Mikä on paras jäätelö ja paras juoma joka viimeksi maistunut sinulle?
Söin eka vaniljapehmiksen ja se maistui tosi hyvältä. Lisäksi join tylsän näköisellä etiketillä varustettua shampanjaa, joka oli erittäin hyvää sekin ( Gancia ASTI, Italy). Mutta kaikkein parhaimmalta maistui itse tehty salmiakkikossu! Systeri tarjosi.
Paras jäätelö ja juoma
41
112
Vastaukset
- pidän kakusta
Kuinka monen eri miehen jyystö olet?
- iso karvainen mies
En minä tiedä.
- iso karvainen mies
sxthsens kirjoitti:
Ole sama kuin edellinen?!
En minä tiedä.
Parasta jäätelöä on ehdottomasti Häagen-Dazs, erityisesti Pralines&Cream. Paras juoma riippuu aina enemmän hetkestä kuin juomasta. Tosin sen verran täytyy saivarrella, että vaikka Cancia Asti olisi hyvä skumppa, ei sillä ole mitään tekemistä samppiksen kanssa.
Haa :) Pidät happamista ja perinteisistä. Tämä oli makea ja raikas tosi kylmänä :) Ei ollenkaan maistunut pakko-shampanjalta :)
- wr
Kinuski- ja lakujäätelö on melkein aina yhtä hyvää.
Kaapista löysin virolaista mansikkalikööriä (venäjä pahaa) ja saksalaista minttulikööriä (huh raikasta). Skumpaa ei ole....eli kahvia. - KoppavaHoro
Fernet-cola. Toimis varmasti jäätelönäkin.
- KoppavaHoro
Ratikkakuski kirjoitti:
Lähetäpäs sähköpostia Valiolle ja Ingmannille. Maistan ensimmäisten joukossa. ;-)
Noinkohan kannattaa...? Mä laitoin aikoinaan Pauligin kahviloille viestiä, että lakumocha olis aika jees, mutta eivät koskaan palanneet asiaan. No, sitten joku muu sen keksi. Mun idean! :(
KoppavaHoro kirjoitti:
Noinkohan kannattaa...? Mä laitoin aikoinaan Pauligin kahviloille viestiä, että lakumocha olis aika jees, mutta eivät koskaan palanneet asiaan. No, sitten joku muu sen keksi. Mun idean! :(
Tofu-persikka terästettynä tyrnimehulla oli taivaallinen. Ei munkaan makuhermoista välitetty :( Mun idea tämä :(
KoppavaHoro kirjoitti:
Elämä on... :-(
- Vino Il Ematon
Ei mitään niin "parasta", mutta rrrän karkkituutti ja Twinings runsasarominen mustaherukkatee runsaalla kotimaisella hunajalla höystettynä ja Katapekt yskänlääkkeellä ryyditettynä maistuivat viimeksi.
Jälkimmäiset eivät tosin ensin "maistuneet" yhtään miltään, muuta kuin flunssan jo hellitettyä huomasin niiden sisältämän rikkaan ja voimakkaan aromin. parhaassa jäätelössä on lakritsia!! ja juomana perus kokis
En syö jätskiä ja nyt minä juon kahvia... Se maistuu melkein aina.
Pidän myös maidosta ja vedestä.
Rahkapirtelöni ovat myös oikein makoisia. 2,5dl maitoa (rasvaton, gefilus tai valio PLUS), 250g rahkaa, kauraryyniä, puolukoita, metsämarja Funlightea ja pari muuta ainesta, jotka tosin eivät makuun tai koostumukseen vaikuta.hahmotelma kirjoitti:
Pidän myös maidosta ja vedestä.
Rahkapirtelöni ovat myös oikein makoisia. 2,5dl maitoa (rasvaton, gefilus tai valio PLUS), 250g rahkaa, kauraryyniä, puolukoita, metsämarja Funlightea ja pari muuta ainesta, jotka tosin eivät makuun tai koostumukseen vaikuta.Luuletko, että pirtelö maitojuomalla (laktoositon) onnistuu yhtä hyvin?
sxthsens kirjoitti:
Luuletko, että pirtelö maitojuomalla (laktoositon) onnistuu yhtä hyvin?
Se voi olla hyvä hannarin vaihtoehto. Kovat laktoosi-intoleranssista kärsivät vetävät tavallisella maidolla.
Vaan nyt taidan sittenkin mennä ja ostaa askin tupakkaa, siirtyä baariin ja polttaa siellä 2-3 kaljaa juoden puoliaskia...
Ja sitten rautaisella itsekurilla kotio, yli jääneet tupakat matkalla roskiin heittäen.hahmotelma kirjoitti:
Vaan nyt taidan sittenkin mennä ja ostaa askin tupakkaa, siirtyä baariin ja polttaa siellä 2-3 kaljaa juoden puoliaskia...
Ja sitten rautaisella itsekurilla kotio, yli jääneet tupakat matkalla roskiin heittäen.Mukavaa iltaa sinulle :)
- Sätkäilevä
hahmotelma kirjoitti:
Ja sitten rautaisella itsekurilla kotio, yli jääneet tupakat matkalla roskiin heittäen.Swarzenegger?
