Uudenlainen varsieväkala

http://www.sciencedaily.com/releases/2012/05/120502133110.htm

Permikauden massasukupuuton jälkeen n.250 miljoonaa vuotta sitten ekolokerot olivat tyhjiä ja siihen vastauksena varsieväkalasta kehittyi nopeasti uiva saalistaja, täysin erilainen kuin mitkään muut varsieväkalat.

""Our coelacanth had a forked tail, indicating it was a fast-moving, aggressive predator, which is very different from the shape and movement of all other coelacanths in the fossil record," said Wendruff."

Valitettavasti tämänkään evoluution kokeilun tuloksena ei ollut menestystä:

"Rebellatrix was likely a spectacular failure in the evolution of cruising predation," said Wendruff. "Clearly, some other fish groups with forked tails must have outperformed this coelacanth, as it does not appear later in the fossil record."

10

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roskaa !

      Vittu mitä paskaa!

    • eikumitä

      Mitähän höpiset?

      Kyseessä on ihan normaali mikroevolutiivinen rappauetuminen!

      Oletkos tyhmä?

    • suseeJ

      Pieni korjaus: Varsieväkala ilmaantui paikalle ja osoittautui uivaksi saalistajaksi joka kuitenkin ehkä kuoli sukupuuttoon Saatamme näet jonakin päivänä löytää tuon kalan nykyisen yksi-yhteen näköisen jälkeläisen kuten on tapahtunut muutamille muillekin varsieväkaloille.




      .

      • alamuH

        Suurempi korjaus: Tuo on vain sinun mielipiteesi...

        Saatamme myös löytää Jumalan aamupuurostamme... tai sitten emme...


      • suseeJ
        alamuH kirjoitti:

        Suurempi korjaus: Tuo on vain sinun mielipiteesi...

        Saatamme myös löytää Jumalan aamupuurostamme... tai sitten emme...

        Olet oikeassa. Minun mielipiteeni vain saattaa olla oikea.

        Avauksen artikkeli saattaa on sen sijaan varmasti virheellinen esittäessään tuosta varsieväkalasta totena asioita joita ei ole todennettu.

        Kyseessä voi toki olla mirkoevoluutioksi kutsuttu tapahtuma joka ei siis ole varsinaista evoluutiota vaan lähinnä lajin sisäistä rotumuuntelua, eikä siis rappeutumaa.

        En toki kiellä perimän rappeutumisteoriaa koska siitähän on näyttöä, mutta ei senkään ole koskaan havaitttu tuottava mitään evolutioon viittaavaa.


      • Apo-Calypso
        suseeJ kirjoitti:

        Olet oikeassa. Minun mielipiteeni vain saattaa olla oikea.

        Avauksen artikkeli saattaa on sen sijaan varmasti virheellinen esittäessään tuosta varsieväkalasta totena asioita joita ei ole todennettu.

        Kyseessä voi toki olla mirkoevoluutioksi kutsuttu tapahtuma joka ei siis ole varsinaista evoluutiota vaan lähinnä lajin sisäistä rotumuuntelua, eikä siis rappeutumaa.

        En toki kiellä perimän rappeutumisteoriaa koska siitähän on näyttöä, mutta ei senkään ole koskaan havaitttu tuottava mitään evolutioon viittaavaa.

        "Olet oikeassa. Minun mielipiteeni vain saattaa olla oikea."

        Kuten hirvinautasikin? Todennäköisyys sinun mielipiteesi oikeellisuudesta on sama kuin jäätelötötterön säilyminen helvetissä.


    • suseeJ

      Itse asiassa helvetissä on kesällä kuuma mutta tammikuussa voipi sataa jopa lunta, joten jäätelötötteröllä voipi olla ihan hyvät säänssit olla sulamattakin.

      Tässä kuva alkuperäisestä helvetistä. Olen itse ajellut tuota kuvan tietä pitkin tammikuussa joten tiedän asian.

      http://withfriendship.com/user/neeraj/gehenna.php


      Joten Apukapseli oli taas väärässä. Ihan väärässä.


      • suseeJ
        itte.piru kirjoitti:

        HeIvettiin on hyvät yhteydet sekä autolla että junalla ja sieltä on saatavana jumalan johtamia tutkimusmatkoja.

        http://en.wikipedia.org/wiki/File:Hell2.jpg
        http://en.wikipedia.org/wiki/File:Hell_norway_sign.jpg

        Näin on.
        Kaikki todelliset tunnetut helvetiit ovat maantieteellisiä paikkoja.

        Kaikki muut helvetit ovat vain ihmisen mielikuvitujsen tuotetta, ja kirkkoon helvetti omaksuttiin joskus 600-luvulta koko lailla suoraan buddalaisilta alueilta suoraan kopioituna.
        Raamattu ei helvettiä tunne.

        Helvetti on yksinkertaisten uskisten satu siinä missä evoluutio on yksinkertaisten epäuskoisten satu. Totuus ei tunne kumpaakaan.


      • suseeJ
        suseeJ kirjoitti:

        Näin on.
        Kaikki todelliset tunnetut helvetiit ovat maantieteellisiä paikkoja.

        Kaikki muut helvetit ovat vain ihmisen mielikuvitujsen tuotetta, ja kirkkoon helvetti omaksuttiin joskus 600-luvulta koko lailla suoraan buddalaisilta alueilta suoraan kopioituna.
        Raamattu ei helvettiä tunne.

        Helvetti on yksinkertaisten uskisten satu siinä missä evoluutio on yksinkertaisten epäuskoisten satu. Totuus ei tunne kumpaakaan.

        Oho, olipas palstalla tiukka kirosanaseula. Johtuu varmaan evolutionistien roisista kielenkäytöstä joka on kyllä ihan helvettikypsää kamaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe