15v.ja 40v mies

muija01

Kertokaa rehellinen mielipide mitä mieltä olette 15vtyttö ja 40v. mies suhteesta?

17

529

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henni*

Sitä mieltä, että tyttö ei tajua missä mennään ja mies käyttää hyväksi.

• Tosi kuin vesi

Isä- / tytärsuhde. Tai sitten 40-v. on jälkeen jäänyt, kehitys ja aikuiseksi kasvaminen puolitiessään tai ei edes alkanut. 15-v. taas on vielä henkiseltä kehitykseltään lapsi, vaikka fyysinen olemus olisi kuinka aikava.

• 8+2

Eikö se ole laitonta?

• miiiiTÄH?

en ymmärrä, että saat plussaa kysymyksestäsi, jolla on täysin
        yksiselitteinen, alkeellisen helppo ja lakiin perustuva vastaus.
        yhtä yksiselitteinen kuin että esim. 60-rajoitteisella tiellä on
        ajettava kuuttakymppiä.

• natalia*

Pelastakaa tyttö tuollaisesta suhteesta.

• oppeliini1

Mies on pedofiili ja kuuluisi lukkojen taakse. Se aikuisena tietää ihan tarkkaan että on rikollisella tiellä ja että on tuhoamassa, ellei jo ole tuhonnut, taas yhden lapsen lisää.

Lapsi on syyntakeeton. 15vuotiasta EI mitenkään voi verrata vanhaan 40 mieheen!!

Sinun on lain mukaan tehtävä rikosilmoitus, muuten olet kanssarikollinen tuon miehen kanssa.

• muija01

Tarkennan vielä tilannetta: tyttö 15-vuotias aloittaessaan seurustelun 40-vuotiaan kanssa. Väittävät kovasti että mitään seksuaalista ei ole tapahtunut ennen kuin tyttö 16v, mutta kuka oikeasti jaksaa odottaa vuotta! Ja 16vuotias 40vuotiaan kanssa on mielestäni myös erittäin sairasta, laitonta tai ei!

• mk

Täysi-ikäinen henkilö ei saa olla sukupuolisuhteessa alle 16v kanssa koska on silloin lapsiinsekaantuja oli alaikäinen suotuntu tai kuinka rjkastunut kun laki on laki.

• _babydoll

Mies on s a i r a s !

• teinin äiti

Hyi ***vetti!

• EI STEMMAA EI,

Tarkista miehen tausta !!

15-16 vuotias lapsi ei "vuosisadan rakkaustarinaan uskoen", nelikymppisen miehen pyörittämänä/johdattamana ole vastuussa tilanteesta. Mies on.

Miltä kuulostaa?
      Aikuinen mies selittämässä, että ei tässä mitään rikollista ole tapahtunut, (suuressa rakkaudentunteessa "kuolasin" ja odotin alaikäisen lapsen perään ja) sänkyyn johdatin kun täytti 16.

Jösses sentään.

• nainen -77

Omaan kokemukseen pohjautuen, ei voi noin yksinkertaisesti tuomita. Olkoon laki mikä hyvänsä, voi tuollaiseen suhteeseen liittyä muutakin kuin pelkkää seksiä. Ihmisistä jokainen kehittyy ajallaan ja tavallaan. Ei tyttö ole sen huonompi tai parempi arvioimaan seksuaalista kehitystään onko hänellä sitten 16, 25 vai 40 vuotias miesystävä. Itse olin 15, mies 36. Ihastuin, rakastuin ja kyllä, halusin seksiä, ihan omasta vapaasta tahdosta. Vielä nytkään itse 35 vuotiaana en koe että minua käytettiin hyväksi. Tuohon aikaan vain oman ikäiseni pojat eivät minusta kiinnostuneet, kun en ollut kaunis enkä suosittu.

• tämä selittää mitä

"Tuohon aikaan vain oman ikäiseni pojat eivät minusta kiinnostuneet, kun en ollut kaunis enkä suosittu. "

eli siis sinua ja tuntemuksiasi käytti tuo mies hyväkseen. Linnaan olisi joutanut! Minä luulen, ettet vieläkään ole kyennyt käsittelemään, sitä mitä tuolloin oikeasti tapahtui. Luultavasti et ollut rakastunut kys pedofiiliin, vaan siihen, että sait huomiota, minkä olisit ansainnut ikäisiltäsi. Tapahtunut ei ole sinun syytäsi, mutta voisi olla tarpeen hakea ammattiapua, ennenkuin tuo teinin' sinulle tapahtunut hyväksikäyttö kostautuu sinulle.

• nainen -77
        tämä selittää mitä kirjoitti:

"Tuohon aikaan vain oman ikäiseni pojat eivät minusta kiinnostuneet, kun en ollut kaunis enkä suosittu. "

eli siis sinua ja tuntemuksiasi käytti tuo mies hyväkseen. Linnaan olisi joutanut! Minä luulen, ettet vieläkään ole kyennyt käsittelemään, sitä mitä tuolloin oikeasti tapahtui. Luultavasti et ollut rakastunut kys pedofiiliin, vaan siihen, että sait huomiota, minkä olisit ansainnut ikäisiltäsi. Tapahtunut ei ole sinun syytäsi, mutta voisi olla tarpeen hakea ammattiapua, ennenkuin tuo teinin' sinulle tapahtunut hyväksikäyttö kostautuu sinulle.

korostaisin yhä, että kyseessä ei ainakaan minun tapauksessani todellakaan ollut hyväksikäyttö. ei mulla ole siitä mitään alitajuntaista tai tajuntaista traumaa. siinä vain sattui käymään niin. ei se eka kerta varmaan olis ollu sen kummempi jonkun samanikäisenkään kanssa, päin vastoin, pahimmassa tapauksessa se olisi tapahtunut jonkun pisteenkeräilijän kanssa, joka olisi asiasta kerskunut ympäri kyliä, ilman mitään hienotunteisuutta minulle mahdollisesti aiheutuvista traumoista.

• Rakkaus ja tunteen on aika paha juttu. Ei niille mitään mahda. Mut pitää antaa sitten mennä kun aika on...

• Eikä...

Sanon suoraan, ettei kuulosta hyvältä yhdistelmältä ja ajatuskin oksettaa.

• ilman muuta

kyseessä on lastensuojeluasia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3922
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2883
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2223
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      28
      1806
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      21
      1714
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1710
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      48
      1544
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1518
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1464
    Aihe