kipinää petiin

vanhapari

olemme pitkään naimisissa ollut pari. Seksi on aina ollut tärkeä osa meidän liittoa, minä olen aina ollut innokkaampi osapuoli. Viimeaikoina vaimoni halut on hiipuneet entisestään ja ollaan yhdessä keksitty kaikenlaista piristämään seksielämää. Nyt ollaan käyty muutaman kerran risteilyllä, niin että molemmat on luvalla saaneet etsiä itselleen seksiseuraa. Tälläkeinoin vaimoni seksuaalisuus on herännyt aivan uudella tavalla. Kotona seksiä on jonkinverran enemmän, mutta ongelma onkin sielä laivalla. Vaimoni löytää kyllä seksiseuraa helposti, ruotsin risteilyllä hänellä on seuraa molempiin suuntiin mennessä. Minullapa ei ole. Tanssimaan asti pääsen, mutta en sitä pidemmälle. Tämä on alkanyt inhottaa. Ei tunnu enää reilulta, kun vaimo katoaa tanssilattialta nuoren miehen kanssa ja välillä jopa kahden, itse etsin seuraa valomerkkiin asti ja lopulta menen yksin tyhjään hyttiin odottamaan vaimoa viereeni.

13

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cloetta...

      Hui kamalaa...oli ensireaktioni. Itsekin pitkässä parisuhteessa elävänä ja seksihalut hiipuneena en siltikään voisi tuollaista vaihtoehtoa ajatella, saati toteuttaa. Minun hiipuneet seksihaluni johtuvat yksinomaan itsestäni eivätkä suinkaan partneristani, siis miehestäni. Seksi kyllä on jonkin verran mutta paljon vähemmän kuin ennen ja meilläkin seksi on ollut se ykkösjuttu vuosikymmeniä. Mutta sen verran ikä on tuonut järkeä ja tunnettakin lisää, että pelkän seksin takia ei liittomme pysy ehjänä.

      Mutta teille tuo kai sopinee, itse kyllä herättelen halujani ja piristän seksielämäämme ihan meidän neljän seinän sisällä ja yhdessä rakkaani kanssa, ei siihen ulkopuolisia tarvita.

      • vanhapari

        kiitos vastauksesta, kaikki ihmisethän on erilaisia, mutta tarkoititko siis että vaimoni kiinnostus minuun saattaisi olla hiipunut. Sekin on ihan ymmärrettävää näin pitkässä liitossa, ja vaikka puhummekin paljon näistä asioista, niin tuollaista on varmaan vaikea sanoa puolisolle. Miten te innostatte toisianne makkarissa?


      • Cloetta...
        vanhapari kirjoitti:

        kiitos vastauksesta, kaikki ihmisethän on erilaisia, mutta tarkoititko siis että vaimoni kiinnostus minuun saattaisi olla hiipunut. Sekin on ihan ymmärrettävää näin pitkässä liitossa, ja vaikka puhummekin paljon näistä asioista, niin tuollaista on varmaan vaikea sanoa puolisolle. Miten te innostatte toisianne makkarissa?

        Tarkoitin juuri päinvastaista eli minun kohdallani seksihalujen hiipuminen johtuu itsestäni ja luultavimmin hormoonitoiminnasta ei missään nimessä miehestäni, minusta hän on ihana ja haluttava yhä edelleenkiin, ei vain ne hormoonit hyrrää vaikka kuinka haluaisi.

        EMme ole hirveäsi miettineet tuota innostamista tai piristämistä makuuhuoneeseen vaan elelemme ja oleilemme niin kuin ennenkin emmekä ota stressiä tuosta seksistä. Sitä kuitenkin on ja silloin kun sitä on, se on ihanaa. En osaa ajatella seksiä velvollisuutena tai että sitä pitäisi olla joku tietty määrä. Mieheni on aktiivisempi ja varmasti haluaisi enemmän ja pikapanothan tuohon silloin auttaa ja joskus nekin piristävät ja vaikuttavat kokonaisuuteen positiivisesti.


      • 18 + 10
        Cloetta... kirjoitti:

        Tarkoitin juuri päinvastaista eli minun kohdallani seksihalujen hiipuminen johtuu itsestäni ja luultavimmin hormoonitoiminnasta ei missään nimessä miehestäni, minusta hän on ihana ja haluttava yhä edelleenkiin, ei vain ne hormoonit hyrrää vaikka kuinka haluaisi.

