Mä saan sen laudan pyörimään, mutta saan ländättyä vaan etummaiselle jalalle sen kickflipin!!! Siis kun alan pyörittämään lautaa niin se taaempi jalka jää heti maahan kun oon ponnannu. AUTTAKAA!!!
KICKFLIP AUTTAKAA!!!!!
12
302
Vastaukset
- jaa a
hyppää korkeammalle
- mäwa
ei pystty meilon lanit
- turhatunut
ite en saa ollenkaa länädttyä mut pyörii kunnolla :(
- helpper
parhaiten oikeen potkun oppii ottamalla tyukee esim maalista lastenrattaista...jne jne jne... se, mikä itsellä ennen meni vikaan oli, en potkaissut tarpeeksi pitkälle ja hypännyt korkeelle.... toivottavasti o
pit;)- Kickflip
Joo sillein saan kickflipin päälle että otan keinun ylätangosta kiinni ja hyppään sen avulla:D
- toivottavastiopit
eli potkase samallai mut hyppäät korkeemmalle nii se menee ländii:))) ja ekoil kerroil ku länddäät se etujalka pitää nykästä hanat takas mut ku flipi oppii nii se tulee automaattisesti:::)
- toivottavastiopit2
kerro kun opit nii tietää oliko musta apua:)
- flipongelma
mulla on kickflipissä ongelmana se, että takajalka ei ikinä osu laudalle. lauta kyllä pyörii hyvin, mutta onnistun ländäämään vain yhdellä jalalla. olen harjoitellut jo kaksi vuotta, mutta ei onnistu. kannattaako lopettaa yrittäminen? onko jotain tapaa opetella oikea ländäys? osaan ollien, pop shove itin yms. temppuja hyvin, mutta flipit ei onnistu...
flippi pitää tehä niin et nooja enemmän etu jalkaan ja jalkaa kannattaa pitää siinä misä osaa ja kannataa aluks tehdä aika matalia flippejä sillonku harjottelee eikä myöskään itse kannat hypätä liian korkealle.
- Kickflip
HEHÖÖ! Sain flipin ländättyä:))) kts ku opetit toivottavastiopit
- miesjoka kakkaA hous
ja mä taas takajalan XD
- oot vitun huono
lopeta jos oot noi huino ite opin flipin puolessa tunnissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465731Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553025- 1832645
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102331- 272073
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132059törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151746- 1461327
- 141249
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611153