Nutrilett/ketoosi

,.,.,.

Riippuuko ketoositila nimenomaan saadusta energiamäärästä vai myös hiilihydraattien määrästä?

Voiko Nutriletilla päästä ketoositilaan myös muilla kuin niillä pirtelöillä, joita ohjeistetaan (naisille) syömään 5 pussia päivässä vähäkalorisia vihanneksia, esim. voinko syödä päivässä yhden Nutrilett patukan ja silti pysyä ketoosissa?

7

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 54555

      Nutrilett kuuri perustuu myös ketoosiin. Katsohan niitä energiamääriä; pusseissa n.120 kcal per annos, patukoissa 220. Eli pelkillä pusseilla toimii parhaiten.

    • PainoAlasJaBaanalle

      Itellä kokemusta vain mocca ja suklaa shake vlcd tuotteista ja ketoosi napsahtaa päälle siinä 3-4 päivän kohilla. Ainakin omasta mielestäni näillä on laihdutus aika helppoa.

    • PainoAlasJaBaanalle

      Kyllä se kuule johtuu ihan just siitä hiilareiden vähäisestä määrästä=)

    • paksu_kainen

      Juu niinpäs onkin lueskentelin tuolla kans.. ketoosiin pääsy vaan kestää pidempään kun hiikareita tulee niin paljon verrattuna esim karppaukseen.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Ketoosi_(tila)

      Tuolla on hyvä juttu ketoosista..

    • paksu_kainen

      Apteekista saa ketostix-liuskoja millä voi keteeosin tilaa mitata virtsasta..toisessa keskustelussa oli juttua että hiilareita saisi saada max 40-50g että ketoosia voisi ylläpitää ja alle 20g millä sen saa käyntiin.. jos noi kirjoitukset pitää paikkanansa ohjeiden mukaan nutraamisella ei pääse ketoosiin.
      Netti nyt on vähän huono tietolähde eli varma en asiasta ole:)

      • PainoAlasJaBaanalle

        Ainakin minä olen aina päässyt ketoosiin nutriletillä, mutta se ottaa sen 3-4 päivää. Olen mitannut sen muutaman kerran noilla tikuillakin.


    • paksu_kainen

      ok voi olla aika jännä kyllä se vähän sotii noita kaikkia karppaus ja atkinsin kirjoja vastaan...voisko sitten kulutus olla niin kova en tiiä..?
      Ei tuolla Nutrilettin sivuillakaan puhuta mitään ketoosista ainoastaan siitä mikä se virallisesti on eli VLCD.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe