Sinkkunainen haluan tavata sinut kirjastossa.

Kun joku koskettaisi

Olen hiljaisempi mies. Puhun kyllä kun minulla on asiaa. Luen mielelläni, en kylläkään kokoaikaa, mutta ajoittain. Ikää on 27. En osaa mennä luontevasti juttelemaan kenellekään naiselle, joten en ole kertaakaan ollut suhteessa naisen kanssa. Kukaan nainen ei ole tullut tutustumaan kanssani edes kouluaikana, joten olen poikasakissa tai yksinäni viettänyt kaiken elämäni.

Olen 170 cm ja C mitoituksen kokoinen, tekevä mies. Kunnioitan naisia ja haluan rakastaa vain yhtä ainoaa elämäni naista. Olen kunnollinen ja säntillinen mies.

Nyt sinkkunaiset jotka etsitte hyvää rehellistä suomalaista miestä, jos olette synnyttämättömiä ja raskauttamattomia, niin kertokaa mistä kirjasta haluaisitte jutella kanssani. Osaan kyllä jutella, mutta toivoisin, että nainen kertoisi ensin, jos hänelle voisi tulla juttelemaan.

20

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N23_v.

      Sinuhe Egyptiläinen. Tai Seitsemän veljestä.

      • Kun joku koskettaisi

        Suosi suomalaista. Jutellaan ensin Seitsemästä veljeksestä.

        Kuka on sinun suosikki veljes. Minulla on oma suosikki, mutta en halua minun suosikkini ohjailevan sinun kertomaa, joten ole hyvä kerro ensin. Osaatko sanoa millaisena miehenä suosikkisi näet.


      • N23_v.
        Kun joku koskettaisi kirjoitti:

        Suosi suomalaista. Jutellaan ensin Seitsemästä veljeksestä.

        Kuka on sinun suosikki veljes. Minulla on oma suosikki, mutta en halua minun suosikkini ohjailevan sinun kertomaa, joten ole hyvä kerro ensin. Osaatko sanoa millaisena miehenä suosikkisi näet.

        hohhoijaa... että silleen.


      • Lulz
        N23_v. kirjoitti:

        hohhoijaa... että silleen.

        Reps...


    • mustispeppers

      Oon parina iltana käynyt taas lehtiä lukemassa.... Hohhojjakkaa, minä ja 4 pappaa oli viimeksi. Siinäpä on tämän seudun tarjonta :P

      • Kun joku koskettaisi

        Kirjastossa jossa minä käyn ei ole koskaan enempää kuin 2 pappaa, jos ei minua lasketa . Joten pitäiskö vaihtaa kirjastoa?


      • mustispeppers
        Kun joku koskettaisi kirjoitti:

        Kirjastossa jossa minä käyn ei ole koskaan enempää kuin 2 pappaa, jos ei minua lasketa . Joten pitäiskö vaihtaa kirjastoa?

        Tällä alueella ei ole muita, pitäis lähteä naapuritaajamaan sitten :D


      • mustispeppers
        Kun joku koskettaisi kirjoitti:

        Kirjastossa jossa minä käyn ei ole koskaan enempää kuin 2 pappaa, jos ei minua lasketa . Joten pitäiskö vaihtaa kirjastoa?

        Kävin tänäänkin kirjastossa, olihan siellä... Ainakin yks mies.. Pyysi mua keväällä töihin, siis pomon kilpailija... Noo, juteltiin pakon sanelemana muutama sana niitä näitä.


      • Kun joku koskettaisi
        mustispeppers kirjoitti:

        Tällä alueella ei ole muita, pitäis lähteä naapuritaajamaan sitten :D

        Niin, mutta oisko sulla oikeesti mahdollisuus käydä säännöllisesti tiettynä viikon päivänä esim klo 18-19 naapuritaajaman kirjastossa? Senhän uskaltais kait täälläkin kertoa, jos aikoo sinne mennä :) Tai jos pelottaa paljastaa liikaa, niin sittenhän vois ilmoittaa jonkun seuraavaksi lähimmän paikan. Sitäpaitsi ei ois pakko heti hyökätä vaan vois käydä pitkäänkin ja seurailla tarjontaa :D

        Tietysti pitäis ottaa selville eri paikkojen kirjastojen aukioloajat.


