Uudenlainen varsieväkala

http://www.sciencedaily.com/releases/2012/05/120502133110.htm

Permikauden massasukupuuton jälkeen n.250 miljoonaa vuotta sitten ekolokerot olivat tyhjiä ja siihen vastauksena varsieväkalasta kehittyi nopeasti uiva saalistaja, täysin erilainen kuin mitkään muut varsieväkalat.

""Our coelacanth had a forked tail, indicating it was a fast-moving, aggressive predator, which is very different from the shape and movement of all other coelacanths in the fossil record," said Wendruff."

Valitettavasti tämänkään evoluution kokeilun tuloksena ei ollut menestystä:

"Rebellatrix was likely a spectacular failure in the evolution of cruising predation," said Wendruff. "Clearly, some other fish groups with forked tails must have outperformed this coelacanth, as it does not appear later in the fossil record."

10

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roskaa !

      Vittu mitä paskaa!

    • eikumitä

      Mitähän höpiset?

      Kyseessä on ihan normaali mikroevolutiivinen rappauetuminen!

      Oletkos tyhmä?

    • suseeJ

      Pieni korjaus: Varsieväkala ilmaantui paikalle ja osoittautui uivaksi saalistajaksi joka kuitenkin ehkä kuoli sukupuuttoon Saatamme näet jonakin päivänä löytää tuon kalan nykyisen yksi-yhteen näköisen jälkeläisen kuten on tapahtunut muutamille muillekin varsieväkaloille.




      .

      • alamuH

        Suurempi korjaus: Tuo on vain sinun mielipiteesi...

        Saatamme myös löytää Jumalan aamupuurostamme... tai sitten emme...


      • suseeJ
        alamuH kirjoitti:

        Suurempi korjaus: Tuo on vain sinun mielipiteesi...

        Saatamme myös löytää Jumalan aamupuurostamme... tai sitten emme...

        Olet oikeassa. Minun mielipiteeni vain saattaa olla oikea.

        Avauksen artikkeli saattaa on sen sijaan varmasti virheellinen esittäessään tuosta varsieväkalasta totena asioita joita ei ole todennettu.

        Kyseessä voi toki olla mirkoevoluutioksi kutsuttu tapahtuma joka ei siis ole varsinaista evoluutiota vaan lähinnä lajin sisäistä rotumuuntelua, eikä siis rappeutumaa.

        En toki kiellä perimän rappeutumisteoriaa koska siitähän on näyttöä, mutta ei senkään ole koskaan havaitttu tuottava mitään evolutioon viittaavaa.


      • Apo-Calypso
        suseeJ kirjoitti:

        Olet oikeassa. Minun mielipiteeni vain saattaa olla oikea.

        Avauksen artikkeli saattaa on sen sijaan varmasti virheellinen esittäessään tuosta varsieväkalasta totena asioita joita ei ole todennettu.

        Kyseessä voi toki olla mirkoevoluutioksi kutsuttu tapahtuma joka ei siis ole varsinaista evoluutiota vaan lähinnä lajin sisäistä rotumuuntelua, eikä siis rappeutumaa.

        En toki kiellä perimän rappeutumisteoriaa koska siitähän on näyttöä, mutta ei senkään ole koskaan havaitttu tuottava mitään evolutioon viittaavaa.

        "Olet oikeassa. Minun mielipiteeni vain saattaa olla oikea."

        Kuten hirvinautasikin? Todennäköisyys sinun mielipiteesi oikeellisuudesta on sama kuin jäätelötötterön säilyminen helvetissä.


    • suseeJ

      Itse asiassa helvetissä on kesällä kuuma mutta tammikuussa voipi sataa jopa lunta, joten jäätelötötteröllä voipi olla ihan hyvät säänssit olla sulamattakin.

      Tässä kuva alkuperäisestä helvetistä. Olen itse ajellut tuota kuvan tietä pitkin tammikuussa joten tiedän asian.

      http://withfriendship.com/user/neeraj/gehenna.php


      Joten Apukapseli oli taas väärässä. Ihan väärässä.


      • suseeJ
        itte.piru kirjoitti:

        HeIvettiin on hyvät yhteydet sekä autolla että junalla ja sieltä on saatavana jumalan johtamia tutkimusmatkoja.

        http://en.wikipedia.org/wiki/File:Hell2.jpg
        http://en.wikipedia.org/wiki/File:Hell_norway_sign.jpg

        Näin on.
        Kaikki todelliset tunnetut helvetiit ovat maantieteellisiä paikkoja.

        Kaikki muut helvetit ovat vain ihmisen mielikuvitujsen tuotetta, ja kirkkoon helvetti omaksuttiin joskus 600-luvulta koko lailla suoraan buddalaisilta alueilta suoraan kopioituna.
        Raamattu ei helvettiä tunne.

        Helvetti on yksinkertaisten uskisten satu siinä missä evoluutio on yksinkertaisten epäuskoisten satu. Totuus ei tunne kumpaakaan.


      • suseeJ
        suseeJ kirjoitti:

        Näin on.
        Kaikki todelliset tunnetut helvetiit ovat maantieteellisiä paikkoja.

        Kaikki muut helvetit ovat vain ihmisen mielikuvitujsen tuotetta, ja kirkkoon helvetti omaksuttiin joskus 600-luvulta koko lailla suoraan buddalaisilta alueilta suoraan kopioituna.
        Raamattu ei helvettiä tunne.

        Helvetti on yksinkertaisten uskisten satu siinä missä evoluutio on yksinkertaisten epäuskoisten satu. Totuus ei tunne kumpaakaan.

        Oho, olipas palstalla tiukka kirosanaseula. Johtuu varmaan evolutionistien roisista kielenkäytöstä joka on kyllä ihan helvettikypsää kamaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3242
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      95
      2197
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      321
      2138
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      126
      2050
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1809
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1465
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1261
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1240
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1130
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1019
    Aihe