olipas asiallista käytöstä sosiaalitoimistossa eilen kun kävin toimittamassa papereita sinne.kopperossa oli 4 työntekijää huomenet toivottelin mutta hyvänhuomenen toivotusta ei kenenkään suusta takasin kuulunut.oiskohan ollu jokaisella heillä huonopäivä.
juupa,juu
8
202
Vastaukset
- Me työllistetään....
Ne ei tajua että jos meitä ei olis niin niillä ei olis töitä.
- SOSPUMSOS
Entäpäs jos heitä ei olisi , kuka teille sitten jakaisi ansaitsemianne rahoja?
- Suuret on ongelmat
Juu mee töihin ei tarvi täällä valittaa.
- Viisas
"Tyhmät ne töitä tekee, viisaat pääsee vähemmällä"
- ÄLYKÄÄPIÖLLE
Viisas kirjoitti:
"Tyhmät ne töitä tekee, viisaat pääsee vähemmällä"
Mitä tekemistä sulla on viisauden kanssa?
- makemyyear
Siis aasit. Sosiaalitoimistossa voi asioida muutenkin kuin olla rahanhaussa....
- Viisas
En tee töitä eli olen viisas. Aamulla pieraisen ja käännän kylkeä kun ei tartte lähtä töihin.
- kohteessa30
itse asioin vain sähköpostin kautta, hakemukset yms. voi lomailla vaikka mallorcalla, pitää vaan ensin saada kiedottua virkailija sormenympärille tavalla tai toisella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483