KICKFLIP AUTTAKAA!!!!!

Kickflip

Mä saan sen laudan pyörimään, mutta saan ländättyä vaan etummaiselle jalalle sen kickflipin!!! Siis kun alan pyörittämään lautaa niin se taaempi jalka jää heti maahan kun oon ponnannu. AUTTAKAA!!!

12

338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa a

hyppää korkeammalle

• mäwa

ei pystty meilon lanit

• turhatunut

ite en saa ollenkaa länädttyä mut pyörii kunnolla :(

• helpper

parhaiten oikeen potkun oppii ottamalla tyukee esim maalista lastenrattaista...jne jne jne... se, mikä itsellä ennen meni vikaan oli, en potkaissut tarpeeksi pitkälle ja hypännyt korkeelle.... toivottavasti o
      pit;)

• Kickflip

Joo sillein saan kickflipin päälle että otan keinun ylätangosta kiinni ja hyppään sen avulla:D

• toivottavastiopit

eli potkase samallai mut hyppäät korkeemmalle nii se menee ländii:))) ja ekoil kerroil ku länddäät se etujalka pitää nykästä hanat takas mut ku flipi oppii nii se tulee automaattisesti:::)

• toivottavastiopit2

kerro kun opit nii tietää oliko musta apua:)

• flipongelma

mulla on kickflipissä ongelmana se, että takajalka ei ikinä osu laudalle. lauta kyllä pyörii hyvin, mutta onnistun ländäämään vain yhdellä jalalla. olen harjoitellut jo kaksi vuotta, mutta ei onnistu. kannattaako lopettaa yrittäminen? onko jotain tapaa opetella oikea ländäys? osaan ollien, pop shove itin yms. temppuja hyvin, mutta flipit ei onnistu...

• flippi pitää tehä niin et nooja enemmän etu jalkaan ja jalkaa kannattaa pitää siinä misä osaa ja kannataa aluks tehdä aika matalia flippejä sillonku harjottelee eikä myöskään itse kannat hypätä liian korkealle.

• Kickflip

HEHÖÖ! Sain flipin ländättyä:))) kts ku opetit toivottavastiopit

• miesjoka kakkaA hous

ja mä taas takajalan XD

• oot vitun huono

lopeta jos oot noi huino ite opin flipin puolessa tunnissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      105
      4094
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      57
      2318
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      74
      1600
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      5
      1054
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      844
    6. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      20
      800
    7. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      117
      778
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      39
      762
    9. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      49
      748
    10. Tiedät sen

Esitän välinpitämätöntä, mutta en ole sitä oikeasti.
      Ikävä
      62
      748
    Aihe