        EMme ole hirveäsi miettineet tuota innostamista tai piristämistä makuuhuoneeseen vaan elelemme ja oleilemme niin kuin ennenkin emmekä ota stressiä tuosta seksistä. Sitä kuitenkin on ja silloin kun sitä on, se on ihanaa. En osaa ajatella seksiä velvollisuutena tai että sitä pitäisi olla joku tietty määrä. Mieheni on aktiivisempi ja varmasti haluaisi enemmän ja pikapanothan tuohon silloin auttaa ja joskus nekin piristävät ja vaikuttavat kokonaisuuteen positiivisesti.

        Ei ne halut tietenkään päätöksestä johdu. Mutta sinullakin hormoonit saattaisivat pulpahtaa pintaan, jos ihastuisit toiseen mieheen. Toteanpahan vaan.


      • Köyhä,autoton
        18 + 10 kirjoitti:

        Ei ne halut tietenkään päätöksestä johdu. Mutta sinullakin hormoonit saattaisivat pulpahtaa pintaan, jos ihastuisit toiseen mieheen. Toteanpahan vaan.

        Rakastuminen on arvoitus.Kun nainen näkee vormulamaailman huippukuskin niin koolla on tuskin väliä.Kunhan rahatukon omistava syleilijä jo huomisen valottua vie aamiaiselle missä shampanjaa ryystetään.Onni syntyy kun on rahaa.Hirveää kateutta minulta,mutta aika lähellä totuuta.


    • SilläTapaa

      Sillälailla. Ns.vapaa-suhde ei sitten juuri tuonutkaan seksuaalista vireyttä ja kipinää suhteeseenne vaan lähinnä vain vaimollesi.

      Tämän olisit kyllä etukäteen tiennyt, jos olisit paneutunut hieman syvemmälle ihmisen seksuaalisuuden saloihin. Sillä asiahan on niin että parin yhteiset seksikokemukset YHDISTÄVÄT parisidosta ja erikseen koetut EROTTAVAT.
      Seksuaalisuus kasvaa läheisyydestä eikä erillisyydestä, toisin sanottuna.

    • herra x

      Etkö tiennytkään, että miehille seksin saanti on 1000x vaikeampaa kuin naisille? Tuo aiheuttaa teille vaan katkeruutta ja on tuhoksi. Aika epätoivoista!

    • tervetuloa :) :)

      vastaus on FINSWINGERS.
      liittykää heti. siinä homma on kontrolloitua puolin ja toisin. JA MOLEMMAT SAA SEKSISEURAA :)

    • En ole nainut ikinä

      Seksiin turtuneen olisi aka löytää huumori.Kun tämä elämäksi nimitetty valtava ilveily vanhenmuuten on aika lailla seisomaton,saatikka pelkkää panoa,niin ehkäpä kieltotaulusta huolimatta tallustelisi vihreällä nurmella.Avojaloin.

    • kjkhkjhk

      Etkö ole koskaan rakastellut???? Minkä ikäinen oot ja mikä on sukupuoli??

    • rouva47

      meillä on samantapainen tilanne. Mieheni ei saa seuraa niin paljon kuin minä. Ja sitten jos on seuraa saanut, niin seksi ei ota onnistuakseen, jännittää kuulemma liikaa. Vaikka juttu olikin mieheni ehdotus, niin kyllä se on muuttanut minun seksuaalisuuttani aivan totaalisesti. On kuin olisin herännyt monen vuoden talviunesta. Kotona osaan nauttia seksistä ihan eri tavalla kuin ennen. Ja kun reissuun lähdetään, niin olen aivan eri ihminen. Vaikka ikää on jo reilusti yöi nelkyt, niin uusia juttuja kokeilen ihan innoissani. Mieheni on kyllä kultainen kun omista vastoinkäymisistään huolimatta tilailee risteilyjä meille. Ja kyllä kait hänellä osa kiihokkeena on se kun jutellaan tapahtumista jälkeenpäin.

      • Noooniii

        Hää....älä enää yritä.. Kyllä sepittelijän tunnistaa kilometrin päähän...


      • sivusta seuraaja
        Noooniii kirjoitti:

        Hää....älä enää yritä.. Kyllä sepittelijän tunnistaa kilometrin päähän...

        siinä taas yksi onneton, jonka elämän tehtävänä on etsiä sepittäjiä keskustelupalstoilta. Muut ihmiset lukevat näitä ihan muista syistä, mene hoitoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe