Pitkät katseet vastakkaiseen sukupuoleen juoksulenkillä

runneri_85

Eli siis tässä sinkkumiehenä kyselen että miten hitossa voisi loogisesti lähestyä jotakin naista juoksulenkillä. Silloin tällöin kun sattuu suunnilleen samanikäinen nainen tulemaan vastaan niin katsekontakti on pysynyt melko pitkään. Tai siis ylipäätänsä haluatteko te naiset että mies alkaa jotenki osoittamaan kiinnostustaan jossakin pururadalla? Koiran kanssa useasti käyn lenkillä iltaisin. Sinänsä jos naisella sattuu olemaan koira mukana niin se voisi olla ihan hyvä syy pysähtyä.

159

6027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hääh??

      Ja sekö siis riittää sinulle, että kyseessä on ainoastaan samanikäinen ja samaa lajia harrastava nainen? Kiinnostutko kaikista samanikäisistä juoksijanaisista?

      • Pururataromantiikkaa

        Ainahan vastaantulijaa voi moikata. Monet lenkkeilijät noteeraa vastaantulijan moikkaamalla kättä heilauttamalla. Sit jos näet naisen useammin, niin voithan tokaista jotain pientä. Ihan normaalisti käytäydyt, niinkuin ihmiset yleensäkin.
        Mutta ei mulla oikeastaan oo ihan tuntemattomille edes asiaakaan. Mutta jos aiot tehdä tuttavuutta tai yrittää iskeä naisen, niin ei varmaan ole muuta tapaa tehdä se kuin ottaa kontaktia tavalla, joka on sinulle luonteva, eikä hämmennä toista osapuolta.


      • suomi 244
        Pururataromantiikkaa kirjoitti:

        Ainahan vastaantulijaa voi moikata. Monet lenkkeilijät noteeraa vastaantulijan moikkaamalla kättä heilauttamalla. Sit jos näet naisen useammin, niin voithan tokaista jotain pientä. Ihan normaalisti käytäydyt, niinkuin ihmiset yleensäkin.
        Mutta ei mulla oikeastaan oo ihan tuntemattomille edes asiaakaan. Mutta jos aiot tehdä tuttavuutta tai yrittää iskeä naisen, niin ei varmaan ole muuta tapaa tehdä se kuin ottaa kontaktia tavalla, joka on sinulle luonteva, eikä hämmennä toista osapuolta.

        jos nainen on kiinteä, hoikka ja kaunis ja pikkutisuinen, se on alle 4 tunnin maratoonari. Jos läski ja sellu niin päälle. Näihin ei kannata sekaantua


      • runneri_85

        No itseasiassa kyllä mä kiinnostun kaikista mun makuun sopivista naisista oli tilanne mikä tahansa. Sinänsä elämänarvot sopivat yhteen jos käy juoksulenkillä joten toki se tuo extreapisteitä. Mutta mitä tulee alkuperäiseen viestiini niin eipä ole samaa tyttöä näkynyt tässä vähään aikaan.


      • Rakkauden siivet
        runneri_85 kirjoitti:

        No itseasiassa kyllä mä kiinnostun kaikista mun makuun sopivista naisista oli tilanne mikä tahansa. Sinänsä elämänarvot sopivat yhteen jos käy juoksulenkillä joten toki se tuo extreapisteitä. Mutta mitä tulee alkuperäiseen viestiini niin eipä ole samaa tyttöä näkynyt tässä vähään aikaan.

        runneri_85 nyt sinä taisit nukkua onnesi ohi. Jos tulee seuraava kerta, ole tarkkana. Sano jotain neutraalin kivaa ottaen naisen huomioon. Kun juttua syntyy, älä ala puhumaan heti liian syvällisiä. Ole kiinnostunut naisesta. Kyllä tuosta hyvä tulee, joten onnea!


      • kesh
        runneri_85 kirjoitti:

        No itseasiassa kyllä mä kiinnostun kaikista mun makuun sopivista naisista oli tilanne mikä tahansa. Sinänsä elämänarvot sopivat yhteen jos käy juoksulenkillä joten toki se tuo extreapisteitä. Mutta mitä tulee alkuperäiseen viestiini niin eipä ole samaa tyttöä näkynyt tässä vähään aikaan.

        Mikä kaupunki? Onks tytöllä koira?


      • парень замок
        runneri_85 kirjoitti:

        No itseasiassa kyllä mä kiinnostun kaikista mun makuun sopivista naisista oli tilanne mikä tahansa. Sinänsä elämänarvot sopivat yhteen jos käy juoksulenkillä joten toki se tuo extreapisteitä. Mutta mitä tulee alkuperäiseen viestiini niin eipä ole samaa tyttöä näkynyt tässä vähään aikaan.

        Minä kyllä lähden lenkille kanssasi mutta minä määrään vauhdin ja sinä suunnan. Niin me linnassa tehdää ja samoin vapaalla. Обучение является благом для вас.


      • hölkkäilijä
        runneri_85 kirjoitti:

        No itseasiassa kyllä mä kiinnostun kaikista mun makuun sopivista naisista oli tilanne mikä tahansa. Sinänsä elämänarvot sopivat yhteen jos käy juoksulenkillä joten toki se tuo extreapisteitä. Mutta mitä tulee alkuperäiseen viestiini niin eipä ole samaa tyttöä näkynyt tässä vähään aikaan.

        Lenkkeilen itsekin usein, metsäpoluilla ja kaupunkireiteillä.
        Muissakaan harrastuksissa ei voi välttyä törmäämästä kanssaliikkujiin;
        onneksi suurin osa varsinkin "kasvotutuista" vastaavat hymyyn hymyllä sukupuolesta riippumatta :) ihan vaan inhimillisenä, ystävällisenä eleenä.

        Flirtti onkin ihan eri asia ja katseita vaihdellaan myös lenkkipoluilla ;) !!!
        Siis jos sama, miesmakuani vastaava heppu, tulisi usein lenkilläni vastaan
        ja merkityksellisiä katseita vaihdettaisiin niin ottaisin riskin ja sanoisin -hei!
        siltä varalta että toisella ei rohkeus riitä aloitteen tekoon.
        Miten tarina jatkuu, riippuu siitä vastapuolesta... Onnea :)


      • 28
        runneri_85 kirjoitti:

        No itseasiassa kyllä mä kiinnostun kaikista mun makuun sopivista naisista oli tilanne mikä tahansa. Sinänsä elämänarvot sopivat yhteen jos käy juoksulenkillä joten toki se tuo extreapisteitä. Mutta mitä tulee alkuperäiseen viestiini niin eipä ole samaa tyttöä näkynyt tässä vähään aikaan.

        Tuo on nähty. Kun sekannut väärään tyttöön joudut helposti ongelmiin, pahaan sellaseen. Poikaystävät ja lasten isät kyllä laittaa retaleet juoksemaan ja lujaa.


      • Linnanmiehet
        hölkkäilijä kirjoitti:

        Lenkkeilen itsekin usein, metsäpoluilla ja kaupunkireiteillä.
        Muissakaan harrastuksissa ei voi välttyä törmäämästä kanssaliikkujiin;
        onneksi suurin osa varsinkin "kasvotutuista" vastaavat hymyyn hymyllä sukupuolesta riippumatta :) ihan vaan inhimillisenä, ystävällisenä eleenä.

        Flirtti onkin ihan eri asia ja katseita vaihdellaan myös lenkkipoluilla ;) !!!
        Siis jos sama, miesmakuani vastaava heppu, tulisi usein lenkilläni vastaan
        ja merkityksellisiä katseita vaihdettaisiin niin ottaisin riskin ja sanoisin -hei!
        siltä varalta että toisella ei rohkeus riitä aloitteen tekoon.
        Miten tarina jatkuu, riippuu siitä vastapuolesta... Onnea :)

        Yksi kaveri voisi tehdä aloitteen ja laittaa sinut taatusti vaihtamaan suuntaa. Voi olla että on myöhäistä, sillä sen puoliso on aika paha kaveri. Istunut vankilassa. Todella paha luonne. En haluaisi olla huonoissa väleissä tai edes tavata jos suuttuu pahemman kerran.


      • Huono valinta
        Rakkauden siivet kirjoitti:

        runneri_85 nyt sinä taisit nukkua onnesi ohi. Jos tulee seuraava kerta, ole tarkkana. Sano jotain neutraalin kivaa ottaen naisen huomioon. Kun juttua syntyy, älä ala puhumaan heti liian syvällisiä. Ole kiinnostunut naisesta. Kyllä tuosta hyvä tulee, joten onnea!

        Runneri_85 helposti päätyy pitkään ongelmiin tuota menoa.
        Kyylääjille yleensä käy köpelösti enemmin tai myöhemmin jos ei tajua käyttäytyä asiallisesti ilman että ahdistelee.


      • reant
        Rakkauden siivet kirjoitti:

        runneri_85 nyt sinä taisit nukkua onnesi ohi. Jos tulee seuraava kerta, ole tarkkana. Sano jotain neutraalin kivaa ottaen naisen huomioon. Kun juttua syntyy, älä ala puhumaan heti liian syvällisiä. Ole kiinnostunut naisesta. Kyllä tuosta hyvä tulee, joten onnea!

        Kyllä. Näin on.

        Runneri_85 helposti päätyy ennen pitkään ongelmiin tuota menoa.
        Kyylääjille ja ahdistelijoille yleensä käy huonosti enemmin tai myöhemmin.

        Tuolla tyypillä ei ole todellista elämänkokemusta selvästikään.


      • ---mmmmm

        Kiesus että voi olla ahdasmielisen feministin kirjotus.


      • ---mmmmm
        ---mmmmm kirjoitti:

        Kiesus että voi olla ahdasmielisen feministin kirjotus.

        Edellinen siis vastauksena
        "hääh?? 2.5.2012 09:52"

        Kirjottaneelle.
        En tajua miksi se näin alas tän mun vastauksen laitto.


      • arvasinko oikein

        "Ja sekö siis riittää sinulle"

        Usein ensimmäinen kontakti tehdään pelkän ulkonäön perusteella. Tuossahan ollaan jo aika pitkällä, jos on yhteinen harrastuskin. Mahdollinen yhteinen tulevaisuus ei selviä, jos ei yritä tutustua.

        Elelet varmaan yksin "omasta" valinnasta?


      • hääh?
        arvasinko oikein kirjoitti:

        "Ja sekö siis riittää sinulle"

        Usein ensimmäinen kontakti tehdään pelkän ulkonäön perusteella. Tuossahan ollaan jo aika pitkällä, jos on yhteinen harrastuskin. Mahdollinen yhteinen tulevaisuus ei selviä, jos ei yritä tutustua.

        Elelet varmaan yksin "omasta" valinnasta?

        Enpäs elelekkään, vaan perhe on :D
        Ap ei puhunutkaan ulkonäöstä mitään, vaan SAMANIKÄISESTÄ juoksunharrastajasta, siinä syy ihmettelyyn.
        En minä ainakaan kiinnostuisi esim. kaikista samanikäisistä työkavereista, harrastajista tms. jotain muutakin kiinnostavaa pitäis alunperin löytyä :)


      • jdfhjfjfjf

        jos hölkkäjä on suomalainen nainen, unohda koko homma ( =lesbo tai miestenvihaaja) mutta jos ulkomaalainen niin välittömästi juttusille! kyllä natsaa!!


      • Normaalia on kuule
        hääh? kirjoitti:

        Enpäs elelekkään, vaan perhe on :D
        Ap ei puhunutkaan ulkonäöstä mitään, vaan SAMANIKÄISESTÄ juoksunharrastajasta, siinä syy ihmettelyyn.
        En minä ainakaan kiinnostuisi esim. kaikista samanikäisistä työkavereista, harrastajista tms. jotain muutakin kiinnostavaa pitäis alunperin löytyä :)

        No kylläpä vaan ihmeellisesti valtaosa on omaa ikäluokkaansa olevan kanssa. Oliko asia sinulle tosiaan yllätys? Onko siinä mielestäsi jotain pahaa? Suuri enemmistö seurustelee sellaisen kumppanin kanssa, jonka kanssa ikäero on -5 vuotta. Mitä ihmeellistä siinä on, että mies katselee ikäisiään?


    • :)

      Voiks alle 4 tunnin maratoonari olla kaunis? vai joko siinä vaiheeessa ollaan rääkätyn näköisiä?

      • 3.35

        No eihän alle 4 tuntia ole vielä mitään! 3.30 voi olla vielä vaikka miten kaunis. Kyllä tollasta vauhtia jaksaa, vaikkei ihan luuranko olekaan (jos on treenannut oikein!).


      • väärin treenattu

        Parhaimman näköiset naismaratoonarit vetävät sinne 3.30 pintaan. Tohon aikaan kerkee muodokkaammallakin takapuolella, mutta lenkkiä on sen verran takana että selluliitit ovat saaneet kyytiä. Alle 3h juoksijat alkaa olemaan enempi sellaisia muodottomia harjanvarsia.


      • Walzin Matilda
        väärin treenattu kirjoitti:

        Parhaimman näköiset naismaratoonarit vetävät sinne 3.30 pintaan. Tohon aikaan kerkee muodokkaammallakin takapuolella, mutta lenkkiä on sen verran takana että selluliitit ovat saaneet kyytiä. Alle 3h juoksijat alkaa olemaan enempi sellaisia muodottomia harjanvarsia.

        Meidän huushollissa riittää, että yksi juoksee. En haluaisi kumppanikseni toista, joka lenkkeilee 6 kertaa viikossa. Enemmänkin sais olla jotain kultuuriharrastetta toisella osapuolella. Ja kuitenkin sellaista hyvinvointiliikuntaa kuten salia, vähäistä lenkkeilyä ja muuta hyötyliikuntaa.


      • stuppialexi
        Walzin Matilda kirjoitti:

        Meidän huushollissa riittää, että yksi juoksee. En haluaisi kumppanikseni toista, joka lenkkeilee 6 kertaa viikossa. Enemmänkin sais olla jotain kultuuriharrastetta toisella osapuolella. Ja kuitenkin sellaista hyvinvointiliikuntaa kuten salia, vähäistä lenkkeilyä ja muuta hyötyliikuntaa.

        Joskus kummasti piristää juoksulenkkiä, kun joku kaunis ja kiinteä nainen tulee ohitettua. Voiko nainen olla kauniimpi kuin tiukoissa juoksutrikoissa! Marathon täynä silmänruokaa:D


      • lffsde
        stuppialexi kirjoitti:

        Joskus kummasti piristää juoksulenkkiä, kun joku kaunis ja kiinteä nainen tulee ohitettua. Voiko nainen olla kauniimpi kuin tiukoissa juoksutrikoissa! Marathon täynä silmänruokaa:D

        Sun pitää vaan varoa harjoittelemasta liikaa, että pääset näkemään niitä 3.30-4 -tunnin maratoonareita takaapäin!


      • N
        lffsde kirjoitti:

        Sun pitää vaan varoa harjoittelemasta liikaa, että pääset näkemään niitä 3.30-4 -tunnin maratoonareita takaapäin!

        Sissus...


      • Jykä66
        stuppialexi kirjoitti:

        Joskus kummasti piristää juoksulenkkiä, kun joku kaunis ja kiinteä nainen tulee ohitettua. Voiko nainen olla kauniimpi kuin tiukoissa juoksutrikoissa! Marathon täynä silmänruokaa:D

        Minä piristän sinua juoksulenkillä kunhan vain vastaan tulet. Kyllä eukkoni kertoilee ja antaa hyvät tuntomerkit kyyläreistä ja missä vastaan tulee. Kun käyn tulen kohdallesi se ei tarkoita että olisin kovin ystävällinen. Odotan kohtaamista.


      • ei se niin kova aika

        Ei neljän tunnin alitus ole sellainen tulos että se edellyttäisi kuivaa ammattijuoksijaa. Todennäköisesti nainen on hoikka ja kovakuntoinen, voi olla vielä hyvinkin naisellinen. Maratoonin juoksija on myös tavoitteellien ja periksiantamaton, haihattelijat ei sellaista juoksukuntoa saa hankityuksi. Elää luultavammin myös melko terveellisesti, kassillinen siideriä ei kuulu normaaliin arkiviikonloppun.


      • Alle 4 ja reilusti

        Ehdottomasi voi, tissit löytyy :) ei vielä olla kuivia kääkkänöitä.


    • nassauttaja

      näin kun kesä tulee niin kannattaa juosta shortseissa-sitten voit ikäänkuin vahingossa pistää munan roikkumaan lahkeesta

      • M25v,yli30cm.

        Hemmetin hyvä idea!!!EI tarvita mitään avausrepliikkejä eikä muita turhia.Luonto hoitaa homman.Tyttö kuin tyttö on niin märkänä kun näkee mun käärmeen.


      • kova puraisu

        Varo ettei naisen koira käy prinssinakkiisi kiinni. Itsensäpaljastelijat pitäisi hakata.


    • ...

      Kysy siltä, haluaisiko neiti omistaa koiran vai koiranomistajan?

      Pohjalainen tapa tehdä vaikutus vastakkaiseen sukupuoleen on kysyä, haluaisitteko te tulla hauratuksi meirän sukuhautaan?

      Suosittelen ensimmäistä vaihtoehtoa väärinkäsitysten välttämiseksi. Jos et nyt suoraan halua kosia aivan tuntematonta.

    • urh.urho

      Koirankusettajat pois pururadalta, ne on kuntoilijoita varten..
      Suomi 24 treffit on parempi paikka paritteluseuraa hakevalle..

    • *anne32*

      Jos katsekohtakti on pysynyt melko pitkään niin olettaisin naisenkin olevan kiinnostunut. Minun mielestäni voisit ihan hyvin alkaa moikata häntä kun tulee vastaan ja hymyilet vielä päälle. Sitten vaikka kysyt: "vedätkö aina saman lenkin?" tai toteat, että tämä on mukava lenkki juosta.

      • Yksinäinenkeijo

        Ne kattoo vaa et mitä vittua toi hikoileva sika mulkkaa.Haiseeki varmaa nii pahalta.Ei kerro mitään jos nainen kattoo silmiin.Yleensä se katse on halveksuva.


      • Tiedätkö ?

        Olet ääliö. Katse ei tarkoita mitään. Isäntä tulee vetää näköön jos jotain yrität.


    • Deafit1

      Jos pururadoilla kyselet vastakkaiselta sukupuolelta mitään niin joudut pettymään karvaasti, kun vastausta tulee.

      Tässä tapauksessa veikkaan että jos lähestyt naista pururadalla, niin hän sylkee sinun päällesi!

      Joten jätä väliin.

      Ei me naiset kiinnostuta tuntemattomista.. Näytättekin niin typeriltä kun juoksette.

      • Mittee nää "muari"

        oikkeen lässytät?
        Juttuhan menee niin, että olet vaan katkera kun kukaan ei edes vaivaannu ohi hölkötellessään moikkaan sinua. Jos juokseva ihminen näyttää typerältä ja päällesyljettävältä niin sinun ei moiseen yltääksesi tarvitse kuin avata sanainen arkkusi. Juoksemaanhan sinä "fantti" et kaiketi edes kykene:).
        Epäilen vahvasti, ettet edusta koko naispopulaation näkemystä. Miten tuo kiinnostus jo tunnettuja kohtaan ilmenee teillä???


      • moro

        Kyllä te naiset näytätte yhtä hölmöiltä kuin miehet juostenne.. tekniikka suurimmalta osin täysin hukassa..


      • Deafit21
        Mittee nää "muari" kirjoitti:

        oikkeen lässytät?
        Juttuhan menee niin, että olet vaan katkera kun kukaan ei edes vaivaannu ohi hölkötellessään moikkaan sinua. Jos juokseva ihminen näyttää typerältä ja päällesyljettävältä niin sinun ei moiseen yltääksesi tarvitse kuin avata sanainen arkkusi. Juoksemaanhan sinä "fantti" et kaiketi edes kykene:).
        Epäilen vahvasti, ettet edusta koko naispopulaation näkemystä. Miten tuo kiinnostus jo tunnettuja kohtaan ilmenee teillä???

        Oletko sinä erittäin hidas undulaattikääpiö? Sinä olet vain katkera, koska sinulla on pieni katkarapu alapäässä.

        Minä harrastan seksiä vähintään joka toinen päivä, joten on minua moikkailtu.
        Ja minulla on varmaan parempi kunto kuin sinulla. Pystyn maratoonejakin juoksemaan.

        Kehtaisin väittää, että edustan suurinta osaa naisista näkemykselläni.

        Sinä olet jälkeenjäänyt moukka, kenellä on katkarapu.


      • Deafit21
        moro kirjoitti:

        Kyllä te naiset näytätte yhtä hölmöiltä kuin miehet juostenne.. tekniikka suurimmalta osin täysin hukassa..

        Emme näytä. Te näytätte lapsellisilta ja vaivaantuneilta junteilta.


      • Palautteesta
        Deafit21 kirjoitti:

        Oletko sinä erittäin hidas undulaattikääpiö? Sinä olet vain katkera, koska sinulla on pieni katkarapu alapäässä.

        Minä harrastan seksiä vähintään joka toinen päivä, joten on minua moikkailtu.
        Ja minulla on varmaan parempi kunto kuin sinulla. Pystyn maratoonejakin juoksemaan.

        Kehtaisin väittää, että edustan suurinta osaa naisista näkemykselläni.

        Sinä olet jälkeenjäänyt moukka, kenellä on katkarapu.

        ja kielellisestä ilmaisustanne päätellen olette jääneet siitä katkaravustakin paitsi.
        Yhtäältä keskustelun aihe ei taitanut olla seksinne määrä ja toisaalta soolosellaisen tai muunkaan tiheys tuskin lukijakuntaa kiinnostaa.
        Pysykäähän aiheessa arvon marathoonari, tuolla sivussa on kyllä linkki seksipalstallekin jos aihe askarruttaa.


      • :))))))))

        "Ei me naiset kiinnostuta tuntemattomista..".
        Kiinnostut jo tuntemistasi????? Kelpo valinta.


      • Uskomattoman tyhmiä

        Näin on. Minä eikä kukaan tyttöystävistäni halua mitään yritystä. Älytöntä edes ehdottaa mitään.


      • Lepsoilla on toki
        Uskomattoman tyhmiä kirjoitti:

        Näin on. Minä eikä kukaan tyttöystävistäni halua mitään yritystä. Älytöntä edes ehdottaa mitään.

        erilainen mieltymys ja se hyväksyttäköön.
        Ihan yhtä lailla sen teidän mimmijoukkueenne edustajat ovat äärettömän typeriä ilmestyksiä aamutunneilla baarissa kun kullinhimoon tarvitsisi lääkitystä, älyttömiä ehdotuksia:)


    • pururata22

      kysy kelloa? :) vilkuta ja koita pysähtyykö kohdalle.. jos ei,niin ei sitä kiinnosta..

      • Krase

        Typerä taidat olla oikein tosissasi. Koko iskeminen on idioottien hommaa etenkin lenkillä.


    • Minä olen typerä.

      Ei kukaan mene lenkille siksi että voisi pysähtyä juttelemaan jollekkin. Lenkille mennää juoksemaan, urheilemaan.

      Ja kaikki ei todellakaan ota jotain kelloa urheilusuorituksiin mukaan.

      Typerintä mitä olen kuullut..

      • Lenkkeily sinänsä on kivaa ,mutta kun heität jutun .
        Aloita kysymällä ? esim : oletko vapaa illemmalla jos käytäisiin vaikka
        kivassa ruoka paikassa.
        Vie kanssa sellaiseen paikkaan missä porukkaa on ja kerro
        kuinka ihastut juoksulenkkeillessä ja juttele muutenkin kuin
        tulevalle tutulle.


      • Lenkkipolkujenopit
        himokas.kimmo kirjoitti:

        Lenkkeily sinänsä on kivaa ,mutta kun heität jutun .
        Aloita kysymällä ? esim : oletko vapaa illemmalla jos käytäisiin vaikka
        kivassa ruoka paikassa.
        Vie kanssa sellaiseen paikkaan missä porukkaa on ja kerro
        kuinka ihastut juoksulenkkeillessä ja juttele muutenkin kuin
        tulevalle tutulle.

        Ystäväni joutui kataisesi lähentelijän uhriksi. Ystävänä puoliso puuttui asiaan ja teki selväksi "lenkkeiljälle" mitä lenkkipoluilla ei todellakaan kannata tehdä. Pyrkyri varmasti oppi jotain siitä kerrasta koska katosi täysin kokonaan niiltä poluilta. Kukaan ei ole sen koommin nähnyt heppua.


      • man_86_.,
        Lenkkipolkujenopit kirjoitti:

        Ystäväni joutui kataisesi lähentelijän uhriksi. Ystävänä puoliso puuttui asiaan ja teki selväksi "lenkkeiljälle" mitä lenkkipoluilla ei todellakaan kannata tehdä. Pyrkyri varmasti oppi jotain siitä kerrasta koska katosi täysin kokonaan niiltä poluilta. Kukaan ei ole sen koommin nähnyt heppua.

        No mitä helvettiä. Miten se pururata eroaa baarista tms paikasta. Kyllä sielläkin voi yrittää iskea. Ei nyt heti olla väkisin makaamassa tai itseänsä paljastamassa. Ja jos se on jollekin miehelle ongelma että omaa tyttöystävää on yritetty iskeä niin sillä kaverilla on asenteessa ongelma. Ei siinä kysymisessä mitään ongelmaa ole.


    • Jos juoksu/hölkkälenkillä olen, niin en ehkä ilahtuisi pysäyttämisestä vaikka olisin kuinka kiinnostunut miehestä. Kävely sitten erikseen..

      Tosin jos mies moikkaisi, saattaisin juosta epähuomiossa ojaan tai kaatua... :D Saisitpa tekosyyn ainakin mennä auttamaan ;) Hups hups.. Vähintään pistäisi hymyilyttämään. Siitä kuitenkin sit näkis, onko nainen myös kiinnostunut.. Kenenkään aikuisen en usko lähtevän välttelemään, mutta tajuat varmaan pointin..

      Eipä siinä mitään menetä, aina voi itse vaihtaa reittiä.. Ja mikäs sen parempaa, kun molemmat vaihtaa vielä samalle reitille ;) Heh heh.. Kohtalolla sormet pelissä ;P

      • raiskatut

        Ihme toiveajattelua. Ota järki käteen ja kasva aikuiseksi.


    • reipas lenkkeilijä

      Ehdottomasti menet jutteleen. Mä toivoisin, että minustakin ajattelisi joku samalla tavalla ja olisin todella mielissään, jos joku minua lähestyisi kesken lenkin. Sitä odotellessa :)

      • Lasten isä

        Ota lapset huomioon. Lasten isä kun saa tietää säädöistä, siinä sitten tulee sotku.


      • Olet sairas

        Olet sairas. Jos et vielä tiennyt niin nyt tiedät.


    • Nainen trikoissa

      Minä tein kerran tikusta asiaa ja olin kyllä oikeesti myös hiukka eksyksissä vieraassa metsikössä juostessa joten pysäytin miehen ja kysyin pääseekö tätä reittiä paikkaan x? Ihan kiva keskustelu tuli, hän vieläpä kannusti jatkaan matkaa vaikka vielä ois pitkä matka sitä reittiä mitä olin menossa. Aika jännää oli vaihtaa pari sanaa vieraan mies lenkkeilijän kans metsän keskellä!

      • tyty.

        On varmaan yhtä jännää vaihtaa pari sanaa kassalla, Älytöntä toiveajattelua.


      • puuntakaapuskista
        tyty. kirjoitti:

        On varmaan yhtä jännää vaihtaa pari sanaa kassalla, Älytöntä toiveajattelua.

        hyppäsin kerran puskista yhden todella upeapeppuisin ja rintaisen naisen eteen kytättyäni siellä ensin 2 tuntia sopivaa yksilöä ja kysyin että lähdetkö kahville. nainen sanoi siihen että se tuli kyllä ihan puskista, ja ettei hän kerkeä kun pitää mennä hoitamaan puutarhaa. sanoin että ensi kerralla tulen puun takaa!


    • Uggeerh

      Minä ainakin porhallan ohitse ja "vahingossa" annan housujeni valahtaa alaspäin.
      Mikään ei ole niin uljasta katsottavaa kuin paitani hikinen selkämys ja pakaroiden yläosa, puhumattaan 120 kilon elopainostani.

      Yksi iskurepliikki on kuitenkin ylitse muiden: Hei juoksin tuossa takanasi ja taisitkin pieraista.

    • kyttääjä

      Menet vaan pusikkoon kyttäämään koiran kanssa ja hyppäät sieltä esiin naisen tullessa kohdalle, öljyttynä tietenkin.

    • sikaseppo saatana

      Viet sen naisen illalla kunnon viina ryypylle!!!! Kyllä se päissään antaa!

    • ie

      Elä mene lenkille, jos tuollaiset asiat valvottaa. Istu kotona, juo kaljaa, syö makkaraa ja kato pornoa, se tekee autuaaksi.

    • Sinkkumies 44

      Harrastan itsekin juoksulenkkeilyä muutaman muun lajin lisäksi, mutta en kyllä ole vielä koskaan edes harkinnut että alkaisin siellä heittämään jotain "hyvää päivää ja kirvesvartta"-juttua naispuolisten lenkkeilijöiden "iloksi". Hekin ovat todennäköisesti tulleet vain kuntoilemaan kuten minäkin. Myöskään tuijotukset eivät taida kuulua hyviin tapoihin sen paremmin lenkkipolulla kuin muuallakaan.

      • kartza66

        jospa neito pelkääkin koiria




























































































































































































      • Lenkkeilijän mies

        Täällä näyttäisi olevan myös fiksuja "ehkä tosilenkkeilijöitäkin". En ole aivan varma. Pidä tuo linja niin et joudu ongelmiin tai myöhemmin selittelemään mitään. Meidän emäntä pelkää tuijottelijoita vaikka antaa muuta ymmärtää ystävällisellä katseella ja tuijotuksella. Hyvin se osaa kuvailla lenkillä käyvät tyypit jotka tuijottaa ja epäilyttää joka on hyvä jos jotain tapahtuu. Ainakin lenkkipolkujen kyylääjistä on hyvät tuntomerkit jos tarvii lähteä jotain selvittämään.


      • fas_man___86
        Lenkkeilijän mies kirjoitti:

        Täällä näyttäisi olevan myös fiksuja "ehkä tosilenkkeilijöitäkin". En ole aivan varma. Pidä tuo linja niin et joudu ongelmiin tai myöhemmin selittelemään mitään. Meidän emäntä pelkää tuijottelijoita vaikka antaa muuta ymmärtää ystävällisellä katseella ja tuijotuksella. Hyvin se osaa kuvailla lenkillä käyvät tyypit jotka tuijottaa ja epäilyttää joka on hyvä jos jotain tapahtuu. Ainakin lenkkipolkujen kyylääjistä on hyvät tuntomerkit jos tarvii lähteä jotain selvittämään.

        Joono siinä vaiheessa minä otan poliisin yhteyttä jos jonkun naisen miesystävä tulee uhkailemaan sen takia että olen sattunut puhumaan jotakin tuntemattomalle naiselle.


    • patukk..

      juokset munasillas ohi ja jodlaad mennessäs, varmaan tuut huomatuks ja kiinnostusta herättävä temppu..

    • Vasurihellänä

      Kysy että onko sun pillu yhtä märkä kun sun kainalot.Jos ei lämpee nii on lespo tai muuten vaa "kuivapillu"

    • Walks with Dogs

      Jos teillä molemmilla on koirat mukana niin siinä on sinulla hyvä tilaisuus osoittaa olevasi ääliö. Mikäli nainen yhtään ymmärtää koirista hän ei tosiaankaan ilahdu siitä, että oman koirasi kanssa tulet tekemään lähempää tuttavuutta. Pikemminkin voi tulla kommenttia siitä että vie nyt rkele se piskisi pois iholta. Koirien tutustuttaminen toisiinsa hihnassa ollessaan ei ole erityisen hyvä juttu. Koira-aitaus on sitten ihan eri asia.

      Kesken liikunnan on muutenkin huono hetki tulla tekemään tuttavuutta. Vielä huonompi ajatus se on jossakin yksinäisessä paikassa, jossa nainen kokee tulevansa ahdistelluksi. Vaikka puskaraiskaukset ovat harvinaisia niin siitä huolimatta niitä tapahtuu ja se on miesten otettava huomioon. Mikä omasta mielestä on briliantti avausrepliikki voi naisesta kuullostaa aivan muulta.

      • Raiskatun ystävä

        Ai puskaraiskaukset ovat harvinaisia. Kiva kun kerroit.
        Puskaraiskaukset ei ole harvnaisia. Eikä raiskaukset yleensäkään ole harvinaisia. Ystäväni raiskattiin ja pahoinpideltiin pahasti eikä enää kykyne työelämään eikä edes normaaliin elämään. Aivan surkeassa kunnossa. Menetti lapset tämän raiskauksen myötä koska ei enää pärjännyt lasten kanssa.

        Varokaa naiset niitä lenkkipolkuja ja lenkkireittejä. Sen ei tarvitse olla ihmeellinen lenkkiretti kun tulee tuijotetuksi, kyylätyksi tai raiskatuksi. Raiskaajat yrittää luoda kontakteja mitä ihmellisemmillä tavoilla kuten vaihtaa katseita ja kyttää aikansa ennen raiskausta. Se on uhrin valikoimista.


      • Haloojooo
        Raiskatun ystävä kirjoitti:

        Ai puskaraiskaukset ovat harvinaisia. Kiva kun kerroit.
        Puskaraiskaukset ei ole harvnaisia. Eikä raiskaukset yleensäkään ole harvinaisia. Ystäväni raiskattiin ja pahoinpideltiin pahasti eikä enää kykyne työelämään eikä edes normaaliin elämään. Aivan surkeassa kunnossa. Menetti lapset tämän raiskauksen myötä koska ei enää pärjännyt lasten kanssa.

        Varokaa naiset niitä lenkkipolkuja ja lenkkireittejä. Sen ei tarvitse olla ihmeellinen lenkkiretti kun tulee tuijotetuksi, kyylätyksi tai raiskatuksi. Raiskaajat yrittää luoda kontakteja mitä ihmellisemmillä tavoilla kuten vaihtaa katseita ja kyttää aikansa ennen raiskausta. Se on uhrin valikoimista.

        Raiskaukset ei ole harvinaisia. Ota järki käteen. Moni on joutunut ongelmiin.


      • Walks with Dogs
        Haloojooo kirjoitti:

        Raiskaukset ei ole harvinaisia. Ota järki käteen. Moni on joutunut ongelmiin.

        "Varokaa naiset niitä lenkkipolkuja ja lenkkireittejä. Sen ei tarvitse olla ihmeellinen lenkkiretti kun tulee tuijotetuksi, kyylätyksi tai raiskatuksi."

        Kuinka moni nainen lenkkeilee? Kuinka moni lenkkeilevä nainen tulee vuodessa raiskatuksi? Tuijotuksia ja kyyläyksiä ei lasketa. Jos tolla asenteella lähtee liikkeelle niin joutuu jäämään pysyvästi kotiin ja suurin osa raiskauksista kuitenkin tapahtuu neljän seinän sisällä tutun henkilön toimesta.

        Koiran kanssa liikkuvalla on se etu, että ulkopuolinen ei voi tietää kuinka kovasti koira puolustaa emäntäänsä väkivaltatilanteessa. Koiran kanssa juokseva todennäköisesti myös treenaa koiraansa, jolloin hän yrittää opettaa sitä nimenomaan olemaan pysähtymättä vastaantulijoiden kommenteista tai iskuyrityksistä huolimatta. Vastaantulijoiden pitäisi tuo ottaa huomioon eikä pyrkiä sosiaaliseen kanssakäymiseen.


    • purtsityttö

      Itse olisin kyllä otettu jos joku mies tulisi juttelemaan, oli tilanne mikä hyvänsä. Muutama vuosi takaperin oli itseasiassa samantyylinen tilanne jossa itse hölkkäsin about 5 kertaa viikossa purtsia ympäri iltaisin ja lähes tulkoon joka kerta vastaan tuli kivannäköinen mies kahden koiran kanssa.

      Jossain vaiheessa aloimme tervehtimään, mutta sen kummemmin emme juttelemaan alkaneet. Jossain vaiheessa mies ei enää känyt, mutta voi olla että oli saanut valitusta kun koirien ulkoiluttaminen lenkkipolulla on kiellettyä, en tiedä.

      Mutta naisena antaisin neuvon että jos nainen on useammin kuin kahdesti vastannut katsekontaktiin ei muuta kuin tikusta asiaa. Ei siinä mitään menetä! :)

      • Senja.

        Sinulla ei näytä olevan elämänkokemusta. Joudut uhriksi kyllä tuota menoa helposti. Moni on tullut raiskatuksi tai muuten hyväksikäytetyksi. Niitäkin on jotka ovat jääneet viimeiselle lenkkimatkalle. Ota järki käteen. Varovaisuus on viisautta.


      • Tuo on todella

        Tuo on todellakin täysin hullua ruveta jotain säätämään lenkillä jotain. Säälittävää.


      • Mies vaan
        Tuo on todella kirjoitti:

        Tuo on todellakin täysin hullua ruveta jotain säätämään lenkillä jotain. Säälittävää.

        Miksi on? Itseasiassa syy miksi käyn salilla ja lenkillä on pääasiassa naiset. Näytän hyvältä ja olo on hyvä. Sivutuotteena kunto on hyvä ja terveys. Pelaan aina silmäpeliä vastaan tulevien hyvännäköisten naisten kanssa. Mutta siitä huolimatta vaikea aloittaa keskustelua.


    • mad women

      Heitä lentopusu naiselle...:) Luulisi jotakin hänekin päässään tapahtuvan.)

      • Treenarit.

        Just joo. Älä unta näe. Sairasta.


    • kolomeplus kuus on y

      " käytsä täällä usein" ja mitä kaltaisesi nainen tekee tällaisessa paikassa. Vanhoja klassikoita jotka toimivat aina ;)

      • hdeksän

        Eli mitä noin rapakuntosen näkönen muija tekee pururadalla? Kroppas on sen näkönen, että ainakin kannattas käydä useemmin.


      • ,,,,

        No ei todellakaan toimi. Ei mikään koska haluan vain treenata yksin. Kukaan ystävistäni eikä tervejärkisistä halua mitään juttua.


    • Ehkä naisen pitkä katse johtuu siitä, että ihmettelee; Mitä hittoa toi tekee koiran kanssa pururadalla

      • Koiruilija

        Purudalla saa ulkoilla koiransa kanssa, se pitää vain olla kytkettynä.


    • Itse en oikein tykkää noista juoksija naikkosista, vaikea saada kiinni ja auton takakonttiin.

    • seli paattiin

      Miehen on hyvä pysyä kaukana naisista. Kerran tein niin sanotusti tikusta asiaa juoksianaisen kanssa, ja hetken kuluttua jouduin jo yhytmään häneen. Eihän semmoisesta tule kuin paha mieli kummalekkin jälkeenpäin.

      • paatti selin

        Mitä yhytmään -sana tarkoittaa? ..Ihan hepreaa minulle.


    • Lenkkeilijä-

      Itse lähden lenkille urheilemaan enkä etsimään lisääntymiskumppania. Ärsyttää kaikki tuijotukset lenkillä. Itse en katso vastaantulijoita ollenkaan, vaan juoksen kylmästi ohi.

      • Outoa, epäilyttävää

        Samaa itsekin teen ja ajattelen kuin sinä. Mitä ihmiset oikein ajattelee tai oikeastaan ei ajattele. Uskomatonta touhua.


    • Rintintintti

      Jos näet hänet jo kaukaa hymyilet ja heilautat kättäsi tervehdykseksi kun tulet lähemmäksi häntä. Jos näet häntä useammin voit vaikka hiljentää vauhtia ja tervehtiä vaikkapa niin että moi, sinäkin olet samaan aikaan liikenteessä. Eikö olekin kiva keli lenkkeillä tms ja sitten seuraat lähteekö nainen mukaan juttuun. Jos ei synny keskustelua jatkat matkaa. Ei pidä heti ahdistella kahvittelukutsuilla. Jos hän on samalta alueelta näet hänet varmaan useammin ja jos tulette juttuun voi pyytää vaikka kahville :)

      • Ei vittut tosissaan

        Oliko tämä joku sketsi?

        Heilauta kättä tervehdykseksi?!!!!!!!!

        Eikä saa esittää kahvikutusa kun se on ahdistelua?

        No mitä vittua sinä kuvittelet aloittajan kysyvän?


      • Lasten isä

        Joudut tuota menoa ongelmiin ja ladon taakse. Älä hyvä mies leiki. Lenkkipolut ei ole kuin tosiurheilijoille. Mielestäni sinä kuulut pelimiehiin jotka hakevat viattomia uhreja. Minä ainakin pistän kaltaisesi "lenkkeilijät ja ihmistestaajat" lujille jotka kuvittelevat jotain itsestään että kaikki jotka "vaihtavat katseita" ovat vapaata riistaa.
        Asia ei ole niin yksinkertainen kuin kuvittelet.


      • Mammates

        Just joo. En tiedä mitä olet vetäny mutta älä vedä sitä ainakaan enää.


    • juoksenteluaika

      Pitkistä katseista olettaisin, että nainenkin on kiinnostunut. Joten voisit seuraavan kerran kohdatessa kysäistä vaikka, että juostaisiinko samaan suuntaan. Vastauksesta selviääkin jo varmaan, onko kiinnostus molemminpuoleista. Ja jos ei ole, niin mitäs tuosta, kuittaa huumorilla, niin säilytätte moikkausvälit, ja voit vastakin käydä samalla polulla lenkillä.

      • Lenkkeilijät

        Katse tai edes pitkät katseet ei tarkoita että on kiinnostunut. Ei todellakaan. Ihme kuvittelijoita. Todella outoja tyyppejä. Ei hemmetti.


      • Näin on

        Sairasta touhua yrittää jotain lenkkipolulla. Älytöntä. Katse tai edes hymy ei tarkoita mitään, olen samaa mieltä kuin muut.


      • blade runner ..
        Näin on kirjoitti:

        Sairasta touhua yrittää jotain lenkkipolulla. Älytöntä. Katse tai edes hymy ei tarkoita mitään, olen samaa mieltä kuin muut.

        Hymy on lupaus suihinotosta, pitkä katse yhdynnästä. Näin se vain menee, älkää antako ymmärtää jos ette ymmärrä antaa, arvon rouvat ja neidit.


    • Herra 56v

      Tuota kyllä se oikean näkee niin siinä juoksu pysähtyy ja juttua alkaa tulemaan.Moni on rakastunut liikennevaloissa se kaunis hymy saa vastakaikua ja hetken päässä soivat ne hääkellot.Muista että samaan suunta pitää juosta siinä juoksun lomassa helppo kertoaa kuulumisia.Kuten muistat toisen puolesta ei voi elää korkeintaa voi antaa 2 vinkkiä.Toivotaan onnea ja helposti käy kuin minulla elokuussa tulee 33 vuotis hääpäivä ja sekin alkoi sinisistä silmistä ja kauniista hymystä..Herrasmies muista olla aina

      • Herra56:n Ex-vaimo

        Herra56 unohti kertoa että tutustuminen ei tapahtunut lenkkipolulla vaan aivan muualla. Samoin ero. Tarinalla kaksi puolta.


    • juosuaika

      Mmmmm............mennäänkö teille vai meille,tai sit pusikkoon.

      T.Se Nainen

    • Itsekin kuljin aikoinaan pururadalla lenkkeilemässä, ja tilanne oli samanlainen....satuttiin aina samaan aikaan lenkille.....pitkät katseet, ja välillä hymyäki.....odotinki, että miksei se mies sano koskaan mitään vastaantullessa, ja aattelinki, että on varattu....muutin pois paikkakunnalta työni vuoksi, ja sain perästä kuulla, että minua oli kaipailtu pururadalle takaisin.....eli mitäs tästä opin? Älä jätä mitään huomiselle, mitä voisit tehdä tänään!
      Rohkeasti vain, moikkaat, ja mainitse tosiaanki vaikka säästä jotain, sitte se lähtee, jos on lähteäkseen...juttu meinaan.

      • Paulat

        Älkää kuvitelko että kaikki on samanlaisia että antavat tulla vain juttelemaan. Minä lenkkeilen enkä tarvitse mitään muita siihen. Kiitos mutta ei kiitos.


    • ; )

      Kysy häneltä ainakin nimi, mistä hän pitää. Kysy vaikkapa, millaisista elokuvista hän pitää ja voit valita sellaisen elokuvan hänelle, joka sille sopii ja kutsua elokuvateatteriin ; )

      • L.R

        No huh huh. Jos joku nimeäni tulee kysymään tai edes tuttavuutta niin sori moi. Ihan väärä tyyppi olen siihen. Me tyttöjen kanssa tiedetään pyrkyrit. Heitä pitää varoa eikä olla missään tekemisissä. Kaveriani on yritetty suostutella monta kertaa ja usein on ollut sama tyyppi. On myös eri tyyppejäkin ollu jotka on yrittänyt jotain. Sanoo vain että sory vaan ja torjut kädellä niin pääsee yleensä eroon.

        Olen kyllä kuullut kavereilta että on täällä on raiskattu ja tapettu. Joskus luin että raiskaaja tappoi pienten lasten yh-äidin. Lapset menetti siinä samalla äitinsä ajattemattomuuden takia. On turvallisempi lenkkeillä kun on kaksistaan tyttökaverin kanssa. Suosittelen kaikille lenkillä käyville.


    • ParastaOn:):)

      Paras tapa flirttailla juoksulenkillä on kun juokset ohi ja jäät siihen eteen laskemaan pitkiä suhupieruja sen nokkaan. Silloin se vihreän liiton johtohahmo Haavistokin innostuu kun haistelee tuulta takanasi ja juoksee sut kiinni ja tökkäsee sua keskellä pururataa pukamien väliin.

    • kokeiltu konsti

      Ei muuta kuin juoksuvauhdista slaikka verkkareista esille, kyllä nainen osoittaa ihastumisen/vihastumisen merkkejä. Varma konsti herättää huomio.

    • ...

      Minulla on hyvä vinkki. Kaverini on aika raju äijä jolla on periaatteita kuten myös itselläni. Juteltiin näistä kaltaisistasi runnereista johon kaverini tiesi latasta:

      "Kun minä näen jonkun äijän lasteni äidin kimpussa tai "tekemässä lähempää tuttavuutta, oli sitten lenkillä tai jossain, käyn mielelläni vierailemassa lenkkipojan luona. Olipa sitten sama lenkkikolku tai mikä paikka tahansa. Pudotus ei ole korkea mutta sitäkin tuntuvampi. Runnerit osaa pysyä kaukana vierailuni jälkeen. Jos sana ei riitä laitetaan sitten homma menemään perille. Vielä ei ole tarvinnut järeitä otteita kun puhe on mennyt kerralla perille."

      MInä olen myös kuullut lenkkipoluilla liikkuvista kyyläreistä vähän väliä. Näitä lenkkipolkujen lenkkitaallajasuhareita on liikkeellä arveluttavin aikein josta on paljon puhuttu monellakin palstalla. Monet naiset on tullut raiskatuksi tai muutoin hyväksikäytetyksi. Ei mikään yllätys ollut sekään että ja jopa naisen lapset ovat joutuneet seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Joten huolenaiheitta varmasti on. Äidin eivät välttämättä aina tule ajatelleeksi asioita eikä omien lasten turvallisuutta. Näitä hyväksikäyttötapauksia tulee aika ajoin esille ja viranomaisten tietoon ja hyvä niin. Tuo on aika yleistä.

      Kaverin sisko puhui myös kun jotku äijät kyylää ja kyttää yhtä jos toista lenkillä. Sisko ja hänen kaveri on lenkillä välillä samaan ja eriaikaan ja kummallekin jää omituiset tuijottaja lenkillä mieleen. On se todettava että on kyllä äijillä onnetonta yritystä lenkkeillä ja iskeä epätoivoisesti lenkkipolulla koko päivä.

      • vaimo siveysvyössä

        Mustasukkainen psyko kirjoittaa ketjuun täyteen raiskausfantasioitaan :D


    • Looks looks

      Kunhan se katse ei vaan ole VIIPYILEVÄ. Äskettäinhän oli se hässäkkä työ- ja elinkeinoministeriössä, jossa ministeriön naiset kokivat viipyilevät katseet seksuaaliseksi häirinnäksi.
      Joten ehkä on parsta vaan tuijottaa suoraan eteenpäin ja 3-4 metriä ennen kohtaamista pikainen katse vastaantulevaan naiseen ja nopeasti ohi.

    • Kokeile!

      Jätä vaatteet kotiin.

    • wtfman

      mikä hemmetin viipyilevä, sama juosta sitten pää alaspäin jos ei saa katsoa ympärilleen ja päälle raiskaussyyte....vittu mitä touhua.

    • anon. maratoonari

      Mitä jos siinä vastaan tullessa vetäisisit hikisen letkusi esiin ja parit varvit sen daamin nähden, niin eiköhän se katsekontakti johda jo johonkin syvempään. Huudat siinä samalla "JIIHAA!" Jos se ei auta, niin usuta koira sen ämmän kimppuun. Se muuten haistaa menkat samalla, jollet rohkenisi ajamaan päin punaista siellä metsässä.

    • JK

      NINKÖ

    • adasdssda

      Oletusarvo taitaa kumminkin olla, että olette juoksemassa toistenne ohi. :D :D

    • Nainen___

      Eiköhän ainakin lähestymistä kannata yrittää ja katsoa, miten käy :D

      Yritin miettiä joitakin keinoja, kuinka tehdä aloite, tässä nyt pari:
      - Voit pari kertaa ihan vain hymyillä hänelle, jos tulee useamminkin vastaan.
      - Tervehdi ja kerro, että olet nähnyt hänet aiemminkin lenkkeilemässä. Voit varovasti kysellä jotain aiheeseen liittyvää esim. osaisiko hän suositella muitakin hyviä juoksureittejä tai lenkkeilymusaa yms. Mielikuvitusta vaan peliin, aina löytyy hyvä tekosyy aloittaa juttelu :D

      • miesnainen

        Vanha ja toimiva iskurepliikki on "tulisitko vaimokseni". Todennäköisesti siihen saat negatiivisen vastauksen, mutta ei maksa vaivaa veistellä enempää asiaa tikusta.


    • LeenaLenkkeilijä83

      Minua isketään aika usein lenkkipoluilla ja salilla. En ota katsekontaktia, pidän löysempiä housuja ja kuulokkeet korvilla, mutta ei ole auttanut. Olen varattu ja haluisin treenata rauhassa, joten kannattaa varautua siihen, että kohteesi ei välttämättä halua tulla isketyksi pururadalla. Vieraan miehen lähestyminen keskellä ei-mitään on myös aika pelottavaa. Miehet ovat kokeilleet kohdallani mm.seuraavia.

      - Mies juoksi vastaan, kääntyi ympäri ja alkoi juosta rinnallani. Hetken päästä hän sanoi hei, johon vastasin, että en kuule koska kuuntelen musiikkia. Mies kääntyi hetken kuluttua taas ympäri.
      - Mies juoksi koko lenkin takanani ja koin sen epämiellyttäväksi, kun hidastin ja lopulta kävelin että hän menisi ohi, niin hän tulikin juttelemaan.
      - Yksi mies hymyili ja sanoi aina hei kun tapasimme pururadalla. Lopulta hän tuli juttelemaan. Aiheet ovat olleet kaikilla samat eli kiva ilma, kiva reitti, olen nähnyt sinut täällä aikaisemminkin, treenaatko johonkin kilpailuun vai omaksi iloksi jne.

      • äippä.

        Kyllä. Olet oikeassa. Todella ärsyttävää kun ei saa missään olla rauhassa, ei edes lenkkeillessä. Tykkään olla itsekseni ja rauhassa. Jos jotain katson kerran, kaksi tai pidempää se ei tarkoita että olen kiinnostunut.


    • 20+14

      Ihminen oppii kaikenlaisia ajatuksia ympäristöltään lapsuudesta lähtien, ja erittäin moni näistä ajatuksista on sitä että ajattelee mitä muut ajattelevat omasta henkilöstä. Tämä johtaa epävarmuuteen, sillä nuo ajatukset pyörivät mielessä esimerkiksi sosiaalisissa tilanteissa, ja toimivat estoina. Tämän takia luonnollinen sulavuus puuttuu hyvin monella. Opituista ajatuksista voi kuitenkin päästä vapaaksi, mikäli alkaa tutkimaan itseänsä ja ajatuksiaan, ja oppii ymmärtämään miten niiden kanssa voi toimia.

      Suosittelen tutustumaan kirjaan Alkuajatus - Elämän pieni käsikirja. Kirjasta löytyvän tiedon varassa oppii tarkastelemaan ajatuksia mielessään. Kun ajatus paljastuu, siitä tulee tietoiseksi, jolloin sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa toimintaa ohjaavana, tai estona, ilman että sitä edes huomaa. Tätä työtä tehdessä tietoisuus omasta itsestä kasvaa, ja sen myötä myös aito luonnollinen itsevarmuus. Ajatukset vaikuttavat meihin kaikissa elämäntilanteissa, joten tästä on hyötyä muutenkin. Lisää löytyy täältä: www.alkuajatus.org

    • this day

      jaa, laitan youtubesta workoutin ja web kameran päälle naked vedän sitte katon cbatesta monta kinkkua tekee alloitteen

    • Kiakiakia

      Sattupa tämä keskustelu sopivasti! Minä törmästin nykyseen poikaystävääni koiraani ulkoiluttaessa. Oltiin moneen kertaan vaihdettu katseita, kunnes yks kerta mies hidastikin vauhtia ja kehu mun koiraa ja kyseli minkä rotunen se on jne. Siinä sitten vähän rupateltiin ja jatkettiin matkaa. Seuraavalla kerralla juttelu luisti vähä enemmän ja kolmannella kerralla mies uskaltui kysymään kahville. Kannattaa avata se suu, jos tulee tilaisuus, ei häviä mitään! :) Mikäli toinen ei halua jutella sen kyllä aistii, sitten toivottaa päivänjatkot ja uutta matoa koukkuun.

      • Parasta viihdettä

        Hahah parasta viihdettä lukea kun kaksi säälittävää ressukkaa kohtaa kusetuslenkillä. Ei hel*etti. Makeat naurut irtosi. Mahaan ihan sattuu.


    • Juoksija... x)

      Keskity vaan siihen urheilemiseen... ja jätä kanssa ulkoilijasi rauhaan. x)

    • bessrwisser

      juokse alstu seuraavan kerran,peitsi tanassa.ja huuda gorillan kiimahuutoja samalla.

    • Savolaenen.

      Kysy siltä, että lähetäänkö naemaan? Kyllä se vastoo.

    • Hakametsästäjä

      Vejät perrrseeseen, siitä ne tykkää ellet omista hirveen isoa.

      • Vejät ja vejät

        Hyvä soironen!


    • tervemenoahelvettiin

      Aloittaja on tyypillinen kusipää koiranomistaja. Pururata ei ole koiran kusettamista varten.

    • Neuvonantaja

      Unohda moiset hölmölyt ja haahuilut. Ota järki käteen ja aikuistu. Tuo mikä hörhöiet on ongelmiin hakeutumista tieten tahtoen. Sitä on vaikea tajuta mutta tajuat sen vasta kun olet todellisessa ongelmissa ja sitä tuskin kukaan tervejärkinen haluaa.

    • Hohhoijaa

      Hohhoijaa.

      Kyllä olet aika säälittävä tapaus runneri_85

      Ällöttävä kyylä

      • seuraava askel

        Ei muutakun kiikarikamera messiin ja trikootoppirunkkumatskua lenkkipolulta tallentamaan.


    • kesh

      Mitä tällä palstalla tapahtuu. Hävettää ihan käyttää suomi24:sen sähköpostia, kun näillä "osastoilla" hengaa näemmä pääasiassa täysin IDIOOTTEJA. !!!!
      Mietittekö yhtään mitä vastauksia postaatte, kiinnostaako mielipiteenne ketään, mihin tuhlaatte ilmeisen kallisarvoista aikaanne, jos asia ei siis edes kiinnosta jne. Onko elämänne niin köyhää ettei ole parempaa tekemistä kuin vittuilla keskustelupalstoilla tuntemattomille??? Saatteko jotain ylemmyydentunnetta siitä että joku muu vaikuttaa silmissänne hölmöltä? Turpaa ei vaan voi pitää tukossa, ei sitten millään, jos ei ole oikeasti mitään järkevää sanottavaa?

      Kannattais varmaan kokeilla sitä juoksulenkkeilyy että sais nuo pahimmat angstit purettuu johonkin muualle kun tänne. Ja nimettömänä tietenkin sanotaan kaikkea sellaista, jota ette varmastikkaan iki kuuna päivänä kasvotusten ääneen sanoisi tai omilla nimillänne. Säälittävää.

    • m851

      Luultavasti nuorella terveellä naisella on jo mies, tai haluaa muuten vaan treenata rauhassa, mutta ihmisethän ei oo ajatusten lukijoita joten ota selvää kysymällä.

      Sanot alkuun hei pari kertaa, sitten meet jutteleen ja kysyt jos vaikka joskus lähtis kahville tai jotain. Ei kai sen tuon kummempaa tarvi aikuisten ihmisten välillä olla. Kun mies lähestyy naista se on aina loogista.

      • Huolestuneet isät

        Joo tosi loogista. Niin varmaan. Niin sitä luulisi. Vaikka juttu luistaisi niin naisen lasten isä ei varmasti tule juttuun vieraan miehen kanssa. Harva isä hyväksyy että joku isälle tuntematon mies nukkuu hänen lastensa kanssa saman katon alla. Se on varma.


    • Ahdistunut..

      Luettuani runneri_85:n aloitus tuli ahdistava olo jo ajatuksesta. En todellakaan toivo että tulet edes lähelleni. Kukaan tervejärkinen nainen ei halua todellakaan että lenkillä kukaan tulee jotain vikittelemään missään muodossa. Veljeni ja miesystäväni varmasti lähtisi perääsi jos tietäisi että olet edes jotain yrittänyt. Oli sitten koira tai muu lemmikki tai ei, silti aivan älytöntä ja säälittävä ajatuksin puhumattakaan aloittaja runneri_85:sta itsestään.

      • onpa hankalaa

        Ei ole ihme että on paljon yksinäisiä ihmisä, jos ajatukset on tätä luokkaa.

        Miten muuten voi yritää saada seuraa kuin menemällä kysymään kahville tms.?

        Onko nykyisin kiellettyä mennä puhumaan ihmisille? Saako seuraa hakea vain seuranhakuilmoituksilla? Seuraavaksi kommentoit varmaan että seuraa ilmoituksilla hakevat ovat säälittäviä....


      • runneri_85

        Niino kumpikohan on sitten laittomampaa se että menen juttelemaan kanssasi lenkillä vai se että pistät veljesi tai miesystäväsi perääni.


    • jottapa tuota

      Jossakin iskijöiden käsikirjassa neuvottiin pysäyttämään kiinnostava naislenkkeilijä asettumalla tielle ja levittämällä kädet jne. Kun naislenkkeilijä on saatu pysäytettyä, niin sitä pommitetaan iskurepliikeillä kunnes antaa. Jos se käyttäytyy vihamielisesti, niin anna mennä koska et halua tutustua sellaisiin kylmiin tunteettomiin ihmisiin. Näin siis asiantuntijat.

    • run_foreeeeest

      voi ku ihana :) kyl sun pitää päästä puhumaan kyseiselle neidille, ja jos häntä alkaa jostain kummasta syystä ärsyttää tai sattuu olemaan varattu, niin ei sekään maata kaada, pitää yrittää, kaikki on mahdollsta

      Joka tapauksessa se imartelee naista, paitsi jos se on joku ärtyny akka

    • min al

      Tämä Suomi24:n juoksupalsta on ihan kaikkein paras, täällä saa sentään nauraa, ei oo pelkästään totista tallaamista.
      itse tulen lähes hyvälle tuulelle, kun täällä käyn :D

      • Spete Tasanen

        Joo samaa mieltä. Nyt tämä po ketju kun nostettiin tuonne yläotsikoihin, aiheutti sen, että täne kirjoittelee kaikenlaiset kumipäät. Mutta kyllä se pian rauhoittuu.
        Joo mutta täällä tosiaankin lentää hyvä herja välillä. Jos vertaa tohon pystyynkuolleeseen juoksufoorumiin, niin täällä on sekä asiaa mutta myös huumoria.


    • Hiihtelijämies

      Paloheinässä muutamia vuosia sitten aloin usein nähdä kaunista naista samoihin aikoihin iltapäivähiihtolenkeillä ja vaihdettiin joitain sanojakin kunnes erään kerran näin hänen menevän hiihtomajalle juomatauolle. Minä perässä ja menin juomani kanssa samaan pöytään ja sokaistuin hänen kauneudestaan nyt kun näin hänet ilman hiihtotakkiaan ja päähinettään.

      Yksinkertaisesti vain sanoin, että olen vaikuttunut hänen ulkonäöstään ja jos hän on vapaa nainen tekemään omia valintojaan niin pyytäisin hänet kanssani ulos viettämään kahden keskistä aikaa.

      Hän ei vastannut oitis tähän mutta toista tuntia juteltuamme niitä näitä ryhdyin tekemään lähtöä ajatellen, että ei tärpännyt. Silloin hän kysyi kännynumeroani ja annoin sen hänelle. Samana iltana hän tekstasi haluavansa jutella. Minä soitin hänelle siitä paikasta ja pari tuntia juttelimme. Seuraavana päivänä tapasimme hiihtoladulla ja siitä lähtien miltei joka päivä. Keväällä menimme kihloihin. Seuraavana kesänä naimisiin ja nyt meillä on vuoden ikäinen poika. Hiihtämässä käymme yhdessä edelleenkin koska se on niin hyvä harrastus.

    • Laturomantiikkaa

      Upea (tosi)kertomus!

    • 41v ukko

      Vilkaise perään... naiset kyllä huomaa jos heitä katsotaan vähän pidempään. Seuraavalla lenkillä voit sitten katsoa että hymyilläänkö sinulle vastaan tullessa, vai vaihdetaanko toiselle puolelle katua. Jos tulee hymy, niin seuraavaksi voikin jo tervehtiä varovaisesti. Muutaman kerran voikin ehkä kysyä että juostaanko yhtämatkaa.

    • alvariinsa tapahtuu

      Joskus tuntemattomat naiset tervehtivät juoksupoluilla hyvinkin iloisesti, siis sellaiset joita en muista aikaisemmin edes nähneeni. Joskus naiset ovat lenkillä meikattuina ja hiuksen laitettuna, joten tulee vähän sellainen tunne että onkohan heillä ns. haku päällä. Ihan tahtoo tällainen keski-ikäinen varattu mies häkeltyä välillä.

      Sekin on yllättänyt että minut pysäytetään naisten toimesta usein reittiohjeiden kysymistä varten, siis ajoittain jopa useamman kerran viikossa. En teidä että onko hikinen mies jotenkin puoleensavetävä vai onko juoksia vain turvallisen tuntuinen ja luonnollisesti oletetaan että tuntee paikat lähialueelta.

      Jos olisi haku päällä, niin voisin kuvitella että olisi lenkillä jo tärpännyt useammankin kerran.

    • mehtämies

      Jos lähestyt jotakin lenkillä niin reagointi riippuu aina tilanteesta ja yksilöstä, kuten huomaa tällä palstallakin. Meitä on niin moneen lähtöön, luonteita ja ihmisiä on niin monenlaisia mikä on parhaimmillaan elämän hienoutta ja pahimmissa tapauksissa tuskastuttavaa. Itse en kyllä ihan heti rupeaisi vastakkaista sukupuolta pysäyttelemään/lähestymään lenkillä. Useimmat haluaa lenkkeillä rauhassa ja voivot ahdistua tai kauhistua lähentymisyrityksistä, toiset voi olla hyvinkin tuttavallisia ja ulospäin suuntautuneita toivomatta kuitenkaan että joku rupeaa pysäyttelemään jne.. Uskoisin että sen pystyy päättelemään kehonkielestä ja eleistä, haluaako tämä neiti kanssasi jutella. (ja mitä sitten vaikkei haluaisikaan kunhan et ole päällekäyvä tai ahdisteleva, senkuin jatkat matkaa) Jos haluaa niin mielestäni ei kannata sen pidempiä jäädä juttelemaan vaan vaihtaa vain leppoisasti muutaman lauseen. Jaarittelu käy kyllä ärsyttämään pidemmän päälle! (riippuu tietysti yksilöstä) Kuka näistä ikinä tietää, elämä on ainutkertaista ja ihmeellistä. Pahimmillaan voit ehkä saada hyypiön maineen hänen silmissään ja parhaimmillaan hääkellot voi soida (kuka sitten kokee mitenkin päin ;) niinkuin joissakin täällä olevissa hienoissa tarinoissa on käynyt.

    • -

      Ei suomalaista naista kannata lähestyä muualla kuin baarissa tai netin deittipalstalla. Muuten pidetään kummajaisena ja ties minä pervona.

      Toki joitakin poikkeuksia kai on, mutta kovin harvinaisia.

      Juoksu juoksuna ja naisten iskeminen naisten iskemisenä.

      • mies_vm74_

        Parempi kun ei sekaannu naisiin ollenkaan. Ei niitä voi ymmärtää alkuhuuman jälkeen.


    • puuntakana

      hyppäsin kerran puskista yhden todella upeapeppuisin ja rintaisen naisen eteen kytättyäni siellä ensin 2 tuntia sopivaa yksilöä ja kysyin että lähdetkö kahville. nainen sanoi siihen että se tuli kyllä ihan puskista, ja ettei hän kerkeä kun pitää mennä hoitamaan puutarhaa. sanoin että ensi kerralla tulen puun takaa!

    • Aina yksin lenkillä

      Kaipa ne juoksua harrastavat naiset ovat keskimääräistä paremmalla vartalolla varustettuja, mutta kauneus on katsojan silmässä. Joku tykkää esim. isoista tisseistä, ja sellainen varustus usein puuttuu juoksevilta naisilta. Samoin peppu on sulanut harjoitellessa.

      Itse olen pitänyt juoksemisen (ja muun urheilun) sekä naiset erillään. Huomasin aikoinaan, että seksiseuraa saa helpommin kuin kaverin lenkille, kun molempia olin vailla.

      Nykyään sänkyyn on vakiokumppani, mutta juoksukaveri on ikuinen haave.

    • 5000

      Ja liikkuvat miehet on selkeesti keskimääräistä paremmalla kropalla varustettuja.

      Juostessa mä olen niin omassa maailmassani ja käyn jotenkin hitaalla koska mä tajuan vasta viiveellä että hetkinen, se hottis heitti maailmanlopun hymyt ja leidi veti vaan nollat taulussa ohi. Joskus on kyllä tehnyt mieli potkia itseään nilkkaan mutta tuntuis aavistuksen hämärältä pyörtää ympäri ja käydä kysymässä että anteeks, saisko ton uudestaan. Eikähän niitä sit enää kiinnikään sais kun ne juoksevat niin lujaa.

      Mä juoksen myös popit korvilla eli en kuule mitään ja niin virkaintoisen koiran kanssa ettei sekään edesauta tuttavuuden tekemistä millään tavalla.

      Jos törmäilee useemmin sen kiinnostavan tyypin kanssa niin eiköhän sitä jatkossa niillä mestoilla juostessa ole kuitenkin ihan hereillä.
      Pitäisköhän tässä alkaa juostakin vakioreittejä vakioiaikoihin...

      Lenkkipolulla tapaamisessahan olis heti ainakin kaksi yhteistä mielenkiinnon kohdetta ja jos mies kiinnostuu silloin kun itse on hikinen, punainen ja pikkuisen kujalla niin ei hassumpaa..

    • soironen

      Miula aina pitkät kalsarit ja karvahattu.

    • Peipponen-1

      Soitteletko soiro vielä johannapeiposelle?

    • Soironen

      Pitkät kalsongiy kiinnostaa vastakkaista sukupuolta. Miula usein vain jockeyt piällä työmaalla. Hikkoon perkeleesti, nii en viiti pittää piällyshousuja työmaalla. Naiset tykkää.

    • Anonyymi

      Oletko runneri jo löytänyt naisen lenkkipolulta, vai saanut limaisen setämiehen maineen kylillä?

      • Anonyymi

        Minulla kiinnostus kyylätä trikoopeppuja väheni huomattavasti 30 ikävuoden jälkeen. Keskityn omaan suoritukseen. Vastaantulijaa voi tervehtiä nyökkäyksellä, ei tarvitse katsoa maahan tai lähennellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kiinnostus kyylätä trikoopeppuja väheni huomattavasti 30 ikävuoden jälkeen. Keskityn omaan suoritukseen. Vastaantulijaa voi tervehtiä nyökkäyksellä, ei tarvitse katsoa maahan tai lähennellä.

        Nykyäänhän nuoret pojat jo kysyvät lääkäriltä korvaushoitoa, jos ei lenkillä kovetu trikoopeppuja tiiraillessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyäänhän nuoret pojat jo kysyvät lääkäriltä korvaushoitoa, jos ei lenkillä kovetu trikoopeppuja tiiraillessa.

        Juu. Paras nuorten poikien käyttää salilla ja lenkillä vain löysiä shortseja, ettei ole pervo jonka kovettumat näkyy. Me keski-ikäiset löysäkulliset hölkkäpapat olemme avoimesti pervoja ja käytämme trikoita urheillessa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe