitti:

        Lanteikkaan ei pidäkään käyttää hipstereitä ja muita laatikkohousuja.

        Jaahas, mistäs tuollaista hölmöä olet keksinyt??

        Et taida itse olla lanteikas saati että tuntisit DD kuppikokojen alusvaatteita, niissä on useimmiten juuri hipsterit settiin kuuluvana.

        Lisäksi hipsterit eivät ole "laatikkohousut", laatikolla tarkoittanet ilmeisesti kantti kertaa kantti mallia(?), hipsterit ovat useimmiten suorakaiteen muotoiset. Myös muita leikkauksia on ja itse asiassa vaikutelma muodosta tulee myös koristelusta ja värityksestä.


      • En voi käyttää
        -hipsterityttö- kirjoitti:

        Jaahas, mistäs tuollaista hölmöä olet keksinyt??

        Et taida itse olla lanteikas saati että tuntisit DD kuppikokojen alusvaatteita, niissä on useimmiten juuri hipsterit settiin kuuluvana.

        Lisäksi hipsterit eivät ole "laatikkohousut", laatikolla tarkoittanet ilmeisesti kantti kertaa kantti mallia(?), hipsterit ovat useimmiten suorakaiteen muotoiset. Myös muita leikkauksia on ja itse asiassa vaikutelma muodosta tulee myös koristelusta ja värityksestä.

        Hipsterit on ongelma naiselle jolla on edes hiukankin vatsaa. "Vyötärönauha" ei pysy pyöreän masun päällä vaan valuu alas ja hipstereitähän ei kuulu kiskoa vyötärölle saakka. Hipsterit sopii vain hoikalle jolla on litteä vatsa, senhän näkee jo mainoskuvistakin, hipstermallit ovat aina laihoja.


      • L.S.
        -hipsterityttö- kirjoitti:

        Jaahas, mistäs tuollaista hölmöä olet keksinyt??

        Et taida itse olla lanteikas saati että tuntisit DD kuppikokojen alusvaatteita, niissä on useimmiten juuri hipsterit settiin kuuluvana.

        Lisäksi hipsterit eivät ole "laatikkohousut", laatikolla tarkoittanet ilmeisesti kantti kertaa kantti mallia(?), hipsterit ovat useimmiten suorakaiteen muotoiset. Myös muita leikkauksia on ja itse asiassa vaikutelma muodosta tulee myös koristelusta ja värityksestä.

        Muillakin on mielipiteitä. Et "hipsterityttö" ole ainoa ihminen tässä maailmassa. Veikkaanpa että olet niitä "suvaitsevaisia" Haaviston äänestäjiä, kun et hyväksy eriäviä mielipiteitä.


      • juupasjuu
        -hipsterityttö- kirjoitti:

        Jaahas, mistäs tuollaista hölmöä olet keksinyt??

        Et taida itse olla lanteikas saati että tuntisit DD kuppikokojen alusvaatteita, niissä on useimmiten juuri hipsterit settiin kuuluvana.

        Lisäksi hipsterit eivät ole "laatikkohousut", laatikolla tarkoittanet ilmeisesti kantti kertaa kantti mallia(?), hipsterit ovat useimmiten suorakaiteen muotoiset. Myös muita leikkauksia on ja itse asiassa vaikutelma muodosta tulee myös koristelusta ja värityksestä.

        Laatikko voi olla myös suorakaiteen muotoinen, useimmiten onkin. Hipsterit ovat laatikko housut.


      • olen täysin samaa mieltä kanssasi,-hipsterityttö-


      • .
        En voi käyttää kirjoitti:

        Hipsterit on ongelma naiselle jolla on edes hiukankin vatsaa. "Vyötärönauha" ei pysy pyöreän masun päällä vaan valuu alas ja hipstereitähän ei kuulu kiskoa vyötärölle saakka. Hipsterit sopii vain hoikalle jolla on litteä vatsa, senhän näkee jo mainoskuvistakin, hipstermallit ovat aina laihoja.

        Kaikki mallit on aina laihoja.


    • Lady hipst.

      Hipstereissä on kivoja ja sopivia pöksyjä

    • Onnipotkii

      Miun salarakas pittää hipstereitä....ja on niin sexy, niin sexy ja vielä nättiki. Vaikk ei ne kerkii paljo jalassa olemmaa...

