Hei!
Olen 21-vuotias nainen Tampereelta, olen monta vuotta tanssinut ja nyt olen alkanut miettimään, että olisi metkaa aloittaa telinevoimistelu; ihan sen takia että haluan kokeilla lajia sekä oppia notkeutta lisää.
Kysymys nyt kuuluukin, että olenko liian vanha tähän lajiin?
Tiedän että telinevoimistelu aloitetaan mahd. nuorena, mutta minulla ei siihen lapsena ollut mahdollisuutta, eikä muutoinkaan, ennen kuin nyt. En ihan kisailemaan asti lähtisi, niin hyväksi en kehity enää tässä iässä, mutta uskon että ainakin notkeutta tulisin oppimaan ja onhan tämä harrastus siinä missä muutkin! :)
Elikkä mielipiteitä ja faktoja otetaan vastaan!
Ja jos Tampereella tiedätte jonkun seuran (harrastelija tai ihan kunnollisen) niin kertokaa toki, otan sinne sitten yhteyttä!
Jos teillä on myös omia kokemuksia lajista tai varmaa tietoa, niin kertokaa lajin hyvät ja huonot puolet, minulla ei ole kuin nippelitieto mukanani.. :))
Tiedättekö yhtään mitä lajin harrastaminen Tampereella (Pirkanmaalla) maksaa (sis. jäsenmaksut)?
Kiitos kaikille!
Liian vanha?
4
139
Vastaukset
- mukaanvaan 40+
Ei kun mukaan vaan, jos siellä on aikuisryhmä. Minä aloitin telineen yli nelikymppisenä ja opin paljon uutta. Notkeutta tuli lisää sisukkaan venyttelyn seurauksena. Suurin ongelma oli rohkeuden puute. Vanhempana iskee pelko esim. hypätä, olla korkealla ja kieppua rekillä tai nojiksilla. Mutta tässä iässä pienikin edistys on kivaa, koska kaiken tekee oman kunnon ja ilon vuksi.
- vaihtelu virkistää
Kiitos! Todella mukava kuulla! Alankin heti katsella Tampereen suunnilta aikuisryhmää! :))
- Voikkanörtti<3
Kannattaa käydä Tampereen voimistelijoiden sivuilla.
- hyvä!!!!!
jos on vain intoa ja energiaa ei ole koskaan liian vanha voimistelemaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575509- 934377
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752624Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721141Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789