Kauanko olet treenannut ja minkä vaikeusasteisia seiniä kiipeät?
kovimmat gredit
16
511
Vastaukset
- Guikka
Noin kolme kuukautta, 8b -- 8c
- H fjc fjfhjhf eh dkc
2v oon treenannu. Estrella,9c on tullu liidattuu. On muute suomen vaikein reitti.
- Hjfc gif isjc
H fjc fjfhjhf eh dkc kirjoitti:
2v oon treenannu. Estrella,9c on tullu liidattuu. On muute suomen vaikein reitti.
Siis 8c. En osaa näköjään enää kirjottaa. On toi yks kyllä kova jätkä kun parin kuukauden jälkeen vetää kasin reittejä. Ei siinä mitään....
- Hjfc gif isjc
Siis 8c. En osaa näköjään enää kirjottaa. On toi yks kyllä kova jätkä kun parin kuukauden jälkeen vetää kasin reittejä. Ei siinä mitään....
- Hjfc gif isjc
- Hjfc gif isjc
- Guikka
Hjfc gif isjc kirjoitti:
Toiset on syntyneet koviksi.
Täytyy kyllä myöntää, että ei sekään huono saavutus ole, että parin vuoden jälkeen liidaa 8c. Suomesta kun ei hirveän montaa löydy jotka yleensä ottaen kiipeävät niin vaikeaa, eikä maailmaltakaan taida enää löytyä kauheasti vaikeampia reittejä... - Siivekäs demoni
Guikka kirjoitti:
Toiset on syntyneet koviksi.
Täytyy kyllä myöntää, että ei sekään huono saavutus ole, että parin vuoden jälkeen liidaa 8c. Suomesta kun ei hirveän montaa löydy jotka yleensä ottaen kiipeävät niin vaikeaa, eikä maailmaltakaan taida enää löytyä kauheasti vaikeampia reittejä...5 vuotta kiipeillyt suht aktiivisesti. 6b tähtäimessä (seiskan piti mennä rikki kolme vuotta sitten..).
- Jegermeister chuck
Siivekäs demoni kirjoitti:
5 vuotta kiipeillyt suht aktiivisesti. 6b tähtäimessä (seiskan piti mennä rikki kolme vuotta sitten..).
Estrella on kyllä 8b ja syncro 8c on suomen vaikein. Kummatkin sijaitsevat samalla kaltsilla joten erohdys lienee inhimillinen
- 12+19
Pari kuukautta aktiivisesti, mutta yhteensä vuoden vähemmän aktiivisesti. 5b menee aina, 5c useimmiten ja "helpoimmat" 6a harvoin. Aika paljon riippuu päivästä miten kulkee. Yläköyttä toistaiseksi ainoastaan.
- Suomeks fight
6kk. Eka 7a meni viime viikonloppuna ja tavoitteena 7C ennen juhannusta.
- Tissi mies
Suomeks fight kirjoitti:
6kk. Eka 7a meni viime viikonloppuna ja tavoitteena 7C ennen juhannusta.
On kyllä perkeleen kova tavote rinpulla seiska cepari puolen vuoden sisään mutta hieno homma jos onnistut.
- Kiipeily Addikti
n. 5kk kiipeillyt ja boulderoidessa menee suurinosa 6b tasoisista ja 6c melkein. Yläköydellä vaan 6a , mutta painotus onkin ollut boulderoinnissa.
Tavoitteena olis ens kesäksi 7a boulderissa. - siilllee
noin 4,5 vuotta oon kiivenny, Boulderissa menee 6a , yhestä muuvista kiinni ettei 6b. yläköydellä 6b, liidissä 6a-6b. oma ikä on 13 :DD
- 180cm
Missä päin asut? Ite oon 14 ja boulderis menee 7A. Sporttii ois kiva kiipee jos löytyis varmistaja.....
- siilllee
180cm kirjoitti:
Missä päin asut? Ite oon 14 ja boulderis menee 7A. Sporttii ois kiva kiipee jos löytyis varmistaja.....
Turussa olen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268