Hei! Otin nännikorun tossa...ööh..ehkä kolme kuukautta sitten. Siihen ei pahemmin satu, vähän arstaa jos sörkin (I know, bad girl), sieltä tulee vielä vaaleaa nestettä ulos, normaalia ymärtääkseni. Mutta olen huomannut että nänni myös haisee pahalle.. mistä voisi johtua? tai siis obviously siitä korusta, mutta voisko sille tehdä jotain? Käyttää jtn tiettyä desinfiointi ainetta tai jtn? Itse lähinnä vaan vedellä ja beballa olen sitä hoidellut :D Tnx!!
Nännikoru haisee!!
2
1237
Vastaukset
- 5+7
desinfiointiaineet kuivattaa sitä turhaan. vedellä pitäs ihan pärjätä, esim. bepanthenia ei saisi käyttää. vältä koskettelemasta korua, ettei siihen turhaan mene bakteereja.
- Nänni
Mun lävistäjä just sano että bepanthen on paras rasva mitä siihen voi käyttää. Se kosteuttaa tarpeeksi, muut on huonoja. Jos tulehtuu, Bacibactia, se auttaa tosi hyvin. Muuten putsaa vaan vedellä ja kuivaa pesun jälkeen ettei haavoihin jää vettä. Äläkä ny jumalauta sörki sitä. Jos siinä on jotain paskaa, putsaa vaan märkänä, mutten ne haavat repeää auki aina uudestaan. Jos oikeasti huolehdit siitä nii ei pitäis alkaa haista. Käy sillä lävistäjällä näyttää sitä, mun lävistäjä ainaki on niin ihana että haluaakin että käy välillä kertomassa lävärini kuulumisia. Ja hänen hyvillä ohjeillaan nänni voi erittäin hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537910- 614410
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404033Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353413Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423340Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383248- 482993
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422771- 492514