Olen miettinyt jo jonkin aikaa, kun aloitin seurustelun 31 päivä mutta kuinka vois laskea kuukaudet kun joka kuukausi ei ole 31 päivää!!!! :/ poikaystäväni ei tämän takia puhu siitä että olemme esim olleet niin ja niin monta kuukautta yhdessä eli emme vietä minkäänlaisia esim puolivuotis "juhlaa" eli emme juhli näitä millään tavalla... ärsyttäväääää kun muut hehkuttaa aina kun tulee uusi kuukausi täyteen.. -.-
seurusteluajan laskeminen
14
365
Vastaukset
- coocoo???
NAURAN PER-SET-TÄNI REPIEN!!!!
On sulla ressukalla ONGELMA!!!! :-O (:-D :-D :-D... jne......) - voisunkanssas89
On teillä teineillä helppoa, kun ainoat ongelmat on noin naurettavan hölmöjä.
- komppaan muita
No kato joka kuukaudesta se viiminen päivä, ei herranjestas... :D
- ogrtjkhpäsrthjp
Jep, luulis olevan sen huonomuistisemman osapuolenkin helppo muistaa kuukauden viimeinen päivä?! Ei voi elämä oikeasti olla noin pienestä kiinni, taitaa olla teini kysymässä asiaa..?
Hmm... Taitaa olla huonossa jamassa oma parisuhde - muistan kyllä, milloin tapasimme ensimmäisen kerran, mutta en tarkkaa päivää, jolloin meistä tuli "me"...
- itse87
Kyllä mä peraatteessa ymmärrän sua ku kai meillä lähes kaikilla on yhtä "hölmöjä" ongelmia ollut teineinä:) vai eikö muka kellään?:)) ei tänne tarvitse toisille tulla nauramaan, saa sitä kysyä jos joku vaivaa......sitä vartenhan myös nämä sivut ovat että voi muilta lukijoilta kysyä......:) kyllä tämä minustakin hieman hassulle kysymykselle kuulostaa, mutta kun mietin kirjoittajan kannalta joka luultavasti on melko nuori nii ymmärrän melko hyvin!!:)
- hipsspse
Tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan, koska kysyvä ei tieltä eksy.
Te juhlitte tietysti joka kuukauden viimeinen päivä niitä teidän juhlia. Itsekin olen aikanaan aloittanut seurustelun uutena vuotena (31.12.), jolloin puolivuotispäivä osui tietysti 6 kk myöhemmin eli kesäkuun loppuun 30.6. Helpompaa muistaakin, että juhlitaan aina yhtä kuukautta kerrallaan eli kuun vika päivä.
- no joopati joo
No minä en edes tiedä milloin on alettu varsinaisesti seurustelemaan, joten kuten vuoden muistan, mutta en ole siitäkään varma. Et silleen tällä kertaa.
- JustNoticed
Siis apua, mitä mä teen...?! Alettiin seukata tän vuoden karkauspäivänä eli 29.2.... Meillä on vuosipäiväkin siten vain joka neljäs vuosi! Ja jos mennään naimisiin vaik 4 v kuluttua karkauspäivänä, seuraavaa hääpäivää voidaan odottaa vasta 8 v kuluttua... Mitä mä teen, ei tän kaa voi elää?!?!?!!
- kkk34
-.- kaikkihan huomaa että et iha tosissas tuota kirjoittanut.....
- JustNoticed
kkk34 kirjoitti:
-.- kaikkihan huomaa että et iha tosissas tuota kirjoittanut.....
Ihan tosi...?! Miten niin, mähän on NIIN tosissani!
(Tai ehkä en ole, mistä sitä tietää...) - kkk
JustNoticed kirjoitti:
Ihan tosi...?! Miten niin, mähän on NIIN tosissani!
(Tai ehkä en ole, mistä sitä tietää...)Mun mielestä kenenkää ei tarviis tulla aukomaan päätä jos toisilla on joku kysymys nii sen saa mielestäni kysyä ilman toisten v*ttuilua.....
- Kooooooooooooo
kkk kirjoitti:
Mun mielestä kenenkää ei tarviis tulla aukomaan päätä jos toisilla on joku kysymys nii sen saa mielestäni kysyä ilman toisten v*ttuilua.....
No hitostako sinä sen tiedät, vaikka tämä toinen ongelma olisi yhtä todellinen kuin aloittajallakin? Sinä se tässä päätäsi auot!
- hl
Kooooooooooooo kirjoitti:
No hitostako sinä sen tiedät, vaikka tämä toinen ongelma olisi yhtä todellinen kuin aloittajallakin? Sinä se tässä päätäsi auot!
Voi herranjumala... ensin haukutte keskustelun aloittajan kysymystä tyhmäksi ymsyms. ja nyt itse tappelette kuin pikkulapset:DDD
- Rottweil
Ajattele positiivisesti. Alkuhuuma kestää puolta pidempään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291731Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51290Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61254