Mä saan sen laudan pyörimään, mutta saan ländättyä vaan etummaiselle jalalle sen kickflipin!!! Siis kun alan pyörittämään lautaa niin se taaempi jalka jää heti maahan kun oon ponnannu. AUTTAKAA!!!
KICKFLIP AUTTAKAA!!!!!
12
293
Vastaukset
- jaa a
hyppää korkeammalle
- mäwa
ei pystty meilon lanit
- turhatunut
ite en saa ollenkaa länädttyä mut pyörii kunnolla :(
- helpper
parhaiten oikeen potkun oppii ottamalla tyukee esim maalista lastenrattaista...jne jne jne... se, mikä itsellä ennen meni vikaan oli, en potkaissut tarpeeksi pitkälle ja hypännyt korkeelle.... toivottavasti o
pit;)- Kickflip
Joo sillein saan kickflipin päälle että otan keinun ylätangosta kiinni ja hyppään sen avulla:D
- toivottavastiopit
eli potkase samallai mut hyppäät korkeemmalle nii se menee ländii:))) ja ekoil kerroil ku länddäät se etujalka pitää nykästä hanat takas mut ku flipi oppii nii se tulee automaattisesti:::)
- toivottavastiopit2
kerro kun opit nii tietää oliko musta apua:)
- flipongelma
mulla on kickflipissä ongelmana se, että takajalka ei ikinä osu laudalle. lauta kyllä pyörii hyvin, mutta onnistun ländäämään vain yhdellä jalalla. olen harjoitellut jo kaksi vuotta, mutta ei onnistu. kannattaako lopettaa yrittäminen? onko jotain tapaa opetella oikea ländäys? osaan ollien, pop shove itin yms. temppuja hyvin, mutta flipit ei onnistu...
flippi pitää tehä niin et nooja enemmän etu jalkaan ja jalkaa kannattaa pitää siinä misä osaa ja kannataa aluks tehdä aika matalia flippejä sillonku harjottelee eikä myöskään itse kannat hypätä liian korkealle.
- Kickflip
HEHÖÖ! Sain flipin ländättyä:))) kts ku opetit toivottavastiopit
- miesjoka kakkaA hous
ja mä taas takajalan XD
- oot vitun huono
lopeta jos oot noi huino ite opin flipin puolessa tunnissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818