      • mustispeppers
        Kun joku koskettaisi kirjoitti:

        Niin, mutta oisko sulla oikeesti mahdollisuus käydä säännöllisesti tiettynä viikon päivänä esim klo 18-19 naapuritaajaman kirjastossa? Senhän uskaltais kait täälläkin kertoa, jos aikoo sinne mennä :) Tai jos pelottaa paljastaa liikaa, niin sittenhän vois ilmoittaa jonkun seuraavaksi lähimmän paikan. Sitäpaitsi ei ois pakko heti hyökätä vaan vois käydä pitkäänkin ja seurailla tarjontaa :D

        Tietysti pitäis ottaa selville eri paikkojen kirjastojen aukioloajat.

        :DD Kuulkaas nyt, mä en mitään "nettitreffejä" sovi. Kunkin on ravattava siellä kirjastossa ihan itse ja omasta halusta, on siellä naisia, varmasti vapaitakin. Sitä paitsi, mä olen päivätöissä ja töiden jälkeen ehdin iltasella käväseen kirjastossa. Tänään kirjasto oli jo kiinni, kun meinasin mennä :( HÖH.

        Kirjasto on aina ollut mulle ja siskoille tärkeä paikka. Mistä muualtakaan me olisi kirjoja saatu haalittua kotiin asti, vaikka mutsi mäkättikin, että ne on sitten itse huolehdittava takaisin. Köyhän perheen kasvatti siis ja lapsiluku ihan kohtuullinen :P


      • mies 40
        mustispeppers kirjoitti:

        :DD Kuulkaas nyt, mä en mitään "nettitreffejä" sovi. Kunkin on ravattava siellä kirjastossa ihan itse ja omasta halusta, on siellä naisia, varmasti vapaitakin. Sitä paitsi, mä olen päivätöissä ja töiden jälkeen ehdin iltasella käväseen kirjastossa. Tänään kirjasto oli jo kiinni, kun meinasin mennä :( HÖH.

        Kirjasto on aina ollut mulle ja siskoille tärkeä paikka. Mistä muualtakaan me olisi kirjoja saatu haalittua kotiin asti, vaikka mutsi mäkättikin, että ne on sitten itse huolehdittava takaisin. Köyhän perheen kasvatti siis ja lapsiluku ihan kohtuullinen :P

        Eikös ne treffit sovita vasta sen jälkeen kun on juteltu!

        En ihmettele yhtään sitä että olet yksin. Sinähän kieltäydyt edes pohtimasta kuinka voisit kohdata vapaita miehiä.


      • mustispeppers
        mies 40 kirjoitti:

        Eikös ne treffit sovita vasta sen jälkeen kun on juteltu!

        En ihmettele yhtään sitä että olet yksin. Sinähän kieltäydyt edes pohtimasta kuinka voisit kohdata vapaita miehiä.

        Kyllä minä pohdin ja tarjonta oman kirjaston kohdalla on todella heikkoa, käyn siellä n. 2-3 kertaa viikossa, tosin klo 18-19 aikaan. Kaupoissa käydessä olen myös tarjontaa katsastanut, yleensä miehet ovat vaimojen kanssa liikkeellä ja jos ovat yksin, niin tiedän, että kotona on vaimo, siis ovat sellaisia puolituttuja. Täytyy kyllä myöntää, että aktiivisempi saisin olla, mutta mäkin tahtoisin, että edes joskus, mies tekisi aloitteen. Miksi aina minä joudun sellaisen tekemään? Baareissakaan en jaksa enää juosta, yks ongelma siellä on ollut tämä kuulopuoli, ei siinä melusaasteessa voi jutella kenenkään kanssa ja muutenkin kun on lievä kuulo-ongelma. Kuulolaitetta ei ole, mutten kuule normaalistikaan.


      • mies 40
        mustispeppers kirjoitti:

        Kyllä minä pohdin ja tarjonta oman kirjaston kohdalla on todella heikkoa, käyn siellä n. 2-3 kertaa viikossa, tosin klo 18-19 aikaan. Kaupoissa käydessä olen myös tarjontaa katsastanut, yleensä miehet ovat vaimojen kanssa liikkeellä ja jos ovat yksin, niin tiedän, että kotona on vaimo, siis ovat sellaisia puolituttuja. Täytyy kyllä myöntää, että aktiivisempi saisin olla, mutta mäkin tahtoisin, että edes joskus, mies tekisi aloitteen. Miksi aina minä joudun sellaisen tekemään? Baareissakaan en jaksa enää juosta, yks ongelma siellä on ollut tämä kuulopuoli, ei siinä melusaasteessa voi jutella kenenkään kanssa ja muutenkin kun on lievä kuulo-ongelma. Kuulolaitetta ei ole, mutten kuule normaalistikaan.

        Minä voisin tulla tekeen aloitetta sinulle. Onnistuis ainakin tiistaisin ja torstaisin 18-19 kirjastossa. Mut kerro nyt edes minkä läänin kirjastoista kannattaa aloittaa :) Karsittais pois ainakin tuhannen kirjastoa.

        Muista sitten, että kotoota sua ei tuu kukaan hakeen, ellet sitten ole tehnyt "nettiteffejä" kotiisi.


      • mustispeppers
        mies 40 kirjoitti:

        Minä voisin tulla tekeen aloitetta sinulle. Onnistuis ainakin tiistaisin ja torstaisin 18-19 kirjastossa. Mut kerro nyt edes minkä läänin kirjastoista kannattaa aloittaa :) Karsittais pois ainakin tuhannen kirjastoa.

        Muista sitten, että kotoota sua ei tuu kukaan hakeen, ellet sitten ole tehnyt "nettiteffejä" kotiisi.

        :DD Nooh, vanhassa Vaasan läänissähän mä taidan asustella, tai ainakin kuvittelen asuvani. Käyn mä muuallakin muuten kuin kaupassa ja kirjastossa, etten mä ihan ole mökkiytynyt. Yritän osallistua tapahtumiin sun muihin.


    • pelkäätkö rehellistä

      Tää on miinustelijalle.

      Kyllä ollaan levittämässä nyrpeää naamaa ja pahaa mieltä joka suuntaan. Mitään valmiutta ei ole suuta avata ja jutella hiljaisille ihmisille, niin tyypillistä itsekeskeisille ihmisille.

      Jos kritiikkiä esittää, niin pitää osata myös sanoa rakentavia ehdotuksia, muussa tapauksessa on opittava pitämään likaiset ajatukset omana tietona ja vaieta kaikilla tasoilla.

      Etsikää hyviä puolia ja tuokaa se ensin esille. Jos löydätte kritisoitavaa, niin kertokaa se vasta kun olette pohtineet ja löytäneet rakentavan ehdotuksen asian saamiseksi kaikille paremmaksi. Mutu ei ansaitse mutinointia, sillä omat sanomisensa pitää perustella.

    • Jaa a viimeksi kun kävin kirjastossa niin paikalla oli vain pari mummoa ja nuorempaa väkeä. Omanikäisiä eli vajaat kolmekymppisiä (20-30) ei tunnu näkyvän lainkaan, lukuunottamatta mua.

    • Raskauttamaton?!

      Mitähän se tarkoittaa?

    • ...

      Mene baariin.

      • Kun joku koskettaisi

        Kiitos ajatuksesta. Olen käynyt. Ei toimi mulle.

        Lisää hyviä ideoita.

        En ymmärrä musiikkia juurikaan. Runot aukee paremmin ja joskun saan jopa inspiksen kirjoittaa.


      • runo sulle:
        Kun joku koskettaisi kirjoitti:

        Kiitos ajatuksesta. Olen käynyt. Ei toimi mulle.

        Lisää hyviä ideoita.

        En ymmärrä musiikkia juurikaan. Runot aukee paremmin ja joskun saan jopa inspiksen kirjoittaa.

        Minä uskon
        aamujen valoon,
        ihmisen syliin
        ja rakkauden hitauteen
        Minä uskon rakkauteen
        joka kulkee etanan lailla:
        ei yhden sydämen poikki
        yhdessä elämässä loiki
        Minä uskon
        etanan nopeuteen,
        sylien syvyyksiin,
        ja alati kiihkeisiin silmiin
        joista aamut juovat
        kaiken valonsa.
        Minä uskon rakkauden hitauteen.
        Minä uskon.

        Tommy Taberman


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1838
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1186
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1064
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      990
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      886
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      267
      864
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      809
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      61
      778
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      211
      761
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      746
    Aihe