Etsimme vuokraponia!

Heppahullu

Olemme 12.v tyttöjä Lahdesta ja etittäis vuokraponia Lahdesta tai Lahden lähettyviltä.Sukupuolel ei välii mutta säkä korkeus vois olla noin.120-150cm :) Hevoskokemusta 3 vuotta. Talliakin olemme etsimässä. puh.0443637855 (Venla)
Olisi hyvä jos hevosella olisi jo paljon omia varusteita. Kesäksi etsittäisiin noin.1 kk voisimme maksaa yhdestä kuukaudesta noin.150e:)

Hinnasta ja muusta voimme sitten sopia myöhemmin :)


T:Venla ja Jonna

8

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • looooll

      itse etsin myös :) kirjoitelkaa kaikki tänne! (-:

    • llllllllllllllllllll

      :)

    • JM

      Ihan vain vinkkinä, että kannattaa kirjoittaa hieman pidempi ja selkeämpi esittely. Kirjoituksenne herättää liian paljon kysymyksiä, esim. millaista hevosta etsitte (luonne yms.) tai onko silä väliä? Kuinka taitavia olette?

      Ja mitä meinaatte tuolla että talliakin olette etsimässä? Yleensä hevosen vuokraus tapahtuu sen omalla tallilla, etenkin kun olette noin nuoria. Voi olla, että nuori ikänne ei välttämättä herätä innostusta hevosten omistajissa, kokemuksesta voin kertoa. Ehkäpä teidän kannattaisi aloittaa hoitohevosista vaikka ratsastuskoulussa? Silloin teillä ei ole niin suurta vastuuta ja opitte paljon. Ja siitä ei tarvitse maksaa mitään.

      On myös muitakin sivustoja mihin teidän kannattaa laittaa ilmoituksenne: hevostali.net ja hevosnetti.com

      Onnea etsintöihin, älkää ottako neuvojani pahasta!

    • Heppafani1

      Minäkin haluan vuokraponin

    • Ponirakas

      Etsin vuokraponia.olen 12v ja olen ratsastanut 4 vuotta ,haluaisin hyvän hyppääjän ja kiltin ei säikkyvän ponin ;)olen kangasalta joten etsin ponia tästä aika läheltä kyllä varmaan pääsen lahteen jos sieltä löytyy hyvä poni:)Olen vuokrannut ennenkin.Jos kävisin kaksi kertaa viikossa ja maksaisin joka toisen kerran tallitöillä ja toisen rahalla.minullla on sisko ja ajattelimme että voisimme vuokrata ponia yhdessä hän on saman ikäinen ja ratsastanut saman verran:) Minä olen: n.158cm ja siskoni on: n.170 . Jos ponilla voi kisata niin minä voisin kisata sillä.osaan käsitellä vaikeita luonteitakin:) tässä on puhelinnumeroni:0409683702 lähettäkää viestiä jos löytyy meille sopivaa ponia:)voisimme siis maksaa puoliksi ja osan tunneista tallitöillä.Haluaisimme ponin joka hyppää n.60-80cm. ILMOITELKAA PIAN JOS LÖYTYY JOTAIN SOPIVAA! (tuohon numeroon viestillä)

      • Ponirakas

        Me käymme nyt ratsastuskoulussa ja meillä on sielllä omat hoitohevoset ja osaammme perus jutut ,eli käsittelemmme hevosia oikein:)


    • poni

      Jos olet lähinnä ratsastuskoulussa käynyt, ei kannata hirveästi kehuskella että osaa käsitellä vaikeita hevosia... Ratsastuskoulun näykkivä poni ei ole mikään "vaikea hevonen".

      Hyvin harva antaa myöskään hypätä hevosella. Jos tosissaa etsitte vuokrahevosta, kannattaisi aloittaa sillä että etsitte hevosta jolla ylipäätänsä pääsee ratsastamaan. Usein kun omistajaan tutustuu ja saa suhteita, voi päästä myös vaikka hyppäämäänkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      324
      3016
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2243
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      86
      1674
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      193
      1583
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1375
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1049
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe