Suudelma Ensitreffeillä?

Nuori Ja Auervaara

Huomenna pitäis siis tsekata uus daami. Jos hommat suttaa puolin ja toisin ja kiinnostusta löytyy, niin onko se jossain sopivassa tilanteessa tehtävissä? Turhaan kai kysyn sitä täältä, mutta olis hienoa jos sais tietää onko sellanen yleistä, jos on ensitapaaminen ja kemiat syystä tai toisesta kohtais? En oo ikään ollu aiemmin treffeillä, niin en voi aavistaa mikä toimii ja mikä taas ei...

6

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 24v

      Itse (mies 24v) en menisi suutelemaan ensitreffeillä. Minulla on ainakin ajatuksena, että ensimmäisillä treffeillä mennään vain tutustumaan ja katsotaan millainen ihminen nimimerkin takaa löytyy (siis oikeasti). Tilanne voi tietysti olla toinen jos yhteydenpitoa on pidetty jo pidempäänkin ja vaikka puheluiden/videopuheluiden avulla. Perustilanteessa en kuitenkaan uskoisi, että suuria tunteita ilmenee ensimmäisellä kerralla. Itselläni ainakin on korkeintaan tullut jotain tyyliin "olipas mukava tapaus, olis hauska tavata uudestaan ja oppia tuntemaan paremmin".

      Voi tietysti olla, että ajattelen suutelemista eri lailla kuin sinä tai jotkut muut. En pysty kuvitella itseäni toisen naamassa kiinni vaikka olisin tavannut baarissakin, vaikka siellä näin varmasti tapahtuukin todennäköisemmin ja on varmaan hyväksyttävämpääkin. Minä suutelen vain jos oikeasti pidän toisesta ja tunteita on, siis yksi tapa näyttää tunteita toista kohtaan.

      Voi tietysti olla, että jotkin naiset haluaisivat suudella ensimmäisellä kerralla. Se on kuitenkin niin tapauskohtaista, voi olla, että saat avokämmenestä ja voi myös olla, että vedät naiselta jalat alta suutelemalla. Arpapeliä sanon minä.

    • näin

      Naisena sanon, että ekatreffeillä ei pussailla, vaan puhutaan. Pääsee
      helpommalla, kun ei ala arvaileen miten siinä kävis.

    • ei hyvä

      Jos olet tosissasi sen naisen suhteen, niin älä pussaa, kun parempi on antaa aikaa. Me suudeltiin nykyisen miesystäväni kanssa muistaakseni viidensillä treffeillä...

    • Ei kannata paljastaa kortteja heti ensimmäisillä treffeillä. Mun mielestä naisiin toimii paremmin se ettei heti olla niin innokkaina osoittamassa jotain suuria tunteita. Pitää antaa naiselle tilaa ihastua. Sitten kun nainen näyttää riutuvan sydänsuruissaan ja ihmettelee eikö mies välitä, on aika iskeä ;)

    • 12

      Kyllä kai parhaiten toimii se tapa, joka tuntuu molemmista hyvältä. Jos nähdään päivällä kahvilassa, suutelu siinä kontekstissä olisi hieman outoa. Jos tapaatte illalla tai treffit venyvät yli tuntiin, en pitäisi mahdottomana lopuksi antaa "hyvänyönsuukon"
      .Kysy lopuksi daamilta, jos molemmat olette innostuneita topisistanne (ja jännittää), HALUAAKO hän suukkoa. "Saanko suudella?"Jos mies on hyvä suutelija, niin voisi olla hyväkin veto. Muut älkööt vaivautuko aiheuttamaan noloja tilanteita. Fiilis- ja tapauskohtaista!

    • Lisää kylmää

      Hmm. Olen joskus kuullut sanonnan, jota itsekin sitten olen päätynyt noudattamaan: "Two dates without a kiss means you´re old-fashioned, three means you´re gay".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe