Gallup: kuinka moni antaa ilman kondomia, ekoilla kerroilla

kati 86

Välillä ihmetyttää toi irtosuhteista leviävien tautien sekä ei-toivottujen raskausten määrä. Harrastaako ihmiset tosiaan noin paljon suojaamatonta seksiä tuntemattomien kanssa? Itse ei tulisi mieleenikään irtopaneskella ilman kumia, ja pitemmissä suhteissa niin ikään ollaan aloitettu kumieristeen kanssa, kunnes on saatu varmistus, että molemmat on terveitä. Mä olen aina saanut olla se kumia vaativa osapuoli: miehet kyllä suostuneet kiltisti tupen päälleen rullaamaan, mutta yksikään ei ole tehnyt tähän aloitetta.

Siispä. Oman kokemuksesi mukaan: kuinka suuri osuus naisista / miehistä vaatii käyttämään kumia suhteen alussa tai kertapainoksissa?

Vielä kiinnostaisi sekin, että jos et tykkää käyttää kumia, miksi et? Eikö taudit taikks ei-toivottu raskaus pelota?

19

1506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hez75

      Varattujen kanssa uskaltaa yleensä olla ilman kumia. Niillä melko varmasti raskaudenehkäisy hoidettu ja tuskin tautejakaan. Yksikään varattu nainen sitä paitsi ei ole pyytänyt käyttämään kumia. Taitavat niin hyvin olla tottuneet saamaan ilman.

      Sinkut sitten eri asia ja ne kyllä yleensä pyytävät kumia itsekin. Aina ne on mukana ja aina niistä mainitsen.

    • hez75

      Vielä tuohon, että miksi en tykkää käyttää kumia.

      Se vain tuntuu niin paljon paremmalta ilman. Varsinkin laukeaminen.

    • Herrasmies

      Varatut on hyviä hoitoja, kun jos vahinko käy niin se menee aviomiehen piikkiin tai hoitavat asian muuten. Ilman kumia tuntuu niin paljon paremmalta ja tykkään laueta aina pilluun, sen takia kumi ei ole hyvä.

    • Pillboy

      Joo, kyllä se niin on jotta kumin kaas tuntuu kun seinäntakaa pienestä rei'ästä nussiis. Ei mitään nautintoa.
      Iliman kumia on mahtavaa naida ihanaan pilluun ja laueta sinne sisälle sitten lopuksi kun on tarpeeksi kauan ja hellästi oltu sillee ja on saanu annettua naiselle monet kiihkeät orkut....

    • Galluppia pukkaa

      gallupeilla on ihan oma fooruminsa

    • Galluppia pukkaa

      Minua kiihottaa todella paljon jos tiedän jonkun salaa seuraavan runkkaamistani. Muutaman kerran on näin käynyt. Usein myös runkkaamme yhdessä mieheni kanssa, mikä kiihottaa molempia. Mutta äsken juuri muistelin yhtä tilannetta hiljaisella uimarannalla... Kysyisinkin teiltä:

      1. ikä, parisuhdetilanne
      2. Oletko koskaan runkannut toisen nähden?
      3. Jos olet, kenen nähden, missä ja miten?
      4. Oliko tilanne harkittu vai "vahinko"?
      5. Kiihotutko ajatuksesta, että joku katselee kun runkkaat.
      6. Vilautteletko koskaan muuten? (I do!)

      Kiitos ja kuumaa kesää odotellen.




      Minua kiihottaa todella paljon jos tiedän jonkun salaa seuraavan runkkaamistani. Muutaman kerran on näin käynyt. Usein myös runkkaamme yhdessä mieheni kanssa, mikä kiihottaa molempia. Mutta äsken juuri muistelin yhtä tilannetta hiljaisella uimarannalla... Kysyisinkin teiltä:

      1. ikä
      2. parisuhdetilanne
      3. Oletko koskaan runkannut?
      4. Oletko koskaan runkannut ja katsellut itseäsi peilistä?
      5. Oletko koskaan runkannut toisen nähden?
      6. Jos olet, kenen nähden, missä ja miten?
      7. Oliko tilanne harkittu vai "vahinko"?
      8. Kiihotutko ajatuksesta, että joku katselee kun runkkaat.
      9. Vilautteletko koskaan muuten?
      10. Onko sinulla mielenterveyshäiriöitä?
      11. Jos ei, miksi ei?
      12. Onko sinulla ollut sp-tautia?
      13. Jos on, mikä?

      Kiitos ja kuumaa kesää odotellen.



      Hei
      1.Ikä,siviilisäätiö,seksuaalinen suuntautuminen?
      2.Nainen,minkälaisia alusvaatteita käytät? esim.stringit,hotpants ja niin.
      3.Minkä takia sä tykkäät juuri niistä?
      4.Rintaliivi koko?
      5.Oletko tyytyväinen niitten kanssa,mikä haluisi muutta niiden kanssa jos ei?
      6.Onko sinun alapää sheivattu?,kuinka paljon jos on
      7. Minkälaisia alusvaatteita sinun partneeri haluisi että käyttäät?

      Kiitoksia




      1.Etunimi?
      2.Ikä?
      3.Harrastukset
      4.Millanen olet luonteeltasi normaalissa elämäs?
      5.Millanen olet sitten masterina?
      6.omistatko mitään välineitä/ asuja?
      7.Onko sinulla kokemusta alistamisesta? Jos on paljonko?
      8.Mikä sinua kiihottaa alistamisessa?
      9.Millaisen nartun haluisit, jos saisit kertoa omin sanoin?



      Tätä on varmaan kysytty ainakin sata kertaa, mut nyt uusi variaatio: Mikä on paras rakasteluasento? Ja koska niitä on niin paljon, annan vaihtoehdoiksi ne kenties yleisimmät.
      1) perinteinen lähetyssaarnaaja
      2) takaa päin
      3) nainen päällä
      4) nainen pöydällä, mies seisoallaan
      5) lusikka
      6) molemmat seisovat
      7) mies istuu tuolilla, nainen päällä
      8) muu, mikä?
      Ja tietenkin kysytään myös ikää ja sukupuolta.



      Pieni gallip liittyen naisten käytettyjen pikkuhousujen haisteluun.

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä?
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja?
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet?
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja?
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin?
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin?
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?
      8. Minkä ikäinen olet?


      eli tässä muutama kysymys..
      1) Haittaako jos nainen ei ole koskaan saanut orgasmia kanssasi, vaikka olisitte olleet yhdessä jo pidemmän aikaa?
      2) Onko mielestäsi hyvä vai huono asia jos nainen on todella märkä yhdynnän aikana, niin että kuuluu lotisevia ääniä?
      3) Mitä ajattelet siitä, että naista hieman sattuu yhdynnässä?


      En oikein osaa petipuuhissa lukea teitä tytöt! Kertokaa mulle muutamiin kysymyksiin vastaus, liittyen seksiin ja suhdeelämään.
      1. Tykkääkö naiset yleisesti esileikeissä pillun nuolemisesta? Itse ainakin kiihotun siitä aivan sairaasti jos saisin sellasta tehdä.
      2. Tykkäättekö itse ottaa suihin mieheltä? Sekin olisi kiva kokeilla!
      3. Onko koolla merkitystä? Kelpaako keskiverto suomalainen mies alapäästään eli 13/12 vai mitä se oli.
      4. Jos edelliseen kysymykseen vastasit myöntävästi niin onko se korjattavissa jos olet rakastunut korvia myöten? Estääkö se suhteen? Voiko tuo about tuo kokoluokka olla sopiva joillekkin naisille? Useimmalle? Harvemmalle?
      5. Mistä asennoista pidätte eniten? Onko tämä henkilökohtaista vai onko yleisesti naisilla jokin mieliasento?
      6. Monta kertaa teitä saa/pitää jyystää yössä? Tykkäättekö sekstailla aamulla?
      7. Mikä ratkaisee hyvässä seksissä kaikkein eniten? Ja mikä tekee sinusta taitavan sinusta taitavan rakastajan???