    • NiceAss

      Meinasin kuolla nauruun kyllä nyt juuri tähän paikkaan. Siis mitä hipsterit EI MUKA seksikkäitä! Ite oon nainen ja voi kuule miehet on käyny kuumana...mulla on sellanen olo etttä kuvittelet et hiptereita on tasan yks koko,väri ja malli. EI!!!!
      Mulla on erivärisiä mut kaikki läpinäkyvää pitsiä ja menevät TARKOITUKSELLA peppuvakoon. Ei näy edes läpi. Ja mitä sitten vaikka näkyisi, eipä ole ainakaan mummot jalassa!
      Mun peppu näyttää hyvältä hipstereissä, piste :))

      • Nainen naisena

        Kyllä se nyt vaan täytyy hyväksyä että kaikki eivät pidä hipstereitä seksikkäinä. Ja jos miehet käyvät kuumana sinuun niin hipstereillä ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä, toivottavasti ainakaan sinun kannaltasi. Vai käyvätkö miehet kuumana vain sinun pikkuhousujesi takia?


    • just just

      Olen aikuinen nainen, pidän hipstereitä. En kysele tuntemattomilta miehiltä mitä pidän päälläni, enkä kysele edes omalta mieheltäni mitä pidän päälläni.

      ps. Kakarat lue pissikset pitävät stringejä ei aikuiset.

      • Charmikas mies +60v.

        Oli sitten hipsterit , ta stringit yllä olisi naisten syytä miettiä miten riisua pikkupöksyt miehen läsnäollessa, oli sitten oma mies, tai uudempi tuttavuus. Tapojahan on lukemattomia riisutko hitaasti , viettelevästi kiiruhtaen antaen pepun keinua saaden miehen todella kuumaksi, vai tempaisetko yhdellä nykäyksellä pöksysi pyykkikoriin pesua odottamaan ? Itse pidän hitaasta kiiruhtamisesta, miehenä voi ottaa vyötärönauhan huulieni väliin riisua naisen suullani. Mitäs naiset sanotte moisesta ?


      • hipsterityttö XD
        Charmikas mies +60v. kirjoitti:

        Oli sitten hipsterit , ta stringit yllä olisi naisten syytä miettiä miten riisua pikkupöksyt miehen läsnäollessa, oli sitten oma mies, tai uudempi tuttavuus. Tapojahan on lukemattomia riisutko hitaasti , viettelevästi kiiruhtaen antaen pepun keinua saaden miehen todella kuumaksi, vai tempaisetko yhdellä nykäyksellä pöksysi pyykkikoriin pesua odottamaan ? Itse pidän hitaasta kiiruhtamisesta, miehenä voi ottaa vyötärönauhan huulieni väliin riisua naisen suullani. Mitäs naiset sanotte moisesta ?

        Sanon että hyi yök. On vain yksi tapa ottaa pikkuhousut pois ja se on se oma tapa. :D
        Jos mä seksiä haluan niin se on vaatteet pois ja heti, ei mitään leikkimistä.
        Kyllä meillä käydään kuumana ilman turhia perseenkeikutuksia, perse pomppii sit sängyssä. ;)


      • Väärin väärin väärin

        Nykyään nimenomaan kakarat/pissikset pitävät hipstereitä, tietenkin kun ne ovat muodissa (mitä muutakaan aivottomat massa/lauma ihmiset voivat tehdä kuin seurata muotia). Stringejä käyttävät nykyään enimmäkseen 30-40-vuotiaat naiset, jotka itse olivat nuoria kun stringit yleistyivät. Ja onko pissiksiäkään enää olemassa?


    • Sloggi-tai pitseillä

      Totta! Mielestäni parhaat alushousut peittävät pakarat ja lahkeet eivät hitaasti nouse pakaroitten päälle. Stringien kanssa on minun mielestäni inho-olo, sopivat kyllä auringonottoon. Jotkut hipsterit ovat kyllä hyvät, kun lahjetta on hieman. Makuasioita nämä!

    • jepjep

      MIKSI tähän on taas vedetty mukaan tämä sairaalloinen stringien vastustus?! Kyse oli hipstereistä, ei stringeistä. Tuntuu olevan monelle pakkomielle tämä stringien mollaaminen.

    • Leni-81

      Hipsteri ja Tai mallin pöksyt yleensä käytössä ja ovat hyviä ja kivoja ja kauniita alushousuja.

    • dhffffffff

      Teitä turhempia ihmisiä ei ole olemassakaan

    • Kalervo 2

      Näin miehenä voin sanoa,että sellaiset alushousut,jotka ovat lattialla tai tuolin päällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe