hei jos joku löytäis semmosen jonku kivan sivun jossa olis hienoja tunikoja rippijuhliin...kesällä omat rippijuhlat enkä laita mekkoa kun en ole kovin mekko ihmisiä mutta kun olen kokoa 40/42 niin meinaa löytyä oikeienn hienoa semmosta mitä etin.......Etin jtn. kesänväristä joka päälläni en näyttäis makkarapaketilta...noin 2 ja puol viikkoa juhliin...APUA En löydä tarpeeksi juhlavaa tunikaa mistään joka sais olla polven yläpuolelle asti ja mielellään resorilla...
RIPPIJUHLAT ...APUA!!!!
6
360
Vastaukset
- ÄÄk
ps. olen noin 161 cm pitkä ja painan 80-90kg
- hmm.
Oletko nyt ihan varma että kokosi on 40/42? Olen itse 162 cm ja silloin kun painoin 80-90 kg niin kokoni oli yleensä 46-48, jopa 50. Ei millään pahalla, mutta kun sanoit että näytät makkarapaketilta, niin ehkä se johtuu siitä että yrität ahtautua liian pieneen kokoon...
Täsmentäisitkö vielä, mitä tarkoittaa "kesänvärinen"?
Mitähän tykkäisit esim. tästä: (korallinvärisenä)
http://www.ellos.fi/d/Ylaosat-Mekot-tunikat-Tunikat/LaRedoute/_/N-1z141saZ1z140rh?Nr=357272- joo o
Mä oon 164 cm pitkä ja painan 90 kg mutta silti käytän kokoa 42-44 ;o
- ÄÄK
olen varma koosta....tälläkin hetkellä on semmonen L koon paita päällä ja toi paino ois tarkemmin laitettuna 80-85 se heittelee sillä välillä....JA KIITOS oli ihan hieno tunika... ja kesänvärisellä tarkotan just jotaki tommosta tai kirkasta väriä esim.keltainen , tommonen korallin värinen,.....
- ehdotus vain
Ehdottaisin että jos et löydä tarpeeksi juhlavaa tunikaa kaupasta, niin ostat ihan perustunikan, yksivärisen, sellaista väriä josta tykkäät, ja sitten ostat kangaskaupasta tai askarteluliikkeestä pussin tai pari jotain nättejä paljetteja tai helmiä ja ompelet ne tunikan pääntien ympärille ja ehkä osan helmaankin. Riviin tai sikinsokin, ihan miten tykkäät. (Tai pyydät äitiä ompelemaan, jos et itse osaa.) Tuo linkitetty korallinvärinen on ihan perustunika, se on vain tehty juhlavammaksi helmikoristelulla.
- ÄÄK
kiitos, voishan tota kokeilla että ostaa normaali tunikan ja koristelee itse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672