Terve.
Tässä tuli pieni ongelma eturenkaan kanssa kun se yhtä äkkiä alkoi lonksumaan, no minä otin renkaan irti ja katsoin laakeri pesään ja ei se taida ihan normaali olla.
Tässä linkki siihen missä tuntuisi olevan vikaa
http://postimage.org/image/5187tao93/
ja tässä linkki toisesta puolesta missä ei ole vikaa
http://postimage.org/image/7z56mzvwn/
ja tämä osa pitäisi mahtua tuohon vialliseen
http://postimage.org/image/jqt1xsqiv/
Eli vikana näyttäs olevan että tuo on taittunut siellä sisällä se osa(?)
Onkohan mahdollista jotenkin korjata tuo vika kotosalla vai pitääkö viedä korjaamolle? vai tuleeko halvimmaksi ostaa uusi vanne.
Eturenkaassa vikaa
5
290
Vastaukset
- stefahoitaa
ruuvari ja vasara käyttöön 1 kuva. ja voit hiukan kolauttaa myös3 kuvan osaa minkä pitäisi mahtua tuohon. on meinaan ottanut osumaa eli laita se oikeaan muotoonsa
- Pliiploop
Kiitos vastauksesta Stefahoitaa!
Koitin nappasta vasaralla tuota ykkös kuvassa mutta tuntuu kovin kireellä olevan. Mutta eiköhän se tästä. :) Kiitokset viellä.- stefahoitaa
voit ettiä ohjetta myös fillarisi omilta sivuilta tai katella mallia vaikka tuolta
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/WH/EV-WH-7850-C24-TU-F-2717C_v1_m56577569830646623.pdf
http://techdocs.shimano.com
kaikki ei ole samanlaisia mut ainakin suuntaa antavia;) - pliiploop
stefahoitaa kirjoitti:
voit ettiä ohjetta myös fillarisi omilta sivuilta tai katella mallia vaikka tuolta
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/WH/EV-WH-7850-C24-TU-F-2717C_v1_m56577569830646623.pdf
http://techdocs.shimano.com
kaikki ei ole samanlaisia mut ainakin suuntaa antavia;)Kiitoksia näistä :) Olisinpa heti tajunnut räjäytyskuvia etsiä. noh eilen naputtilin tuota osaa mutta ainakin toista päätä naputteli niin toinenpää nousi. Kyllä tämä tästä :)
- 20
Noista kuvista nyt ei näy mitä vikaa niissä on, ainoastaan näkyy, että on "ruuvarilla" yritetty poistaa kuulakuppia. Putsaa pinnat ja katso mikä on tilanne, näkyykö kuluneisuutta !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504