Torjuttujen nimimerkkien perässä on päivämäärät, mitä ne tarkoittavat?
Lähes kaikkien kohdalla on päivämääränä eilinen, enkä ole silloin torjunut heistä ketään, vaan paljon aiemmin.
Vai tarkoittaako se sitä, milloin ovat viimeksi käyneet proffuani katsomassa ja jos niin on, miksi en ole nähnyt heitä etusivun kävijälistassa?
Torjutut käyttäjät Treffeissä, päivämäärä
bixlux
2
146
Vastaukset 2
- vastaus tässä
Se tarkoittaa sitä, milloin kyseinen henkilö on viimeksi ollut kirjautuneena.
- Profiiliton
Näkyvätkö torjutut kävijälistassa? Moni täällä perustelee torjumistaan sillä, etteivät halua näiden "epätoivottujen henkilöiden" näkyvän kolmen viimeksi käyneen listassa, jottei joku mielenkiintoinen jää näkemättä.
Yhtään törkeää viestiä en ole lähettänyt, enkä ketään ole ahdistellut, mutta silti 17 käyttäjää oli mut torjunut.
Sittemmin olen poistanut profiliini, monestakin syystä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592