KICKFLIP AUTTAKAA!!!!!

Kickflip

Mä saan sen laudan pyörimään, mutta saan ländättyä vaan etummaiselle jalalle sen kickflipin!!! Siis kun alan pyörittämään lautaa niin se taaempi jalka jää heti maahan kun oon ponnannu. AUTTAKAA!!!

12

327

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa a

hyppää korkeammalle

• mäwa

ei pystty meilon lanit

• turhatunut

ite en saa ollenkaa länädttyä mut pyörii kunnolla :(

• helpper

parhaiten oikeen potkun oppii ottamalla tyukee esim maalista lastenrattaista...jne jne jne... se, mikä itsellä ennen meni vikaan oli, en potkaissut tarpeeksi pitkälle ja hypännyt korkeelle.... toivottavasti o
      pit;)

• Kickflip

Joo sillein saan kickflipin päälle että otan keinun ylätangosta kiinni ja hyppään sen avulla:D

• toivottavastiopit

eli potkase samallai mut hyppäät korkeemmalle nii se menee ländii:))) ja ekoil kerroil ku länddäät se etujalka pitää nykästä hanat takas mut ku flipi oppii nii se tulee automaattisesti:::)

• toivottavastiopit2

kerro kun opit nii tietää oliko musta apua:)

• flipongelma

mulla on kickflipissä ongelmana se, että takajalka ei ikinä osu laudalle. lauta kyllä pyörii hyvin, mutta onnistun ländäämään vain yhdellä jalalla. olen harjoitellut jo kaksi vuotta, mutta ei onnistu. kannattaako lopettaa yrittäminen? onko jotain tapaa opetella oikea ländäys? osaan ollien, pop shove itin yms. temppuja hyvin, mutta flipit ei onnistu...

• flippi pitää tehä niin et nooja enemmän etu jalkaan ja jalkaa kannattaa pitää siinä misä osaa ja kannataa aluks tehdä aika matalia flippejä sillonku harjottelee eikä myöskään itse kannat hypätä liian korkealle.

• Kickflip

HEHÖÖ! Sain flipin ländättyä:))) kts ku opetit toivottavastiopit

• miesjoka kakkaA hous

ja mä taas takajalan XD

• oot vitun huono

lopeta jos oot noi huino ite opin flipin puolessa tunnissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      110
      3291
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      109
      2498
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      24
      2036
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      23
      1562
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1540
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1465
    7. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      957
    8. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      942
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      866
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      799
    Aihe