Mä tunnusta, ensimmäisenä vuotena kaadoin 152

naista suomi24,selta

Se syö muo sisältä,mä olin sika mä vihasin naisia, otin niiltä kaikkea.
Muo ei pysäyttänyt mikään, ei linna, ei poliisi, nauroin kaikelle..Elin menneessä.
Surutta hyväksi käytin,maksatin naisilla kaiken,söin join, ajelin,otin rahaan ainoastaan ja vain kostaakseni ,mitä olin itse saanut kärsiä..Olin Match,komissa,Zooks,Firtsdate,E-kontakti,Suomi24,fi,Kotisataman deitti...FB,Baarit,raflat...
600 naista kävin lävitse Suomessa ja Ruotsissa,2 sukupuolitautia..Koko loppuelämä pilalla.
No jos jaksaa elää, niin ompa muisteltavaa.

12

450

Äänestä

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhoja asioita

Miksi kostaa??

• .

..ja sitten mä heräsin.

• Teit sitten

harvennus hakkuuta. Jos totta, niin kamala tapa vetää syyttömät mukaan,
      joka kostautuu itselle. Jos viellä kerrot tuon mahdolliselle seuralaisellesi,
      on se katastrofi kautta aikojen.

• Harkintakykyä leidit

Tuskin herra täällä itse kirjoittelee???Isot kalat ui syvemissä vesissä ja toi yli sata on ihan totta,..Lukema paljastuu eräässä kuulustelupöytäkirjassa.
      Täytyy todeta, että naiset on kyllä helppoja komeamies niin kaikki aukeaa..

• viha paistaa läpi

En usko.

• VARMASTI PYSTYY

Mä uskon ,yksi herra pystyy tähän...

• huojuuhuojuu

mäkin oon kaatanu puita naisia heinää itteni ja puhelinpylvään

• kannattiko

Siinä sen näkee.
      Viha satuttaa itseään pahiten.

Mitä olisitkaan saanut aikaiseksi siinä ajassa, jos olisit mennyt mt-ammattilaiselle ja käsitellyt vihasi siellä. Sitten olisit opiskellut, mennyt töihin, perustanut perheen, rakastunut, nauttinut elämästä?

• Oma elämä

Tuskin, naisiin ei voi kertakaikkiaan luottaa enään...Petetään ja huorataan,pitkin kyliä ja samalla puhutaan tasa-arvosta ja luottamuksesta,..

• Siinä faktaa

Naiset pettävät miehiä yli sata prosenttia enemmän kuin miehet naisia.:O
      Kysely: Naiset ovat valmiimpia pettämään! | Rakkaus ja seksi | Iltalehti.fi

Joka viides nainen on varma, että aloittaisi suhteen toiseen mieheen ihastuessaan. Miehistä taas vain yhdeksän prosenttia on valmis pettämään kumppaniaan."

• faktaa..

Horoja kaikki tyynni

• Niin vaan..

Taas mennään asian vierestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      910
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      783
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      496
      766
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      682
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      553
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      171
      522
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe