Kun teette profiilia ja ette halua että toivemiehellä on lapsia niin miksi sihen ihannekumppanin kohtaan ei sitä voi laittaa näkyviin?
Olen nimittäin lähetellyt muutamille naisille ihan kunnon viestejä missä kerron itsestäni ja vastaus on (jos yleensä sellasta edes saan) että ihan kivalta vaikuttaa mutta ei halua äitipuoleksi tai muutenkaan sekaantua lapsia omaavaan mieheen.
Tympäsee nimittäin aina jonkin verran jos naisen profiili on muuten mielenkiintoinen ja luonne ja harrastuksetkin olisi melko yhtenäisiä ja pakit tulee samantien ja vain sen takia että minulla on pieni lapsi ja jonka kanssa olen kuitenkin tekemisissäkin melko paljon. Varsinkin kun en edes lähetä viestiä kellekkään jolla lukee ihannekumppanin kohdalla "ei lapsia".
Vai onko tämä vain nettideittailun tyyli?
Kysymys naisille
12
318
Vastaukset
- not good enough
Lapset ovat sen verran iso miinus, että ne hyvittääkseen täytyy miehen olla muutoin aivan täydellinen unelmien pakkaus.
Kun "ei lapsia" jätetään tahallisesti pois, jätetään ovi auki sille unelmien miehelle. Jos vaikka se mies olisi erehtynyt elämässään niitä lapsia hankkimaan - ja jos ne vaikka eivät haittaisi elämää. Asuisivat muulla paikkakunnalla tai muuten vai ei olisi kovinkaan paljoa lasten kanssa tekemisissä.
Et siis yksinkertaisesti vain vastannut naisten mielikuvaa täydellisestä napakympistä. Käytännössä et siis ole tarpeeksi hyvä, jotta riippakivesi voitaisiin sulattaa.
Sorry to say, mutta näin se vain menee.
Itse olisin valmis hyväksymään ylitäydellisen miehen ja korkeintaan yhden tyttölapsen jälkikasvuna. Silti mieluummin otan sen itselleni henkisesti sopivan vähemmän täydellisenä kuin miehen, jolla on painolastia.- 4+16
Etitköhän sä vääräntyyppisiä naisia? Ite aattelen sen asian ihan toisin kuin edellinen vastaaja. Minusta ois siis parempi että miehellä olisi oma lapsi. Kahden lapsettoman miehen kanssa yhteiselossa on nimittäin ollut isonakin ongelmana se, että minulla lapsia on. Eli siis etitkö lapsettomia.?
- ....................
4+16 kirjoitti:
Etitköhän sä vääräntyyppisiä naisia? Ite aattelen sen asian ihan toisin kuin edellinen vastaaja. Minusta ois siis parempi että miehellä olisi oma lapsi. Kahden lapsettoman miehen kanssa yhteiselossa on nimittäin ollut isonakin ongelmana se, että minulla lapsia on. Eli siis etitkö lapsettomia.?
Ongelmia voi tulla oli lapsia tai ei, paljon enemmän siitä ihmisestä ja asenteesta kiinni. Omalla kohdalla ongelman ovat aiheuttaneet itse ne lapsia omaavat, ei se etteikö oma ymmärrys arjen väistämättömien hankaluuksien ja ikävien yllätysten suhteen olisi riittänyt.
- 5e7kili
Tuo on yksilökohtainen asia.
Tällaiset ketjut joissa yleistetään miehet tai naiset on miltei aina typeriä.
Mikset vain kysy näiltä naisilta joille olet viestiä laittanut?
Itse esim miehenä en tykkää ylipainoisista naisista mutta se ei ole automaattinen hylkäys jos nainen on muuten mukavan näköinen ja oloinen pakkaus.
Luonnetta on vaikeampi muuttaa kuin kroppaa. - ihme ja kumma
Itse olen laittanut ihannekumppanin kohtaan että tämä ei halua lapsia (koska en minäkään halua), mutta en ole määritellyt sitä että onko hänellä jo lapsia vai ei. Tämä sen vuoksi että en ole koskaan seurustellut sellaisen miehen kanssa jolla on lapsia, eikä minulla ole harmainta aavistustakaan millaista sellainen elämä olisi. Näin keski-iässä ei kannata ehdottomasti tyrmätä isämiehiä koska kauhean paljon valinnanvaraa ei ole muutenkaan... Että lähinnä ajatuksena on että voihan sitä katsoa tuleeko siitä mitään.
Tosin se ihmetyttää aina kun kuulee että miehellä on ihan pieniä lapsia. Millainen mies jättää vaimonsa joka on juuri synnyttänyt kuopuksen?- 14 + 11
No ei se nyt ihan noin mene, että aina mies jättää vaimonsa (tai vaimo pakenee turvakotiin). Joskus se suhde osoittautuu mahdottomaksi juuri silloin toisen tai molempien mielestä, ja jos toista ei vain enää kestä katsoa, niin sitten ei kestä.Tai eroa on jo venytetty yllätysraskauden takia. Mutta kyllähän se kertoo, että hyvästä suhteesta ei ole ollut kyse, koska ei kai kukaan eroa lasten ollessa pieniä, jos suhde on hiukankaan siedettävä?
- 14 + 11
No kyllä ihannekumppanista pitäisi olla mainittu kaikki sellaiset jutut jotka on niin ehdottomia että pakit tulee heti suoraan. Eli ne naiset on jotain ihan pönttöpäitä. Samoin kuin ne keski-käiset, jotka eivät viitsi täyttää kohtaa, että haluavat vai eivätkö vai ehkä haluavat lisää lapsia, koska kyllä se keski-iässä on jo aika päättää. Enkä minä ainakaan jaksa jokaiselta erikseen tivata lapsentekosuunnitelmia.
Aloittajalle: on hyvä juttu, että luet toisten profiilit läpi ja kunnioitat toisten toiveita. Ehkä kannattaa yrittää naisia, joilla on itselläkin lapsia, ja tietty omasta ikäluokasta on helpompi saada seuraa kuin itseä nuoremmista. - 4+13
Lapset on myös kovia arvostelemaan uutta kumppania. Itse kokemuksesta oppineena en ihan heti lasten silmien eteen mene, ainakaan teini-ikäisten.
- Sinkkuri
Ei millään pahalla mutta tuo nettitreffailu on pahimmillaan melko epätoivoista pyristelyä. Jos tapaat naisen vaikka baarissa, harrastuksissa tai töissä ja menette treffeille ja löytyy kiinnostusta ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ihastustakin on ilmassa niin silloin nainen itse haluaa sopeutua mahdolliseen äitipuolena oloon.
Mutta sama nainen treffipalstalla antaa sulle samantien pakit ja alkaa odottelemaan sitä vielä täydellisempää.
Eli oisko naisilla(kin) välillä itsetutkiskelun paikka.
Tällä kirjoituksella haluan siis ilmaista kuinka kaukana virtuaalimaailma ja "oikea" elämä on toisistaan.- ::::::
Itsekin pidän jonkinlaisena ongelmana sitä, että netti ja live-elämä pidetään niin kaukana toisistaan, että ihmiset todennäköisesti toimivat lopulta itseään vastaan.Tälläkin palstalla on usein ollut viestejä, joissa ihmiset myöntävät, että netissä pidetään eri kriteerit ja periaatteet kuin netin ulkopuolella. Itse en ole koskaan ymmärtänyt tätä.
Mutta itse asiaan: Meillä kaikilla on varmaan tiettyjä kynnyskysymyksiä, jotka ovat ihan ehdottomia. Sitten on eriasteisia toiveita, joista ollaan valmiita eriasteisesti joustamaan, jos toinen on muiden toiveiden mukainen. Tai jos toden teolla rakastutaan. Lapset ovat varmasti yksi sellainen asia. Haetaan ensijaisesti lapsetonta, mutta ollaan valmiita joustamaan, kun muuten oikea tyyppi osuu kohdalle. Siksi ei haluta laittaa profiiliin mitään liian ehdotonta. - 14 + 11
Se onkin tämän nettideitin ehdoton hyvä puoli, että ainakaan noin periaatteessa ei vahingossa kiinnostu jostain, joka on ihan itselle sopimattomassa elämäntilanteessa.
- Nainen vastaa
Kaitzuli hyvä,
jotta et toivoasi menettäisi, niin tiedoksesi, että on olemassa ihania naisia, jotka aidosti tykkäävät lapsista. Myös mahdollisen uuden kumppanin aikaisemma(i)sta liito(i)sta olevista lapsista.
Olen elänyt uusperheessä, jossa aviomiehelläni oli kaksi lasta aikaisemmasta suhteestaan. Vaikka aviolitto ei niin onnistunut ollutkaan, eikä lasten kanssa ollut aina helppoa, niin lapset toivat elämisen maun ja meiningin. Heitä minulla on edelleen ikävä ja he pitävät minuun yhteyttä.
Nyt olen tutustumassa ihanaan mieheen, jolla on useita lapsia, sekä pieniä että vähän isompia. Ja tunnustan, että lapset ovat ehdottomasti plussaa! Lapset ovat arvokkaita omina pikku persooninaan ja usein huomattavan paljon hauskempia ja mielenkiintoisempia tuttavuuksia kuin me ikitympeät aikuiset. Entäpä onko mitään seksikkäämpää, kuin ihana mies, joka on vielä mitä ilmeisemmin aivan loistava isä? 8-)
Omassa profiilissani toin selväsanaisesti esille, että pidän lapsista. Enkä usko olevani ainoa lajiani... tsemppiä K!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664