Hauskoja kehuja!

iloinen nainen

Tuttavamieheni, jonka kanssa päädyin eilen tekemään vielä lähempää tuttavuutta, kehui takapuoltani "satasen perseeksi"! :D
Tarkoittaa kuulemma sitä, että se on samanlainen kuin satasen juoksijoilla (naisilla tietty)! Vähänkö nauroin, oli niin hauskasti sanottu.
Oletko sinä saanut hauskoja kehuja, millaisia?

30

4967

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo se on aina hauskaa, kun joku sanoo kauniiksi. Mikä siinä on sitten niin hauskaa, se että minä en pidä itseäni kauniina korkeintaan nättinä. Se toisen kauneuskäsitys siinä verraten omaan, kokee törmäyksen ja se huvittaa.

Vielä enemmän huvittaa, kun sen sanoo joku mairitellakseen ja luulee saavansa sillä lisäpisteitä. :-)

• Oidipusta

Valehtelet naiset kaipaa kehuja kauneudestaan, eikä yksikään nainen halua olla miesten mielestä pelkästään nätti.

• Oidipusta kirjoitti:

Valehtelet naiset kaipaa kehuja kauneudestaan, eikä yksikään nainen halua olla miesten mielestä pelkästään nätti.

No nyt en kyllä ihan ymmärrä, että miksi tällaista asiaa pitäisi valehdella? Kun ei jonkun ihmisen X kommentointi minun ulkonäöstäni anna mulle mitään informatiivisesti käyttökelpoista tai merkityksellistä saati hyödyllistä tietoa. Ihan kohteliasta varmaan ko. kehujen antajan mielestä tai mitä nyt hakeekaan kommentillaan toisen ulkonäöstä. Mutta ei se vaan ole kaikille niin kovin tärkeää tietoa.

Ihan sama vaikkei kommentoisi mitään siitä ulkokuoresta. Joskus jopa järkevämpää olla kommentoimatta, kun kommentoida?

On ihan mukavaa tietysti, jos joku suhtautuu positiivisesti tai jos oma mies sanoo jotain kohtaa kauniiksi tai pitävänsä. Mutta en nyt vaan näe mitään syytä loikkia riemusta jos herra X tuolla kaupassa sanoo että oletpas kaunis tms. Voin tietty hymyillä, että jaaha. Mutta se unohtuu sen siliäntien. Koska sillä informaatiolla ei ole mulle mitään merkitystä. Kuten jo ylempänä sanoin ja taas toistin.

• teevadit kirjoitti:

No nyt en kyllä ihan ymmärrä, että miksi tällaista asiaa pitäisi valehdella? Kun ei jonkun ihmisen X kommentointi minun ulkonäöstäni anna mulle mitään informatiivisesti käyttökelpoista tai merkityksellistä saati hyödyllistä tietoa. Ihan kohteliasta varmaan ko. kehujen antajan mielestä tai mitä nyt hakeekaan kommentillaan toisen ulkonäöstä. Mutta ei se vaan ole kaikille niin kovin tärkeää tietoa.

Ihan sama vaikkei kommentoisi mitään siitä ulkokuoresta. Joskus jopa järkevämpää olla kommentoimatta, kun kommentoida?

On ihan mukavaa tietysti, jos joku suhtautuu positiivisesti tai jos oma mies sanoo jotain kohtaa kauniiksi tai pitävänsä. Mutta en nyt vaan näe mitään syytä loikkia riemusta jos herra X tuolla kaupassa sanoo että oletpas kaunis tms. Voin tietty hymyillä, että jaaha. Mutta se unohtuu sen siliäntien. Koska sillä informaatiolla ei ole mulle mitään merkitystä. Kuten jo ylempänä sanoin ja taas toistin.

Hiukan eri asia, jos itse menisin kysymään vasiten, että olenko nyt kaunis kun olen pukeutunut näin. Silloin sillä tiedolla olis ehkä jotain merkitystä mulle. :-)

Olenpas mä vaikea ihminen..huoh..

