Nyt on ollu pitkään sellanen jakso päällä että en kaipaa irtosuhteita tai miestä- ollenkaan. Luulen et viimein oon tajunnu sen et se " oikee " ihminen tulee vastaan ku tulee. Ennen mä mietin koko ajan et " ku kaikil kavereil on mut mul ei oo nii mikä mussa on vikana ". No ton jälkeen oli juttu jos toinenkin mut yksinkertasesti noista jutuista on puuttunu se " kipinä " ja voin myöntää et mun sisäänpäinsuuntautuneisuus on vaikuttanu asiaan. Musta ainaki tuntuu hyvältä kun saan hallita sitä omaa elämää ja sitä kautta tulee myös se hyvä olokii. Nauttikaa itestänne!
Nyt tiiän mitä tarkoittaa Independent Woman... :)
7
1312
Vastaukset
- Wonder Woman
Alkaako olla juoksut juostuna? Monta panoa on taustalla?
- Youandyourswonder...
Kukaan nainen ei kysele toiselta naiselta tollasta ellet oo höpö/ teini tai mies? Mut jos oot niin kuules nainen, elämä ei oo pelkkää panemista. Ja en oo kaikissa jutuissa pannu ja olen seurustellutkin.Ellet tajunnut niin tässä on pointti: Joskus ihan varmana tulet tapaamaan jonkun kenen kaa sulla on niitä säpinöitä, mut sitä ennen on tärkeetä että osaat elää yksin, susta tuntuu hyvältä olla yksin ja, että nautit itsestäs , nautit haasteista , keskityt lähimmäisiis ja nautit elämästä ylipäätään.
Tän voin sanoo et virheitä oon tehny mut voin myös sanoo et oon oppinu niistä enkä oo toistanu enään niitä.
Susta voin sanoo sen et sä yrität horjuuttaa mun positiivista asennetta sun kysymyksilläs. Voin myös sanoo sen et sä pidät mua kahjona koska sä luulet et mä uskottelen noita asioita itelleni mut väärin luulet. Juoksut juostuna tuo meinaa tohon negatiivista asennetta ja siitä saa myös kuvan et oot mies koska juokseminen viittaa juoksuaikaan joka viittaa narttukoiraan. Sä taas pidät mua persettä jakavana narttuna mut väärin luulet. Jos totta puhutaan niin mä en nää sua kahjona vaa täs on kaks vaihtoehtoa : Teini tai mies.
Luulenpa et muut kuvittelee sut kusipäämieheks.
Ai niin ja jos on nainen niin ei se kyllä tollasta asiaa ihmettele koska se on nainen ja naiset ne vasta tietää mitä se kipinä on ku miehet ei. Suurin osa teistä ei edes muista puolisonsa ikiä/n syntymäpäiviä ja tässä on sulle sitä negatiivista paskaa.
Ai niin ylläty tästä, mä oon 22-vuotias. - ...---...
Youandyourswonder... kirjoitti:
Kukaan nainen ei kysele toiselta naiselta tollasta ellet oo höpö/ teini tai mies? Mut jos oot niin kuules nainen, elämä ei oo pelkkää panemista. Ja en oo kaikissa jutuissa pannu ja olen seurustellutkin.Ellet tajunnut niin tässä on pointti: Joskus ihan varmana tulet tapaamaan jonkun kenen kaa sulla on niitä säpinöitä, mut sitä ennen on tärkeetä että osaat elää yksin, susta tuntuu hyvältä olla yksin ja, että nautit itsestäs , nautit haasteista , keskityt lähimmäisiis ja nautit elämästä ylipäätään.
Tän voin sanoo et virheitä oon tehny mut voin myös sanoo et oon oppinu niistä enkä oo toistanu enään niitä.
Susta voin sanoo sen et sä yrität horjuuttaa mun positiivista asennetta sun kysymyksilläs. Voin myös sanoo sen et sä pidät mua kahjona koska sä luulet et mä uskottelen noita asioita itelleni mut väärin luulet. Juoksut juostuna tuo meinaa tohon negatiivista asennetta ja siitä saa myös kuvan et oot mies koska juokseminen viittaa juoksuaikaan joka viittaa narttukoiraan. Sä taas pidät mua persettä jakavana narttuna mut väärin luulet. Jos totta puhutaan niin mä en nää sua kahjona vaa täs on kaks vaihtoehtoa : Teini tai mies.
Luulenpa et muut kuvittelee sut kusipäämieheks.
Ai niin ja jos on nainen niin ei se kyllä tollasta asiaa ihmettele koska se on nainen ja naiset ne vasta tietää mitä se kipinä on ku miehet ei. Suurin osa teistä ei edes muista puolisonsa ikiä/n syntymäpäiviä ja tässä on sulle sitä negatiivista paskaa.
Ai niin ylläty tästä, mä oon 22-vuotias.Hui kauhea mikä pirttihirmu jo tuon ikäisenä.
- Josettunneelätuomits
...---... kirjoitti:
Hui kauhea mikä pirttihirmu jo tuon ikäisenä.
Ei pahalla mut jos mua haukutaan rivien välistä kevytkenkäseks naiseks nii eiköhä minullakii oo oikeus sanoo omat mielipiteeni. Ja mä en mikään talonvaltias ole vaa sanon ne asiat niiku ne oikeassa mittasuhteessa on.
- Johnny ATM
Girl I didn´t know you could get laid like that
An ATM could never get laid like that
Girl i didn´t know you could get laid like that
An ATM could never get laid like that - rotflmao
Lol.
- Ei muuta.
Kertoo tääki jotai yhteiskunnasta. Toinen kertoo omista kokemuksistaan niin toiset on mollaamassa. Jotain rajaa vaikka vitsillä tarkotattekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862