NÄLKÄ!! 3 yötä vielä ja juoksen sitten kuola suupielistä valuen kauppaan ja ostan sen tyhjäksi. Kanaa, risotto-riisiä, salaattia, leipää, kinkkuajuustoakatkarapujatomaattia ja ja ja ja ja ja.. Jos mulla olis nyt mies täällä niin SÖISIN SEN!
Mulla on
11
68
Vastaukset
Muija on kuin joku hämähäkki, toivottavasti et ole yhtä karvainen. Susta sais hyvän muijan! Vetäis vaan slaikkarille sinappia....vittun kaikki esileikit, ei siinnä tarvita muuta kuin vähän kauppakasseja rutistella.
- zisel
Mä en ole koko elämäni aikana ajanut koskaan säärikarvoja kun ei tarvitse. En tiedä mistä johtuu muttei mulle vaan kasva karvat :D
zisel kirjoitti:
Mä en ole koko elämäni aikana ajanut koskaan säärikarvoja kun ei tarvitse. En tiedä mistä johtuu muttei mulle vaan kasva karvat :D
Nyt oot hiljaa tai mä tuun lankoja pitkin, mä nuolen täällä omaa käsivartta ja kuvittelen se olevan sun....jalka:D
Älä nyt väitä, että olet keittänyt kaikki kauraryynit ja riisit mäskiksi.
*palstasyöttää*
Joko lähti nälkä?Ratikkakuski kirjoitti:
Jaa että Dazu on tunne-ihminen...
Kolmiolääkkeillä ja siiderillä saa ihmeitä aikaan. Mut mä oon aina sanonut, että ton peltihatun alla on vääri ymmärretty tunteikas palstalainen.
miul on ongelma,en tunnista nälkää ähkyst enää.
hetki sit söin ensimmäiste kertaa puoleentoista vuorokauteen ja pitkään luulin tänään et ähkys oon, mut se oli nälkä.
miun keho antaa väärää tietoa- intiaaniasiamies
tyypilist sademetsien intiaaneille ja Nauru-saaren polyneesialaisillakin--jotka myivät isän maansakin, saaren, joka oli
pelkkää guanoa eli lokinpaskaa
Hotkivat silloin . kun ruokasesonki on ja ovat muulloin nälissään ja peppa auki, kuin kiisseli maanantaisin
- susi-setä
Tulepas siseliraazzuli suis-sedän luokse vapuksi
susi-setä kävi juuri äsken Prismassa ostelemassa herkkuja, konjamiineja unohtamatta ....
Alkosta tuli Hindenburgin kokoinen kassi Ilmapalloksi
Viisi taxia piti tilata avuksi kantamaan
Ainoastaa vappuhuisku unohtui------tulepa sinä minun vappuuhuiskuksi
Olisi kyllä pestäviä neonhiusvärejä meikiksi --varis vaan puuttuu vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun203570Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813035- 613014
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2992384- 412162
- 542131
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211331Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo61204- 421200
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241095