      1. Missä hyväilyt?
      2. Kauanko parisuhde saa jatkua näin?
      3. Mikä kiihottaa?
      4. Kestääkö kunto
      5. Kuinka kauan haluat olla nudisti kanssani?

      Vain asiallisia vastauksia, kiitos.

    • En anna mies

      Miehenä täytyy sanoa että en anna.

      En halua tuntomattomalle lapsen isäksi. En myöskään halua sitä kaikkea paskaa mitä kulliin on mahdollista tartuttaa maailmalta.

      Puhumattakaan että vaikka mitä puhutaan niin HIV on yhä tappava tauti joka tuhoaa elämäsi totaalisesti.

      En tiedä miksi kaikki muutenkaan valittaa siitä kondomista, taitaa olla muodikasta tai jotain. Itsellä ei ole mitään ongelmaa ... puristaa kivasti sopivasta paikkaa ja voimistaa jotenkin oudosti orgasmia. Liekkö se korsun aiheuttama vastapaine vai mikä.

    • Pesääsaajakajalta

      Tältä mimmiltä saa aina pesää, jos vaikka ajaa ohi sen kämpän.

      Moniks teist on käynyt. Saa pullaaaki.

      Heh,heh.

    • Galluppia pukkaa

      Minua kiihottaa todella paljon jos tiedän jonkun salaa seuraavan runkkaamistani. Muutaman kerran on näin käynyt. Usein myös runkkaamme yhdessä mieheni kanssa, mikä kiihottaa molempia. Mutta äsken juuri muistelin yhtä tilannetta hiljaisella uimarannalla... Kysyisinkin teiltä:

      1. ikä, parisuhdetilanne
      2. Oletko koskaan runkannut toisen nähden?
      3. Jos olet, kenen nähden, missä ja miten?
      4. Oliko tilanne harkittu vai "vahinko"?
      5. Kiihotutko ajatuksesta, että joku katselee kun runkkaat.
      6. Vilautteletko koskaan muuten? (I do!)

      Kiitos ja kuumaa kesää odotellen.




      Minua kiihottaa todella paljon jos tiedän jonkun salaa seuraavan runkkaamistani. Muutaman kerran on näin käynyt. Usein myös runkkaamme yhdessä mieheni kanssa, mikä kiihottaa molempia. Mutta äsken juuri muistelin yhtä tilannetta hiljaisella uimarannalla... Kysyisinkin teiltä:

      1. ikä
      2. parisuhdetilanne
      3. Oletko koskaan runkannut?
      4. Oletko koskaan runkannut ja katsellut itseäsi peilistä?
      5. Oletko koskaan runkannut toisen nähden?
      6. Jos olet, kenen nähden, missä ja miten?
      7. Oliko tilanne harkittu vai "vahinko"?
      8. Kiihotutko ajatuksesta, että joku katselee kun runkkaat.
      9. Vilautteletko koskaan muuten?
      10. Onko sinulla mielenterveyshäiriöitä?
      11. Jos ei, miksi ei?
      12. Onko sinulla ollut sp-tautia?
      13. Jos on, mikä?

      Kiitos ja kuumaa kesää odotellen.



      Hei
      1.Ikä,siviilisäätiö,seksuaalinen suuntautuminen?
      2.Nainen,minkälaisia alusvaatteita käytät? esim.stringit,hotpants ja niin.
      3.Minkä takia sä tykkäät juuri niistä?
      4.Rintaliivi koko?
      5.Oletko tyytyväinen niitten kanssa,mikä haluisi muutta niiden kanssa jos ei?
      6.Onko sinun alapää sheivattu?,kuinka paljon jos on
      7. Minkälaisia alusvaatteita sinun partneeri haluisi että käyttäät?

      Kiitoksia




      1.Etunimi?
      2.Ikä?
      3.Harrastukset
      4.Millanen olet luonteeltasi normaalissa elämäs?
      5.Millanen olet sitten masterina?
      6.omistatko mitään välineitä/ asuja?
      7.Onko sinulla kokemusta alistamisesta? Jos on paljonko?
      8.Mikä sinua kiihottaa alistamisessa?
      9.Millaisen nartun haluisit, jos saisit kertoa omin sanoin?



      Tätä on varmaan kysytty ainakin sata kertaa, mut nyt uusi variaatio: Mikä on paras rakasteluasento? Ja koska niitä on niin paljon, annan vaihtoehdoiksi ne kenties yleisimmät.
      1) perinteinen lähetyssaarnaaja
      2) takaa päin
      3) nainen päällä
      4) nainen pöydällä, mies seisoallaan
      5) lusikka
      6) molemmat seisovat
      7) mies istuu tuolilla, nainen päällä
      8) muu, mikä?
      Ja tietenkin kysytään myös ikää ja sukupuolta.



      Pieni gallip liittyen naisten käytettyjen pikkuhousujen haisteluun.

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä?
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja?
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet?
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja?
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin?
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin?
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?
      8. Minkä ikäinen olet?


      eli tässä muutama kysymys..
      1) Haittaako jos nainen ei ole koskaan saanut orgasmia kanssasi, vaikka olisitte olleet yhdessä jo pidemmän aikaa?
      2) Onko mielestäsi hyvä vai huono asia jos nainen on todella märkä yhdynnän aikana, niin että kuuluu lotisevia ääniä?
      3) Mitä ajattelet siitä, että naista hieman sattuu yhdynnässä?


      En oikein osaa petipuuhissa lukea teitä tytöt! Kertokaa mulle muutamiin kysymyksiin vastaus, liittyen seksiin ja suhdeelämään.
      1. Tykkääkö naiset yleisesti esileikeissä pillun nuolemisesta? Itse ainakin kiihotun siitä aivan sairaasti jos saisin sellasta tehdä.
      2. Tykkäättekö itse ottaa suihin mieheltä? Sekin olisi kiva kokeilla!
      3. Onko koolla merkitystä? Kelpaako keskiverto suomalainen mies alapäästään eli 13/12 vai mitä se oli.
      4. Jos edelliseen kysymykseen vastasit myöntävästi niin onko se korjattavissa jos olet rakastunut korvia myöten? Estääkö se suhteen? Voiko tuo about tuo kokoluokka olla sopiva joillekkin naisille? Useimmalle? Harvemmalle?
      5. Mistä asennoista pidätte eniten? Onko tämä henkilökohtaista vai onko yleisesti naisilla jokin mieliasento?
      6. Monta kertaa teitä saa/pitää jyystää yössä? Tykkäättekö sekstailla aamulla?
      7. Mikä ratkaisee hyvässä seksissä kaikkein eniten? Ja mikä tekee sinusta taitavan sinusta taitavan rakastajan???


      1. MIssä hyväilyt?
      2. Kauanko parisuhde saa jatkua näin?
      3. Mikä kiihottaa?
      4. Kestääkö kunto
      5. Kuinka kauan haluat olla nudisti kanssani?

      Vain asiallisia vastauksia kiitos.

    • M yli 40v

      Jos nainen, yhden-tai vaikka kahdenkin illan juttu on hedelmällisessä iässä niin ilman muuta kumisuoja päälle.
      Viimeisin pano oli 50-vuotiaan naisen kanssa, olihan kumit mukana takintaskussa mutta kun nainenkaan ei vaatinut niin paljaalla mentiin.

      Nuorille kuitenkin valistusta:
      Kun kesäntullen paneskelette rockfestareilla niin käyttäkää sitä kumia vaikka raskaus onkin pillereillä ehkäisty.

    • Kortongi

      Suomimiehillä pienet munat ja siksi kumitupit hajoaa.

    • Ei kannata

      jauhaa tavisseksin taudeista, kun yhtä härskisti horot, jotka vielä oikein mainostavat olevansa ammattilaisia tarjoavat suojaamatonta suuseksiä! Maksullisessa seksissä ne vasta taudit leviääkin, kun sitä käyttävät läskiukot käy ensin Thaimaassa, Virossa ym. sitten tullaan Suomeen jatkamaan samaa eli prostulta prostulte. Todellinen tautiiongelma on maksullisessa seksissä! Ollaan niin ammattilaista, niin ammattilaista., ja silti
      läskien ukkojen kalut uppoa kondomitta horojen suihin ja läskit nuolee horojen tautitooosia kiimoissaan silmät nurin päin päässä.

    • Silakka Pilu

      Ilman ja heitän laastit päälle, kun viimeistelen takaapäin. Sekä tuntemattomien kanssa, että tyttöystävän.

      Muutaman kerran olen kumia käyttänyt ja en tykännyt, koska sen esiin räplääminen ei ole kauhean kiihkeetä, kumi haisee ja tuntuma on huono.

    • Nainen +30

      En anna tulla ilman kondomia kuin vasta sitten, kun testeissä on kumpikin käynyt. Myönnän, että olen oppinut tämän kantapään kautta. Sukupuolitautia en ole sairastanut koskaan, mutta se on riittänyt, että olen pelännyt kuollakseni.

    • Kyllä sekin onnistuu, jos haluat ehkäistä itse.

    • ilman kumia

      Kaikki on antanu ilman kondomia, koska muut ei kiinnosta.
      Kerran kokeilin kunnes tyttö pyysi ottamaan pois.
      Pari naisista on kysyny, kukaan ei vaatinut.
      En minäkään minä vaadi enkä nai jos pelottaa.

      Kaikkien kanattaa ehdottomasti käyttää kondomia jos pelottaa.
      On todella typerää touhuta ilman jos jompaakumpaa pelottaa. Vaikka ei oliskaan eka kerta!

    • nou tattoos'

      Olen kolmikymppinen mies ja kaikkien tyttöystävien kanssa on aloitettu seksielämä heti paljailtaan ilman kondomia (suuseksi ja yhdyntä). Syynä se että kortsu haisee pahalta, se hankaa naisen emätintä eli liukuvoidetta pitää käyttää todella runsaasti, tuntuma on huono, mies ei voi silloin tuntea naisen emättimen kosteutta ja lämpöä. Samoin naisen tuntuma on selvästi etäisempi.

      Itselläni esinahka on melko runsas ja "itsepäinen". Jos joskus yritän yhdyntää kondomin kanssa niin esinahka nousee takaisin terskan päälle. Tämä siitä huolimatta että penis seisoo erektiossa kivikovana! Mutta kun olen yhdynnässä paljailtaan ilman kondomia, niin terska pysyy hyvin paljaana (tai ainakin liikkuu edestakaisin terskan päällä) ja saa kiihottavaa stimulaatiota. Olen harkinnut ympärileikkausta jotta kondomin käyttö olisi tarvittaessa mahdollista esim. mökillä tai paikoissa joissa peseminen on hankalaa (ja parikin tyttöystävääni on sitä minulle ehdottanut) mutta toisaalta niin kauan kuin harrastan seksiä ilman kondomia, ei ole mitään ongelmaa. Mutta ehkä vielä joskus leikkautan...

      JOKAINEN tyttöystäväni on sanonut sekä minun että entisten seuralaistensa tekemiensä kokeilujen perusteella että kondomi ei ole mukava. Eräs aivan ihan tyttöystäväni kerran kysyi, enkö halua tuntea hänen lämpöä ja kosteuttaan kun aloin pukea kondomia penikseni päälle. Se oli aivan ensimmäinen meidän yhteinen yhdyntämme, tosin ei kummallekaan se oma eka kerta. Hyvältä tuntui. Täydellä nautinnolla, ilman kondomia, luonnollisesti, kiihottavasti, kiihkeästi...

      Olen käynyt usein sukupuolitautitesteissä, samoin partnerini. Kun on tiedossa ettei tauteja ole, voi harrastaa turvallisesti seksiä vakikumppaninsa kanssa. Luonnollisesti ehkäisystä pitää huolehtia (pillerit, kapseli, rengas, kierukka...).

      Toki jos haluaa käydä prostituoidun maksullisia seksuaalisia palveluksia käyttämässä niin sitten ehdottomasti pitää ottaa se kondomi käyttöön! Itseltäni moinen ei onnistu joten naiseni ainakin tietää etten käy huorissa :) Ja mahdollisille idioottikommentoijille: ei, en todellakaan käy (ilman kondomia) "vieraissa". On aivan eri asia olla vakipartnerin kanssa uskollisesti suhteessa.

    • Galluppia pukkaa

      Minua kiihottaa todella paljon jos tiedän jonkun salaa seuraavan runkkaamistani. Muutaman kerran on näin käynyt. Usein myös runkkaamme yhdessä mieheni kanssa, mikä kiihottaa molempia. Mutta äsken juuri muistelin yhtä tilannetta hiljaisella uimarannalla... Kysyisinkin teiltä:

      1. ikä, parisuhdetilanne
      2. Oletko koskaan runkannut toisen nähden?
      3. Jos olet, kenen nähden, missä ja miten?
      4. Oliko tilanne harkittu vai "vahinko"?
      5. Kiihotutko ajatuksesta, että joku katselee kun runkkaat.
      6. Vilautteletko koskaan muuten? (I do!)

      Kiitos ja kuumaa kesää odotellen.




      Minua kiihottaa todella paljon jos tiedän jonkun salaa seuraavan runkkaamistani. Muutaman kerran on näin käynyt. Usein myös runkkaamme yhdessä mieheni kanssa, mikä kiihottaa molempia. Mutta äsken juuri muistelin yhtä tilannetta hiljaisella uimarannalla... Kysyisinkin teiltä:

      1. ikä
      2. parisuhdetilanne
      3. Oletko koskaan runkannut?
      4. Oletko koskaan runkannut ja katsellut itseäsi peilistä?
      5. Oletko koskaan runkannut toisen nähden?
      6. Jos olet, kenen nähden, missä ja miten?
      7. Oliko tilanne harkittu vai "vahinko"?
      8. Kiihotutko ajatuksesta, että joku katselee kun runkkaat.
      9. Vilautteletko koskaan muuten?
      10. Onko sinulla mielenterveyshäiriöitä?
      11. Jos ei, miksi ei?
      12. Onko sinulla ollut sp-tautia?
      13. Jos on, mikä?

      Kiitos ja kuumaa kesää odotellen.



      Hei
      1.Ikä,siviilisäätiö,seksuaalinen suuntautuminen?
      2.Nainen,minkälaisia alusvaatteita käytät? esim.stringit,hotpants ja niin.
      3.Minkä takia sä tykkäät juuri niistä?
      4.Rintaliivi koko?
      5.Oletko tyytyväinen niitten kanssa,mikä haluisi muutta niiden kanssa jos ei?
      6.Onko sinun alapää sheivattu?,kuinka paljon jos on
      7. Minkälaisia alusvaatteita sinun partneeri haluisi että käyttäät?

      Kiitoksia




      1.Etunimi?
      2.Ikä?
      3.Harrastukset
      4.Millanen olet luonteeltasi normaalissa elämäs?
      5.Millanen olet sitten masterina?
      6.omistatko mitään välineitä/ asuja?
      7.Onko sinulla kokemusta alistamisesta? Jos on paljonko?
      8.Mikä sinua kiihottaa alistamisessa?
      9.Millaisen nartun haluisit, jos saisit kertoa omin sanoin?



      Tätä on varmaan kysytty ainakin sata kertaa, mut nyt uusi variaatio: Mikä on paras rakasteluasento? Ja koska niitä on niin paljon, annan vaihtoehdoiksi ne kenties yleisimmät.
      1) perinteinen lähetyssaarnaaja
      2) takaa päin
      3) nainen päällä
      4) nainen pöydällä, mies seisoallaan
      5) lusikka
      6) molemmat seisovat
      7) mies istuu tuolilla, nainen päällä
      8) muu, mikä?
      Ja tietenkin kysytään myös ikää ja sukupuolta.



      Pieni gallip liittyen naisten käytettyjen pikkuhousujen haisteluun.

      1. Minkä ikäisenä aloitit haistelun ja kenen pikkupöksyillä?
      2. Kuinka usein haistelet pikkuhousuja?
      3. Mistä löydät pikkuhousut, joita haistelet?
      4. Nuoletko myös pikkuhousuja?
      5. Runkkaatko pikkupöksyille ja annatko lastin tulla niihin?
      6. Oletko koskaan jäänyt kiinni kun olet ollut haistelemassa ja miten tilanne hoidettiin?
      7. Kenen kaikkien pikkuhousuja olet haistellut?
      8. Minkä ikäinen olet?


      eli tässä muutama kysymys..
      1) Haittaako jos nainen ei ole koskaan saanut orgasmia kanssasi, vaikka olisitte olleet yhdessä jo pidemmän aikaa?
      2) Onko mielestäsi hyvä vai huono asia jos nainen on todella märkä yhdynnän aikana, niin että kuuluu lotisevia ääniä?
      3) Mitä ajattelet siitä, että naista hieman sattuu yhdynnässä?


      En oikein osaa petipuuhissa lukea teitä tytöt! Kertokaa mulle muutamiin kysymyksiin vastaus, liittyen seksiin ja suhdeelämään.
      1. Tykkääkö naiset yleisesti esileikeissä pillun nuolemisesta? Itse ainakin kiihotun siitä aivan sairaasti jos saisin sellasta tehdä.
      2. Tykkäättekö itse ottaa suihin mieheltä? Sekin olisi kiva kokeilla!
      3. Onko koolla merkitystä? Kelpaako keskiverto suomalainen mies alapäästään eli 13/12 vai mitä se oli.
      4. Jos edelliseen kysymykseen vastasit myöntävästi niin onko se korjattavissa jos olet rakastunut korvia myöten? Estääkö se suhteen? Voiko tuo about tuo kokoluokka olla sopiva joillekkin naisille? Useimmalle? Harvemmalle?
      5. Mistä asennoista pidätte eniten? Onko tämä henkilökohtaista vai onko yleisesti naisilla jokin mieliasento?
      6. Monta kertaa teitä saa/pitää jyystää yössä? Tykkäättekö sekstailla aamulla?
      7. Mikä ratkaisee hyvässä seksissä kaikkein eniten? Ja mikä tekee sinusta taitavan sinusta taitavan rakastajan???


      1. Missä hyväilyt?
      2. Kauanko parisuhde saa jatkua näin?
      3. Mikä kiihottaa?
      4. Kestääkö kunto
      5. Kuinka kauan haluat olla nudisti kanssani?

      Vain asiallisia vastauksia, kiitos.

    • Herkkuparin mies

      Kyllä minä ilman kumia olen saanut oikeastaan aina ja tottunut siihen, et naiset antaa ilman kumia. Olen luotettavan ja kunnollisen oloinen, tosin sellainen olenkin.
      Olen tässä puolen vuoden aikana paneskellut noin 10 naisen kanssa, osa illan hoitoja osa sitten sellaisia seksituttavia, et paneskelemme kun tapaamme. On minulla naisystäväkin, hän samanlainen eli antaa ilman kumia muillekin kuin minulle. Meillä molemmilla suhteen ulkopuolisia seksisuhteita eikä kumpikaan käytetä oikeastaan koskaan kumia. Se on vaan sellaista värkkyytä kumin kanssa, tulee vähän harmillinen katkos kiihkeisiin hommiin. Ollaan ehken vapaamielisiä, mutta naisystäväni ei voi olla ilman useampaa miestä, minä en sitten vastavuoroisesti viitsi olla hänelle uskollinen vaikka haluisin, koska hän ei voi kullinhimolle mitään - pikkuisen hutsu luonteeltaan. Oikeastaan olenkin ihmetellyt, etten ole häneltä vielä tautia saanut!
      Mutta kyllä me ilman kumia mennään, tosin itse harrastan yh-äitejä jotka tiedän suhteellisen kilteiksi tai sitten varattuja naisia,,,he parhaita - ei tule jälkipuheita. Ja isäntä korjaa sadon:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      347
      1899
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      91
      1809
    3. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      489
      1682
    4. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      38
      1574
    5. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      88
      1445
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      404
      1404
    7. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      169
      1308
    8. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      181
      1306
    9. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      42
      1179
    10. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      253
      1121
    Aihe