Kitaristi hakee bändiä/soittajia

Hhehehehe68686

Elikkä haen bändiä tai jos löytyy vapaita soittajia (rumpali, kitara, basso sekä laulu) niin ottakaa yhteyttä. Jos soitat ja laulat nii plussaa se. Itse soittanut kitaraa kohta 6 vuotta. Metallia ja rock 'n' rollia soittelen ja bändejä kuuntelen esim Iron Maiden ja Eluveitie. Helsingissä asustelen että pk-seudulta olisi hyvä. Kirjotellu muutamia biisejä metallista rockkiin. Sanoituksii ei ole koska se ei oikeen onnistu. Olis kiva päästä toteuttaa näitä biisejä eli soittaa ja äänittää jne. Folk-metalli menee myös ja yksi biisi on aikalailla folk-metallii.

Ottakaa yhteyttä tähän osotteesee: [email protected] (käy mesenä)

Jos et pysty ottaa e-mailii yhteyt nii laita txt tähä nroo. 040-5207182 ja alota viestis "suom24" niin tiedän että sinä täältä otat yhteyttä :)

Mutta yrittäkää ottaa e-mailii pääsijaisesti yhteyttä.

2

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama kuin äskeses

      Ja ikää siis oli 16 vuotta (tänä vuon 17)

    • mmminä.

      yää... ollaa tos kaverin kans jo jonku aikaa haaveiltu omasta "rock" bändistä. ei olla kummatkaa käyty millää erityisill soitto/laulu tunneil mutt koulun bändis ollaa molemmat... ite oon soittanu rumpui (siis täss koulun bändis) ja mun kaveri on tosi hyvä laulaa (: ollaa kummatki hesasta viikistä ja ollaa 14w tyttöi. olis kyll kiva olla mukan tämmöi bändis mutt ei tosiaa olla ikin mitää sillai harrastettu et oltais mitää rock tähtii ;p

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe