Suhde työkaveriin

onnistuuko?

Nyt kaipaisin neuvoja Teiltä viisaat ihmiset!
Kaksi vuotta sitten pääsin naisvaltaiseen työpaikkaan töihin. Paikassa oli kuitenkin yksi mies, jonka kanssa heti juttu kulki ja flirttiä oli puolin ja toisin avoimesti. Tällaisia hetkiä oli kerta toisensa jälkeen ja ne kesti vain muutamia minuutteja.
Flirtti usein oli; "et ole soitellut minulle", "et ole tekstannut tai tullut käymään".
Sitten vuosi sitten juhannuksena pienessä sievessä laitoin tälle miehelle viestiä. Sain vastauksen melkeinpä heti ja muutaman kerran hän soittikin minulle saman illan aikana. Kiinnostus oli selvää ja niin sovittiin tapaaminen heti seuraavalle päivälle.
Hän tuli kotiini ja juttelimme kaikesta maan ja taivaan välillä. Hän kertoi minulle heti että hän on varattu mutta kiinnostunut myös minusta. Seuraavan vuorokauden puolelle kello siirtyi hyvin nopsaan.
Tapaamisia oli tiiviimmin puolen vuoden ajan. Ei kuitenkaan mitään suudelmia intiimimpää. Sitten kuin veitsellä leikaten hän laittoi yhteydet poikki ja meni puoli vuotta että en hänestä kuullut enkä vilausta enempää myöskään töissä nähnyt.
Nyt viikko sitten laitoin hänelle illan hämyssä viestiä. Hän pyysi minut samantien luokseen ja vietimme ihanan yön yhdessä.
Nyt on tapaamisia ollut taas useita, ja hän kertoi minulle että hän on eronnut naisystävästään. Viime yönkin mies vietti luonani ja hän sanoi minulle todella ihania asioita.
Kuitenkaan en saa tätä miestä vakavampaan suhteeseen kanssani :(
Mitä teen? Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?

9

212

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hlhjulk

      Valaises vähän: miten niin et saa miestä vakavampaan suhteeseen kanssasi?

      Olette viikko sitten alkaneet vihdoin tapailla - ja nyt olet jo vakavaa suhdetta vailla? Haloo, vastahan olette alkaneet kunnolla tutustua toisiinne - ei nyt vielä ole aika alkaa kirkkoa varailla! Tuttavuutenne on muutenkin kehittynyt pikkuhiljaa - ja mies eronnut edellisestä suhteestaan hiljan - joten mikä ihmeen kiire sinulla on?
      Hiljaa hyvä tulee...
      Meillä kesti yli 10 vuotta päätyä "oikeaan aikaan oikeaan paikkaan" ex-työkaverini kanssa; kemia välillämme oli ilmeistä ensimmäisestä tapaamisesta alkaen, mutta monta mutkaa ja elämän vaihetta tarvittiin ennen kuin olemme tässä. Luovuin välillä jo toivosta ja päätin antaa olla, mutta nyt ollaan oltu muutama vuosi pari ja vahvistan sen, että hyvää kannattaa odottaa - ja sitä parasta etenkin!

    • onnistuuko?

      Juuri kun tuntuu että saan miehestä jtn irti, hän perääntyy kaksi askelta taaksepäin. Yksi viesti häneltä saattaa sisältää niin paljon tunnetta; mutta sitten hän taas iskee jarrut kiinni.
      Nytkin on takana ihana viikonloppu.. Mutta viesti tuli että "en halua satuttaa sinua ja tiedät tämän tilanteen".
      En ole suunnittelemassakaan häitä tai yhteen muuttoa tai muuta yhtä suurreellista.. Tahtoisin vain tapailla tätä miestä; tutustua ja nauttia yhdessä olosta.
      MIKSI tämä mies näyttää kiinnostuksensa mutta ei siltikkään anna mennä; vain jarruttelee koko ajan...??

      • hlhjulk

        Hei haloo nyt..! Mies on hiljattain päättänyt edellisen parisuhteensa! Siinä aivan riittävästi syytä, että jarruttelee. Hän viihtyy ilmiselvästi seurassasi, mutta haluaa kuitenkin olla varovainen, koska vielä luultavastikin käy läpi eroaan. Ei asiat käy tuosta vain sormia napsauttamalla, sen luulisi sinunkin tietävän. Minusta on fiksua, ettei mies ala heti rakennella pilvilinnoja kanssasi, vaan haluaa olla varma itsestään ennen etenemistä haluamaasi suuntaan. Huolestuttavampaa olisi, jos mies olisi saman tien varailemassa okt-tonttia ja kirkkoa eikä pysähtyisi miettimään elämäänsä eron jälkeen ennen uuteen suhteeseen täysillä lähtemistä.
        Vaikka se kärsivällisyyttä vaatiikin, niin usko pois, se kannattaa!


      • Miksi haluat ....
        hlhjulk kirjoitti:

        Hei haloo nyt..! Mies on hiljattain päättänyt edellisen parisuhteensa! Siinä aivan riittävästi syytä, että jarruttelee. Hän viihtyy ilmiselvästi seurassasi, mutta haluaa kuitenkin olla varovainen, koska vielä luultavastikin käy läpi eroaan. Ei asiat käy tuosta vain sormia napsauttamalla, sen luulisi sinunkin tietävän. Minusta on fiksua, ettei mies ala heti rakennella pilvilinnoja kanssasi, vaan haluaa olla varma itsestään ennen etenemistä haluamaasi suuntaan. Huolestuttavampaa olisi, jos mies olisi saman tien varailemassa okt-tonttia ja kirkkoa eikä pysähtyisi miettimään elämäänsä eron jälkeen ennen uuteen suhteeseen täysillä lähtemistä.
        Vaikka se kärsivällisyyttä vaatiikin, niin usko pois, se kannattaa!

        Sinulla kova halu saada mies "koukkuusi", mutta ei niele matoa. Kiukuttaa sinua, kun et voikaan saada miestä tanssimaan pillisi mukaan.

        Vanha sanonta kuuluu - kotieläimiin ei pidä sotkeentua! Tämä on etenkin miehille tarkoitettu ja kyse on työpaikan naisista, joihin ei miehen pidä kajota pitkällä tikullakaan.
        Tässä sen nimittäin näkee mitä siitä seuraa. Riippakivi, joka haluaisi kaiketi edellesen,,,,,edellisen ..jne...jne ....karikkoon ajatuneen suhteen jälkeen taas itselleen maksajan ja varman elättäjän. Ei elämässä lottovoittoja tule tällatavoin. Siis näppöset irti. Mies osaa myös harkita eikä ole vietävissäsi. Etsi uusi uhri!


      • ???
        Miksi haluat .... kirjoitti:

        Sinulla kova halu saada mies "koukkuusi", mutta ei niele matoa. Kiukuttaa sinua, kun et voikaan saada miestä tanssimaan pillisi mukaan.

        Vanha sanonta kuuluu - kotieläimiin ei pidä sotkeentua! Tämä on etenkin miehille tarkoitettu ja kyse on työpaikan naisista, joihin ei miehen pidä kajota pitkällä tikullakaan.
        Tässä sen nimittäin näkee mitä siitä seuraa. Riippakivi, joka haluaisi kaiketi edellesen,,,,,edellisen ..jne...jne ....karikkoon ajatuneen suhteen jälkeen taas itselleen maksajan ja varman elättäjän. Ei elämässä lottovoittoja tule tällatavoin. Siis näppöset irti. Mies osaa myös harkita eikä ole vietävissäsi. Etsi uusi uhri!

        Kerroppas sinä minulle minkä takia luulet juuri työpaikalta löytyvän ne riippakivet ja "varman elättäjän"-etsijät?
        Olen tullut useamman vuoden toimeen omillani kiitos vain, enkä omanarvon tuntevana ole etsimässä mitään uhria tai ihmistä mitä manipuloida!

        en siis todellakaan ymmärrä viestisi pointtia..


    • 123-tyyppi

      Mitä hän tarkoittaa sillä, että "tiedät tämän tilanteen"?

      • onnistuuko??

        kyseessä siis pieni paikkakunta.. ja hänellä haaveissa lähteä takaisin suurempaan kaupunkiin. ymmärrän tosin hyvin että uusi suhde pistäisi miettimään ja valitsemaan sitten kahden asian välillä jos siirto muualle onnistuu.....


    • Irtaudu

      Olet säätö ja vakipano, parempaa odotellessa.

      • Ikävä kyllä minustakin tilanne vaikuttaa tuollaiselta. Mutta jos pystyt nauttimaan hetkestä niin mikäpä siinä. Hän on kuitenkin selvästi ilmaissut, ettei halua enempää, joten sitten kun hän päättää irrottautua suhteesta kokonaan niin älä loukkaannu äläkä yritä syyllistää häntä.

        Jos omalta puoleltasi on vahvemmat tunteet niin mieti onko järkeä jatkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe