Minkälaisista naisista miehet yleensä pitävät,puheliaat vai vähemmän puheliaat?
Puheliaat vai..
5
189
Vastaukset
- asfgdh
Molemmat hyviä.. riippuu muista ominaisuuksista
- meikäpoika tykkää
puheliaista naisista.
Ensin ne puhuu että kälätikälätikälätikäläti...!
ja sen jälkeen päkätipäkätipäkätipäkätipäkäti...!
:) - 54j6f
Riippuu tilanteesta ja mielialasta sekä jutun sisällöstä.
Tutustuessa on ihan mukava jos saa järkevää juttua irti.
Tuskin kukaan jatkuvasta hölötyksestä tykkää, tulee mieleen jonkin sortin kompleksi. - palvi
Muistelisin jonkun miehen ilmoituksessa nähneeni toiveen että naisen pitää jutella, mutta puhelias ei saa olla.
Itse olen puhelias, mutta yksinäni en ala kokoajan pälättämään. Olen puhelias vain jos toinenkin on. Tämä ei tarkoita sitä että miehen pitää kokoajan keksiä puheenaiheita ja johdatella tai johtaa keskustelussa, pidän tasapuolisesta kommentoinnista. - hähjatäh
Täytyy osata avata suu muulloinkin, kuin kahvia juodessa, eli jos pitää
lypsää joka sana erikseen, niin se on rasittavaa.
Ei mitään joo-ei-en-mä-nyt-tiiä tyyliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429