Elikkä haen bändiä tai jos löytyy vapaita soittajia (rumpali, kitara, basso sekä laulu) niin ottakaa yhteyttä. Jos soitat ja laulat nii plussaa se. Itse soittanut kitaraa kohta 6 vuotta. Metallia ja rock 'n' rollia soittelen ja bändejä kuuntelen esim Iron Maiden ja Eluveitie. Helsingissä asustelen että pk-seudulta olisi hyvä. Kirjotellu muutamia biisejä metallista rockkiin. Sanoituksii ei ole koska se ei oikeen onnistu. Olis kiva päästä toteuttaa näitä biisejä eli soittaa ja äänittää jne. Folk-metalli menee myös ja yksi biisi on aikalailla folk-metallii.
Ottakaa yhteyttä tähän osotteesee: [email protected] (käy mesenä)
Jos et pysty ottaa e-mailii yhteyt nii laita txt tähä nroo. 040-5207182 ja alota viestis "suom24" niin tiedän että sinä täältä otat yhteyttä :)
Mutta yrittäkää ottaa e-mailii pääsijaisesti yhteyttä.
Kitaristi hakee bändiä/soittajia
Hhehehehe68686
2
241
Vastaukset
- sama kuin äskeses
Ja ikää siis oli 16 vuotta (tänä vuon 17)
- mmminä.
yää... ollaa tos kaverin kans jo jonku aikaa haaveiltu omasta "rock" bändistä. ei olla kummatkaa käyty millää erityisill soitto/laulu tunneil mutt koulun bändis ollaa molemmat... ite oon soittanu rumpui (siis täss koulun bändis) ja mun kaveri on tosi hyvä laulaa (: ollaa kummatki hesasta viikistä ja ollaa 14w tyttöi. olis kyll kiva olla mukan tämmöi bändis mutt ei tosiaa olla ikin mitää sillai harrastettu et oltais mitää rock tähtii ;p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916