Hyihyi.
Juo nyt edes sikaria kuten alkuperäinen. sxthsens kirjoitti:
Mukavaa iltaa sinulle :)
No post-kiitos. vaan oisit lähteny mukaan kulta...
- Gustaf Ödloff
Sätkäilevä kirjoitti:
Swarzenegger?
Hyihyi.
Juo nyt edes sikaria kuten alkuperäinen.Shwareznegger= suomeksi: mustan pellon kyntäjä
- sxth
hahmotelma kirjoitti:
No post-kiitos. vaan oisit lähteny mukaan kulta...
:)
Ahaa.. http://www.youtube.com/watch?v=gvwtAFqb3Vw
Ymmärrän.. melkein..
Stockalla oli sesonkituotteena Mövenpickin Valkosuklaa-Tasmanianpippurijäätelöä. Yllättävän hyvä yhdistelmä.
Kepplers irkkusiideriä tarttui mukaan samalla matkalla. Se menkööt juomista.- cinnis
no tähän mä vastaan, että prosecco. Herkkua, punkun ohella nauttien
- puskaiisko
Minun spesiaali on mämmi laarditenuun sekoitettuna
emulgoimiseksi tarvitaa munaa.............aaaaaaaaaah munaa en ole saanutkaan aikohin
Kuiva skumppaa, aika monet käy. En erityisemmin pidä sokerista, joten jäätelöt ei maistu. Muutamaa pystyn syömään, mutta ei ne mitään "parhaita" ole. Jos yksi pitäisi valita niin se olisi aino semmonen mustikka(piirakka)jäätelö? Syön sitä max kerran vuodessa.
- sxth
Aah. Se on ehkä sitä Ainoa :P Maistoin sitä kylässä.
Ben&Jerry jossa on keksinpaloja joukossa. Tuhtia tavaraa, ei ole kermassa pihistelty.
Skumppaa juon harvoin, mutta vastaan Boli (Bolinger) kun Absolute Fabulous ladyt Patsy ja Eddie vetää sitä aina.- sxth
bravo.bravi kirjoitti:
Kesäjuomaksi vaikka Caipiroska alkuperäisympäristössä.
Tai Margarita tornihotellin katolla. Mansikkajäämurska on melkein kuin jäätelöä :)
Viimeisin jäätelö on kunigatar- jäätelö (omatekoista, omista viimesyksyisistä marjoista) ja olut maistui hyvälle. Oli ei niin ison, kotimaisen ja nimeltämainitsemattoman panimon tuotetta.
mekin tänne etelään tullessa huomattiin matkalla pieni kyltti jossa ilmoitettiin seuraavan parkkipaikan pehmiksistä ja olihan se pakko, meilläpäin kun ei taida vielä niitä kukaan myydä :) olisko ollut mansikka-vanilja, voi nam.. kyllä aina hattaran voittaa.
ja olut nyt ei oo ees mainitsemisen arvoinen.- Anssi Äämälä
ketkä me? kts. ketju naiset ei osaa puhua kuin me -muodossa
Anssi Äämälä kirjoitti:
ketkä me? kts. ketju naiset ei osaa puhua kuin me -muodossa
eli pitäiskö vartavasten ruveta puhuun yksikössä vain siksi koska se kuulostais paremmalta..? koska nimenomaan ME se huomattiin enkä MINÄ, totta kai se siten myös tulee automaattisesti, sama kuinka yksilö muuten olis.. mitä varten pitää tuollaiseen asiaan ylipäätään ees huomio kiinnittää, ei voi vaivata niin paljo :D ja mites tuo "meilläpäin", pitääkö seki sanoa että siellä missä asun :D joo menee tarpeettoman vaikeeksi.
LaRito kirjoitti:
eli pitäiskö vartavasten ruveta puhuun yksikössä vain siksi koska se kuulostais paremmalta..? koska nimenomaan ME se huomattiin enkä MINÄ, totta kai se siten myös tulee automaattisesti, sama kuinka yksilö muuten olis.. mitä varten pitää tuollaiseen asiaan ylipäätään ees huomio kiinnittää, ei voi vaivata niin paljo :D ja mites tuo "meilläpäin", pitääkö seki sanoa että siellä missä asun :D joo menee tarpeettoman vaikeeksi.
Meilläpäin sama ongelma.. sitäpaitsi kermat voi olla viimekesäisiä :)
jäätelö on hyvää kun yksin syö
Ulkona syötävä paras jäätelö on vaikka lakritsi-eskimo :) Sisällä syötäväksi, kunnon jätskin himoon ja vaikka samaan aikaan kun katselee tv:tä tai palstailee, syötäväksi Ben& Jerrys-"kulho" :P
Juomista: päärynäsiideri tai kuiva skumppa alkoholijuomista.
Alkoholittomista: iso kuppi maitokahvia tai hyvää päivää-rentouttava omenajuoma. Tai ihan vesi (ei mikään vichy!) etenkin ruuan kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun203570Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813035- 613014
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2992384- 412162
- 542131
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211331Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo61204- 421200
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241095