• Sivusta...
        teevadit kirjoitti:

Hiukan eri asia, jos itse menisin kysymään vasiten, että olenko nyt kaunis kun olen pukeutunut näin. Silloin sillä tiedolla olis ehkä jotain merkitystä mulle. :-)

Olenpas mä vaikea ihminen..huoh..

Tarkoitushan oli vaan saada mukavaan ketjuun ikävä negatiivinen ja riidanhaluinen kommentti, jolla sitten pilataan koko tunnelma. Kaikki mitä tuohon tyylin kommentoivalle esität on ajan haaskausta.

• Sivusta... kirjoitti:

Tarkoitushan oli vaan saada mukavaan ketjuun ikävä negatiivinen ja riidanhaluinen kommentti, jolla sitten pilataan koko tunnelma. Kaikki mitä tuohon tyylin kommentoivalle esität on ajan haaskausta.

No todennäkäisesti juuri noin. :-)

• Prettyyyy
        Oidipusta kirjoitti:

No eikö se nätiksi kehuminen ole melkeinpä sama asia kuin kauniiksi kehuminen? Ei miehet kehuessaan naista rupee erikseen erottelemaan termejä kuten kaunis, nätti, hyvännäköinen, söpö ym. Jos mies kehuu sinua nätiksi se tarkoittaa sitä että hän pitää ulkonäöstäsi, ei tarvitse ruveta eri termejä erottelemaan ja harmittelemaan sitä kun mies ei kehunutkaan kauniiksi "vaan" nätiksi, kehu on kehu. Nätiksi kehuminen on positiivinen juttu, olisiko sitten parempi kuulla olevansa ruma? no ei tietenkään joten miksi suotta stressata tuollaisesta asiasta.

• Prettyyyy kirjoitti:

No eikö se nätiksi kehuminen ole melkeinpä sama asia kuin kauniiksi kehuminen? Ei miehet kehuessaan naista rupee erikseen erottelemaan termejä kuten kaunis, nätti, hyvännäköinen, söpö ym. Jos mies kehuu sinua nätiksi se tarkoittaa sitä että hän pitää ulkonäöstäsi, ei tarvitse ruveta eri termejä erottelemaan ja harmittelemaan sitä kun mies ei kehunutkaan kauniiksi "vaan" nätiksi, kehu on kehu. Nätiksi kehuminen on positiivinen juttu, olisiko sitten parempi kuulla olevansa ruma? no ei tietenkään joten miksi suotta stressata tuollaisesta asiasta.

Äh, enhän mä sitä stressaakkaan. Ei vaan ole tarpeen sanoa kauniiksi tai edes nätiksi. No kaunis ja nätti on mulle hieman eri asioita. Mutta toki tajuan ettei nille termeille tarvitse tehdä erittelyä.

Ja tajuan mikä on idea, positiivinen juttu joo. Kerroinpa vain, että mua itseä se huvittaa. Varsinkin jos se tulee maireeseen tapaan miehen suusta. Ehkäpä hän on tottunut, että naiset ovat näistä kommenteista kauhean otettuja. Ehkäpä se on vain hyvää tarkoittava ele. Kuka tietää.

• teevadit kirjoitti:

Äh, enhän mä sitä stressaakkaan. Ei vaan ole tarpeen sanoa kauniiksi tai edes nätiksi. No kaunis ja nätti on mulle hieman eri asioita. Mutta toki tajuan ettei nille termeille tarvitse tehdä erittelyä.

Ja tajuan mikä on idea, positiivinen juttu joo. Kerroinpa vain, että mua itseä se huvittaa. Varsinkin jos se tulee maireeseen tapaan miehen suusta. Ehkäpä hän on tottunut, että naiset ovat näistä kommenteista kauhean otettuja. Ehkäpä se on vain hyvää tarkoittava ele. Kuka tietää.

Niin piti sanoman ettei sen väliä senkään, jos sanoo rumaksi. Kun ei sillä ole mulle mitään sellaista arvoa, olenko jonkun mielestä nätti tai ruma. Jos sillä nyt jotain arvoa onkin, niin silloin kun se tulee oman kumppanin suusta.

• Stadin friidu ;)

Sain kerran spuge-ukkelilta kehut: "Sulla on hyvä tyyli". Se vähän nolotti, mietin olisko pitänyt mennä takasin himaan vaihtamaan vaatteet.

• Säälittikin
        Stadin friidu ;) kirjoitti:

Sain kerran spuge-ukkelilta kehut: "Sulla on hyvä tyyli". Se vähän nolotti, mietin olisko pitänyt mennä takasin himaan vaihtamaan vaatteet.

Minua taas nuorehko laitapuolen kulkija kehui kerran pitkistä... jaloistani. Hän mietti kauan mitkä ne olivat tosin... "Sul on hienot pitkät... (hakee,hakee) JALAT!

• Tosi juttu..

Kerran Tallinnassa sain kukkakimpun tuntemattomalta mieheltä, näin kun mies osti sen katumummolta ja ojensi sen sitten minulle ja toivotti mukavaa päivää. Siinä ei ollut mitään taka-ajatuksia, kunhan ilahdutti mummoa ja minua (ystävätär vieressä oli vähän äimistynyt). Minua taas ilahdutti kovasti miehen kaunis, epäitsekäs ele. Talinna näytti ihan eritysen kauniilta tuona kesänä. :)

• ...........

Olin kerran mikrotukihenkilönä eräällä yläasteella. Päivän lopuksi olisi pitänyt vielä asentaa yhteen luokkaan muutama ohjelma, mutta siellä olikin kolme tyttöä harjoittelemassa jotain. Sanoivat, että tunnin päästä on luokka vapaana. Kun menin sitten takaisin, taululla luki "Mä nään susta unta". Ei siis varsinaisesti kehu, mutta hauska juttu.

• No oikeasti kivat jutut on omasta mielestä ainakin sellaisia, että ne ei tunnu kehumiselle tai semmoiselle liirum laarumille. Minkään kalastelulle. kaikista parhaimpia kehuja on olleet aina sellaiset asiat, jotka ei mene mun ulkonäköön.

Ne koskettaa enemminkin mun henkisiä ominaisuuksia tai jotain mitä olen ehkä tehnyt onnistuneesti. Niistä tulee hyvä mieli, silleen oikeasti ja kun se positiivinen palaute tulee aidosti eikä minään heittona tai just kalastelenpa tässä pisteitä tällä kommentillani tuolta.

Tuntuu kaikista parhaimmalle, kun toinen ei sano mitään, siitä vaan näkee että se tykkäsi siitä mitä tein tai tykkää minusta. Ilme kertoo sen ja olemus mua kohtaan.

• Yksi silti parhaista kokemuksista on, kun eräässä tilanteessa olin aika väsynyt ja työssä. Kun yksi muksu tuli ihan yllättäin syliin ja otti kaulasta kiinni halien ja sanoi mulle että sä olet ihana täti. Mä tykkään susta. :''-)

Ne on aina sellaisia mitkä oikeesti osuu sydämeen. Ei ehkä hauskoja, mutta ilahduttavia.

• yx lissu

Hauskoja (outoja) kehuja olen saanut eräältä mieheltä punaisista pitkistä kynsistäni. Toinen taas jaksoi useaan otteeseen kehua seksikkäitä kenkiäni :D

• rumilusnörtti

Minä en ole saanut koskaan minkäänlaisia kehuja.

• Noin, nyt olet!

Tykkään juuri etenkin ja hurjan paljon kaikista rumilusnörteistä! :D

• rumilusnörde
        Noin, nyt olet! kirjoitti:

Tykkään juuri etenkin ja hurjan paljon kaikista rumilusnörteistä! :D

Lopete trollaaminen, gloriana_demeter. Minulla on paha olla.

• Kukas hän on??
        rumilusnörde kirjoitti:

Lopete trollaaminen, gloriana_demeter. Minulla on paha olla.

??????

• dsfgfdgfdgfdgfdgfdgf

Minäpä olen saanut hauskoja haukkuja. Oli isompi jätkäjoukko ja hiljaista. Sitten yksi tyyppi rikkoi hiljaisuuden ja sanoi: "Tiedätkö (*minun nimeni*) että minä en koko elämäni aikana ole nähnyt ketään yhtä rumaa ihmistä kuin sinä." Ja sitten kaikki muut alkoivat nauraa hysteerisesti ja heillä oli hauskaa. Kuittasin huumorilla jotain, että hyvä ettet kutsunut kauniiksi.

Yhden kerran Saksassa käydessäni siellä ensimmäisen kerran discossa hoikka ja upea blondi kehui minua seksikkääksi. Muutoin en muista, että kukaan minua olisi kehunut ikinä oikein yhtään missään. En osaa oikein edes ottaa kehuja vastaan sukulaisilta, vaan koen sellaisen lähes loukkaavana.

• heh, tosta tuli mieleen yksi oma kokemus kanssa. Nimenomaan tällaista negatiivisempaa kommenttia ja huomiota tuli saatua. Istuttiin työporukassa kaffella kahvitauolla ja sitten mulla oli siinä hihatonko vai oliko t-paita päällä, mutta kuitenkin niin että mun aika tuore tatuointi näkyi myös muille pöydässä istujille.

Siinä sitten jokunen huomasi sen ja alkoi oitis kehumaan, waaau onko uusi, ihana jne. miten nyt usein ihmiset toistensa jotain vaatetta, tukkaa, ihan mitä vaan sellaista yleensä kehuu. Vähän sellainen olo että kehuvat, koska ajattelevat sen olevan mulle kauhean tärkeetä nyt kehua sitä uutta kuvaa. tai että se on esillä siksi, että joku kehuisi tms.

Jostain syystä tuli sellainen tunne. No yksi niistä siinä pöydässä sitten avasi lopulta suunsa ja sanoi, että hänestä se on ruma. Niinkun todella ruma. Että hän ei pidä tatuoinneista eikä käsitä miksi ihmiset niitä ottaa ja tulipa sitten ruodittua pari hänen sukulaistaankin joilla on tatuointi ja miten rikollisen ja ruman näköisiä ne ihmisestä tekee. Mua hymyilytti, mun sisällä oli ihan mahdottoman hauska tunne.

Yksi kehtasi sanoa suoraan mielipiteensä. Toiset siinä kattoi vähän moittien sitä joka sanoi poikkeavan kantansa, mutta mua se taas ei itseä suututtanut yhtään. Eikä tullut sellaista oloa että onpa ikävää puhetta. Ennemminkin mulle tuli se wau, se sanoi suoraan olematta silti ilkeä sanoessaan.

Mutta se ei lähtenyt sille mitä osa selvästi teki linjalle, että kehutaan nyt että ollaan mieliksi. Jos tiedätte mitä tarkoitan sillä tyylillä. Mä jotenkin tykkäsin siitä suoruudesta. Kun se ei kuitenkaan esittänyt asiaansa panetellen ja vittuillen siitä mulle, vaan vilpittömän ajatuksensa asiasta. :-)

• teevadit kirjoitti:

heh, tosta tuli mieleen yksi oma kokemus kanssa. Nimenomaan tällaista negatiivisempaa kommenttia ja huomiota tuli saatua. Istuttiin työporukassa kaffella kahvitauolla ja sitten mulla oli siinä hihatonko vai oliko t-paita päällä, mutta kuitenkin niin että mun aika tuore tatuointi näkyi myös muille pöydässä istujille.

Siinä sitten jokunen huomasi sen ja alkoi oitis kehumaan, waaau onko uusi, ihana jne. miten nyt usein ihmiset toistensa jotain vaatetta, tukkaa, ihan mitä vaan sellaista yleensä kehuu. Vähän sellainen olo että kehuvat, koska ajattelevat sen olevan mulle kauhean tärkeetä nyt kehua sitä uutta kuvaa. tai että se on esillä siksi, että joku kehuisi tms.

Jostain syystä tuli sellainen tunne. No yksi niistä siinä pöydässä sitten avasi lopulta suunsa ja sanoi, että hänestä se on ruma. Niinkun todella ruma. Että hän ei pidä tatuoinneista eikä käsitä miksi ihmiset niitä ottaa ja tulipa sitten ruodittua pari hänen sukulaistaankin joilla on tatuointi ja miten rikollisen ja ruman näköisiä ne ihmisestä tekee. Mua hymyilytti, mun sisällä oli ihan mahdottoman hauska tunne.

Yksi kehtasi sanoa suoraan mielipiteensä. Toiset siinä kattoi vähän moittien sitä joka sanoi poikkeavan kantansa, mutta mua se taas ei itseä suututtanut yhtään. Eikä tullut sellaista oloa että onpa ikävää puhetta. Ennemminkin mulle tuli se wau, se sanoi suoraan olematta silti ilkeä sanoessaan.

Mutta se ei lähtenyt sille mitä osa selvästi teki linjalle, että kehutaan nyt että ollaan mieliksi. Jos tiedätte mitä tarkoitan sillä tyylillä. Mä jotenkin tykkäsin siitä suoruudesta. Kun se ei kuitenkaan esittänyt asiaansa panetellen ja vittuillen siitä mulle, vaan vilpittömän ajatuksensa asiasta. :-)

Täytyy nyt lisätä sen verran, että tää negatiivisempaa palautetta antanut sitten vielä täsmensi, että hän tiedostaa ja tajuaa, että ne kuvat ei tee kestään mitään rikollista, ihmiskunnan saastaa tai muutakaan muista kuvattomista poikkeavaa. Mutta hän ei vaan pidä niistä, ne on rumia. Ja että hänellä istuu tiukassa ajatus aina jostain huligaanista, kun näkee tatuointeja.

No mutta se oli rehellistä, hän samalla tavallaan myönsi että tekee tällaisen vääriperin puuhun yhteen niputuksen ihmisistä, vaikka sisällään tietää ettei se ole niin. Inhimillistä. Mielikuvia.

• Johnny ATM

Biisiäni pidettiin hauskana vaikka se kertoi totuuden.

• Ällitälli :)

Mua on sanottu pelottavan älykkääksi :D Usein sanotaan, että on kauniit silmät ja tarttuva hymy tms. mutta tuo "pelottavan älykäs" jäi mieleen :)

• pöksytyttö

"Hei saanks lainata sun housuja ku sulla on niin hyvä perse?"

Täysin tuntematon, humaltunut mies. En sitten tiedä mitä olisi housuilla tehnyt...

• miehenkuvotus

Kyllähän noi joidenkin naispuoleisten kaverien kehut naurattavat, kehuvat hyväksi tyypiksi ja muuta sellaista. Ihmettelevät jopa, ettei minulla ole naista. Kyllähän se keinotekoinen kohteliaisuus sieltä paistaa läpi ja jopa naurattaa. Kyllähän se selvää on, että ne kohteliaisuudet tosia ole. Muutenhan sen olisi joku muukin nainen huomannut.

• "... sä olet sillei niinku oikeesti MIES etkä, niin... no mitä yleensä on."

Tai jotenkin sillä tavalla se meni. Työkaverin suusta, liittyen miehiin joita päiväkodeissa vastaan tulee.

Tuli jotenkin positiiviseen säveen että kehu kai oli... Lämmitti kyllä.

• 14

paha juttu ei tuu mieleen kehuja... itse yritän kyl kannustaa muita.

• Monenko nussima?

Mitä se lähempi tuttavuus tarkoitti? Annoitko pillua? Kuinka monelle olet antanut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8443
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4704
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4363
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3962
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3503
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3480
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3378
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3133
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2881
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2644
    Aihe