kovimmat gredit

tumpelotumo

Kauanko olet treenannut ja minkä vaikeusasteisia seiniä kiipeät?

16

445

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Guikka

      Noin kolme kuukautta, 8b -- 8c

      • H fjc fjfhjhf eh dkc

        2v oon treenannu. Estrella,9c on tullu liidattuu. On muute suomen vaikein reitti.


      • Hjfc gif isjc
        H fjc fjfhjhf eh dkc kirjoitti:

        2v oon treenannu. Estrella,9c on tullu liidattuu. On muute suomen vaikein reitti.

        Siis 8c. En osaa näköjään enää kirjottaa. On toi yks kyllä kova jätkä kun parin kuukauden jälkeen vetää kasin reittejä. Ei siinä mitään....


      • Hjfc gif isjc
        H fjc fjfhjhf eh dkc kirjoitti:

        2v oon treenannu. Estrella,9c on tullu liidattuu. On muute suomen vaikein reitti.

        Siis 8c. En osaa näköjään enää kirjottaa. On toi yks kyllä kova jätkä kun parin kuukauden jälkeen vetää kasin reittejä. Ei siinä mitään....


      • Hjfc gif isjc
        H fjc fjfhjhf eh dkc kirjoitti:

        2v oon treenannu. Estrella,9c on tullu liidattuu. On muute suomen vaikein reitti.

        Siis 8c. En osaa näköjään enää kirjottaa. On toi yks kyllä kova jätkä kun parin kuukauden jälkeen vetää kasin reittejä. Ei siinä mitään....


      • Hjfc gif isjc
        H fjc fjfhjhf eh dkc kirjoitti:

        2v oon treenannu. Estrella,9c on tullu liidattuu. On muute suomen vaikein reitti.

        Siis 8c. En osaa näköjään enää kirjottaa. On toi yks kyllä kova jätkä kun parin kuukauden jälkeen vetää kasin reittejä. Ei siinä mitään....


      • Guikka
        Hjfc gif isjc kirjoitti:

        Siis 8c. En osaa näköjään enää kirjottaa. On toi yks kyllä kova jätkä kun parin kuukauden jälkeen vetää kasin reittejä. Ei siinä mitään....

        Toiset on syntyneet koviksi.

        Täytyy kyllä myöntää, että ei sekään huono saavutus ole, että parin vuoden jälkeen liidaa 8c. Suomesta kun ei hirveän montaa löydy jotka yleensä ottaen kiipeävät niin vaikeaa, eikä maailmaltakaan taida enää löytyä kauheasti vaikeampia reittejä...


      • Siivekäs demoni
        Guikka kirjoitti:

        Toiset on syntyneet koviksi.

        Täytyy kyllä myöntää, että ei sekään huono saavutus ole, että parin vuoden jälkeen liidaa 8c. Suomesta kun ei hirveän montaa löydy jotka yleensä ottaen kiipeävät niin vaikeaa, eikä maailmaltakaan taida enää löytyä kauheasti vaikeampia reittejä...

        5 vuotta kiipeillyt suht aktiivisesti. 6b tähtäimessä (seiskan piti mennä rikki kolme vuotta sitten..).


      • Jegermeister chuck
        Siivekäs demoni kirjoitti:

        5 vuotta kiipeillyt suht aktiivisesti. 6b tähtäimessä (seiskan piti mennä rikki kolme vuotta sitten..).

        Estrella on kyllä 8b ja syncro 8c on suomen vaikein. Kummatkin sijaitsevat samalla kaltsilla joten erohdys lienee inhimillinen


    • 12+19

      Pari kuukautta aktiivisesti, mutta yhteensä vuoden vähemmän aktiivisesti. 5b menee aina, 5c useimmiten ja "helpoimmat" 6a harvoin. Aika paljon riippuu päivästä miten kulkee. Yläköyttä toistaiseksi ainoastaan.

      • Suomeks fight

        6kk. Eka 7a meni viime viikonloppuna ja tavoitteena 7C ennen juhannusta.


      • Tissi mies
        Suomeks fight kirjoitti:

        6kk. Eka 7a meni viime viikonloppuna ja tavoitteena 7C ennen juhannusta.

        On kyllä perkeleen kova tavote rinpulla seiska cepari puolen vuoden sisään mutta hieno homma jos onnistut.


    • Kiipeily Addikti

      n. 5kk kiipeillyt ja boulderoidessa menee suurinosa 6b tasoisista ja 6c melkein. Yläköydellä vaan 6a , mutta painotus onkin ollut boulderoinnissa.

      Tavoitteena olis ens kesäksi 7a boulderissa.

    • siilllee

      noin 4,5 vuotta oon kiivenny, Boulderissa menee 6a , yhestä muuvista kiinni ettei 6b. yläköydellä 6b, liidissä 6a-6b. oma ikä on 13 :DD

      • 180cm

        Missä päin asut? Ite oon 14 ja boulderis menee 7A. Sporttii ois kiva kiipee jos löytyis varmistaja.....


      • siilllee
        180cm kirjoitti:

        Missä päin asut? Ite oon 14 ja boulderis menee 7A. Sporttii ois kiva kiipee jos löytyis varmistaja.....

        Turussa olen :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe